Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö tästä löysästä vatsanahasta ikinä eroon?

Vierailija
03.03.2007 |

Kestääkö sektion jälkeen palautuminen kauemmin? Pituutta 177 ja painoa 65, joten lihava en ole, mutta aina vaan ja edelleen alavatsa roikkuu löysänä :(

Ja vauva on 10kk!

Onko mitään muuta keinoa kuin kirurgin veitsi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olin nuorin 3 vuotias ja nyt alkaa masu näyttää taas entiseltään. En ole missään vaiheessa ollut mitenkään lihava, mutta vatsanahkan palautuminen on kestänyt tämän reilun 3 vuotta. Yritin laihduttaa, kiinteyttää, hierontaa, voiteita jne. mutta itsestään se on vain hitaasti palautunut. Jos oisin silloin tiennyt että vatsan sidonta (mitä Ranskassa kuulemma tehdään) auttaa jos sen tekee heti synnytyksen jälkeen niin olisin sitä kokeillut, mutta siitä ei ole enää apua noin myöhään synnytyksen jälkeen.

Vierailija
2/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vatsan alueella ylimääräistä rasvaa, niin pienimuotoinen laihis 1-2 kg ja liikunta voi auttaa, mutta löystyneeseen ihoon ei auta kuin kirurgin veitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin tulee kohta 3 vuotta, ja ehkä tää nahkaroikko on vähän alkanu kutistuu..kauan kesti kyllä ekan jälkeenkin ku " palautui" . Mulla vanhemman ja tän nuorimman ikäero on 8 vuotta. Koskaanhan se ei kyl kokonaan korjaudu, ehkä vain vähä kutistuu. Mistäköhän sais rahat operaatioon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän