Kenen lauluäänestä pidätte?
Tom Waits on varsin monipuolinen ja tekee vaimonsa kanssa hyvää musiikkia.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Lemmy
Ian Gillan
Rob Halford
Ronny James Dio
Ted Nugent
Dio ja ted pois.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta mammat ei tykkää, kun pitäisi kehua ja sanoa jotain positiivista.😅
Itse olet sanoissasi negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen Miriam Bryant ja Timo Räisänen. Kumpikin Ruotsissa suosittuja.
Miriam Bryant edustamaan Suomea Euroviisuihin!
Ikisuosikkini on Martti Talvela. Sellaisia lämpimiä ääniä kuin hänellä ei tule kuin kerran vuosisadassa. Jussi Björling on myös hieno. Naisista upea bel canto -ääni Montserrat Caballé.
Vierailija kirjoitti:
Jonas Kaufmann
Häntä ei ole myöskään paha katsella.
Mari Boine. Patsy Cline. Abban Agnetha. Edith Piaf. Charles Aznavour. Tom Jones. Bill Medley. Bill Withers. Amy Winehouse. Janis Joplin. Animalsien vokalisti, jonka nimeä en muista. Suomalaisista Muska Babitzin. Danny. Jussi Raittinen. Paula Koivuniemi. Tapio Heinonen.
On muitakin.
Joo vanhus olen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen Miriam Bryant ja Timo Räisänen. Kumpikin Ruotsissa suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmy
Ian Gillan
Rob Halford
Ronny James Dio
Ted Nugent
Dio ja ted pois.
Annoin silti yläpeukun kun olet selvästi alan naisia/miehiä. Laittaisitko ketään tilalle? Itse jos olisin jatkanut listaa, lisäisin nämä:
Ian Astbury
Dee Snider
Paul Di'Anno
Blackie Lawless
Billy Gibbons
Timo Nikki 🤘
Anna Abreu ennen kun levy-yhtiö päätti miten pitää laulaa. Harmi kun hänen omaa ääntä ei enää kuule.
Anna Puu, Janna, Ida Paul, Ellinoora, Maarit, Elli haloo, Erin, Viivi, Vesala, Aliisa Syrjä, Jenni Vartiainen, Yona
Mä komppaan jo mainittua Freddie Mercuryä. Hänellä oli oikeesti hieno ja vahva ääni. Yllättävän vahva vielä viimesissä äänityksissäkin.
Elvis Presley, Frank Sinatra, Olavi Virta, Tapio Rautavaara, Scott Walker, Tom Jones, Freddie Mercury, Roy Orbison, Sam Cooke, Wilson Pickett, John Fogerty, Cliff Richard, Aretha Franklin, Annie Lennox, Stevie Nicks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kari Tapio ja Lea Laven, siinä parhaat suomalaiset laulajat. Pirita Niemenmaa ja Mikko Mäkeläinen. Kaikista paras on kuiyenkin Harry Belafonte.
Ehottomasti banaanilastaajan laulu 😂
Tiedätkö Belafontelta muita kappaleita?
Viivin. Ei lainkaan tavanomainen tusinaääni. Siinä on jännä viileä fiba.
Jonas Kaufmann