Moi-puhelinliittymä, kokemuksia?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta Moi asiakkaana, hyvin toiminut ilman ongelmia. Olin vuosikaudet Elisan asiakkaana, mutta vaihdoin kun jatkuvasti nostivat hintoja.
Paljonko Moi:lla maksaa rajaton liittymä internetin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ryhmä kysymys mutta mikä on mobiili varmenne?
Voi sillä tunnistua kun käy esim. alkossa tai pankissa.
Helppo ostaa, toimii, edullinen, lasku menee suoraan luottokortilta (toki saa myös perinteisen laskun jos haluaa).
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta Moi asiakkaana, hyvin toiminut ilman ongelmia. Olin vuosikaudet Elisan asiakkaana, mutta vaihdoin kun jatkuvasti nostivat hintoja.
Harkitsen itsekin vaihtaa Elisasta Moihin kun Elisan tarjouskausi päättyi joulukuussa. Moin Rento 4G taitaisi olla sopivin liittymä mulle, 15e/kk kun Elisalla nyt 16,99e/kk. Elisalla tosin on tarjous 13,99e/kk 12kk määräaikaisella sopimuksella, mutta puhelut ja tekstiviestit on kalliimpia kun Moilla.
Data 100mbps ilman datakattoa Elisan jatkotarjouksessa, nykyisessä Elisan liittymässä vaivaiset 5mbps ilman datakattoa.
Moilla 150mbps 8Gt datakatolla. Mulla on kyllä taloyhtiönetti joten datakatto ei sinänsä haittaisi.
Prismassa taitaa olla joku myyntipistekin ja S-bonustakin saisi.
Ainut mitä en löytänyt Moin sivuilta on matkapuhelinmaksu, joka Elisalla on 0,189e/min. Paljonko se lie Moilla?
Itsellä kaksi moi laitenettiä. Mikä eniten ihmetyttää niin laskutus alkoi heti simmin tilaamispäivästä tai ainakin paljon ennen kuin kortti oli mulle tullut edes postilaatikkoon, toimitus kesti pari viikkoa... Ja nyt lopetin toisen liittymän, 14vrk irtisanomisaika. Liittymä loppui 21.1. ja laskutettu kuitenkin 7.2. asti ja sit lukee että eivät palauta maksuja. Eli alussa ja lopussa makselen ylimääräistä, ihmetyttää kyllä, taidan elisalle siirtää tuon toisenkin liittymän.