Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka erotaan?

03.03.2007 |

Ja miten siitä päästään yli?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe 2.

Rakennat elämääsi yksin. Hoidat talousasiasi yksin (oma tili, lapsilisät omalle tilille, yh-korotuksen hakeminen), avioero vireille.'

Vaihe 3.

Valmistaudut henkisesti olemaan S-I-N-K-K-U.

Vaihe 4.

Kaipaat puolisoasi, kaipaat yhteiselämää.. mutta MUISTA miksi halusit erota.

Vaihe 5.

ELÄMÄ KUKOISTAA. Huomaat että pärjäät yksin. Olet vahva. Olet itsenäinen. Olet onnellinen.

Vierailija
2/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa enää kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on niin perseestä.

Vierailija
4/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla lapsia? mies?

Vierailija
5/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vain, ehkä osaamme auttaa!

Vierailija
6/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on niin paha olla, on lapsia ja mies. Ja mä en selviydy tästä. Ero tulis, tai sit mä meen. Mut eroo en kestä.

Vierailija
7/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläsi on ilmeisesti pahakin alkoholiongelma? Sinä et taas ole siihen syyllinen. Mietipä vielä, miltä mahdollinen itsemurhasi tuntuisi lapsistasi? Jättäisitkö lapsesi viinaan menevälle miehellesi vai hoidatko heidät itse niin hyvin kuin pystyt, vaikka sitten yksin? Mieti vielä, sillä lapsesi rakastavat sinua ehdoitta.

Vierailija
8/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on poissa. Tuhlaa rahat. Ja rakastan niin paljon etten voi kuin itkeä. Se joskus tekee jotain sellaista, en mä tiedä, rakastan vaan niin kovasti. En jaksa odotella että se tulee. Meidän piti kohta mennä naimisiin. En mä taida jaksaa. En. Ei helvetti, ja lapsetkin, mut en jaksa kokonaan yksin.

Vierailija
9/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit aikaa miettiä tätä kaikkea, ja saisit levätä.

Vierailija
10/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se päivällä juo, käy töissä jne. Mä jään, se lähtee. Yksin. Ei ole ketään enää. Kaikki hylättiin rakkauden takia. Suuren rakkauden. Ja rakastan niin kovasti miestä etten tiiä kuinka tulisi tehdä. Ja lapsetkin rakastaa.

Vierailija
11/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettääkin ihan helvetisti. Ja ei oo semmosia mihin voisin mennä.

Vierailija
12/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa että siedän kaiken. Aina. Aina. Aina. Ja se tietää että rakastan sitä, ettei ole voimia lähteä.

Vierailija
13/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde jonnekin lasten kanssa, jätä mies muutamaksi päiväksi miettimään asioita. Eikö sinulla ole ketään ystävää? Onko siskoa, äitiä?

Vierailija
14/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkailut ei auta. Mies pitää mua...Ei se taida rakastaa? Haluaa vaan etten lähde, ja että meidän perhe säilyy. Mies ei lopeta menojaan... Ja se menee aika paljonkin, ja se tekee musta hermoraunion. joka viikonloppu ja viikollakin pitää kaljotella pariin kertaan, niin et töihin pääsee. Vitut muista.

Vierailija
15/16 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ystävät on kaukana, ei sieltä töihin mennä. (vähintään 150km.)

Vierailija
16/16 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne on se, etten kehtaa kelleen kertoa miten asiat on. Jos johonkin muuttaisin, en kellekkään varmaan edes puhelimeen vastaisi. Mä olen niin epäonnistunut. Enkä äitinäkään kovin kaksinen.