Moi-puhelinliittymä, kokemuksia?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta Moi asiakkaana, hyvin toiminut ilman ongelmia. Olin vuosikaudet Elisan asiakkaana, mutta vaihdoin kun jatkuvasti nostivat hintoja.
Paljonko Moi:lla maksaa rajaton liittymä internetin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Ryhmä kysymys mutta mikä on mobiili varmenne?
Voi sillä tunnistua kun käy esim. alkossa tai pankissa.
Helppo ostaa, toimii, edullinen, lasku menee suoraan luottokortilta (toki saa myös perinteisen laskun jos haluaa).
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta Moi asiakkaana, hyvin toiminut ilman ongelmia. Olin vuosikaudet Elisan asiakkaana, mutta vaihdoin kun jatkuvasti nostivat hintoja.
Harkitsen itsekin vaihtaa Elisasta Moihin kun Elisan tarjouskausi päättyi joulukuussa. Moin Rento 4G taitaisi olla sopivin liittymä mulle, 15e/kk kun Elisalla nyt 16,99e/kk. Elisalla tosin on tarjous 13,99e/kk 12kk määräaikaisella sopimuksella, mutta puhelut ja tekstiviestit on kalliimpia kun Moilla.
Data 100mbps ilman datakattoa Elisan jatkotarjouksessa, nykyisessä Elisan liittymässä vaivaiset 5mbps ilman datakattoa.
Moilla 150mbps 8Gt datakatolla. Mulla on kyllä taloyhtiönetti joten datakatto ei sinänsä haittaisi.
Prismassa taitaa olla joku myyntipistekin ja S-bonustakin saisi.
Ainut mitä en löytänyt Moin sivuilta on matkapuhelinmaksu, joka Elisalla on 0,189e/min. Paljonko se lie Moilla?
Itsellä kaksi moi laitenettiä. Mikä eniten ihmetyttää niin laskutus alkoi heti simmin tilaamispäivästä tai ainakin paljon ennen kuin kortti oli mulle tullut edes postilaatikkoon, toimitus kesti pari viikkoa... Ja nyt lopetin toisen liittymän, 14vrk irtisanomisaika. Liittymä loppui 21.1. ja laskutettu kuitenkin 7.2. asti ja sit lukee että eivät palauta maksuja. Eli alussa ja lopussa makselen ylimääräistä, ihmetyttää kyllä, taidan elisalle siirtää tuon toisenkin liittymän.
Toimiikohan toi myös uuden liittymän kanssa, t.s. jos tänään vaihdan liittymän Moille, ja sit saankin vanhalta operaattorilta rescue-tarjouksen johon haluan tarttua, niin voinko perua Moin ilman kuluja? Vai laittaako ne laskun tulemaan heti päivästä nolla kun ilmoitit että haluat liittymän niiltä?
Tuli nyt otettua Moi liittymä, se halvin 4G Rento. Kävin paikanpäällä Prisman myyntipisteessä ja sain jo sen Sim kortinkin samantien mukaan, mutta sen voi vaihtaa vasta 17.3. puhelimeen, vaikka liittymän käyttöönotto piti tehdä jo nyt siellä mun Moi nettipalvelussa. Alkoikohan laskukin juosta nyt heti vai vasta kun simin voi laittaa paikalleen?
Entinen liittymä Elisa. Pyysin jo aiemmin parempaa tarjousta Elisan myyntipisteestä mutta ei voinut kuulemma tehdä mitään, vasta sitten jos aloittaa liittymänvaihtoprosessin, saattaa Elisa tehdä paremman tarjouksen.
Minusta on typerää aiheuttaa kaikille osapuolille näin paljon vaivaa ennenkuin se "parempi tarjous" saattaa tipahtaa. Saisi olla Elisan mahdollinen vastatarjous kyllä lähes ilmainen ennenkuin alan perua Moin tilausta.
Moin käyttöönottopäivä, siis numeronsiirtopäivä, sim kortin vaihto puhelimeen ja heti vähän negatiivinen kokemus, nimittäin heti ensimmäiseksi puhelimen käynnistyttyä kortinvaihdon jälkeen ruudulle pamahti ilmoitus laskusta 1. kk käytöstä, eräpäivä piti olla kuun lopussa, mutta syötettyäni kortin tiedot, heti oli tehnyt katevarauksen jo tililtä näin 2 viikkoa ennen eräpäivää.
Laskukaan ei voi olla normaali viivakoodillinen lasku, joten kortilla helpoin tapa, mieluiten olisin tehnyt e-laskun tästä mutta ei näytä olevan sitä vaihtoehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Toimii kuin dna joka sen omistaa.
Tämä. Miten Telia toimii nyt?