Moi-puhelinliittymä, kokemuksia?
Kommentit (64)
Vuoden ollut mulla, olen tyytyväinen eikä ole ollut yllätyksiä.
Mobiilivarmenne puuttuu eikä saa verkkolaskua pankkiin
Moi. Yllätyksenä on tullut, että on tosi edullinen liittymä.
Toimii ainakin minulla. Ei ongelmia. halpa.
Mobiilivarmenteen puuttumiseen saattaa tulla ratkaisu:
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010965264.html
On ollut jo n. 10 vuotta, eikä mitään valittamista. Tasaiset 9-10 e laskut kuukausittain.
Äidilleni otin kymmenisen vuotta sitten. Hän pysyy kuukausihintaan kuuluvan neljän datagigatavun sisällä eikä juuri soita äänipuheluja, joten tyypillinen puhelinlasku on siinä kympin molemmin puolin.
Nou praaplem.
Pakko oli vaihtaa moihin, kun elisalta loppu määräaikaisuutta ja tarjolle tuotiin vain ryöstähintaisia liittymiä. Hyvin on moi toiminu
Vierailija kirjoitti:
Äidilleni otin kymmenisen vuotta sitten. Hän pysyy kuukausihintaan kuuluvan neljän datagigatavun sisällä eikä juuri soita äänipuheluja, joten tyypillinen puhelinlasku on siinä kympin molemmin puolin.
Nou praaplem.
Se raja on nostettu jo vuosia sitten 8 gigaan.
Ei kiitti, Telialla ilmainen mobiilivarmenne ja kikkailenkin joka vuosi itselleni edullisen Telian rajattoman liittymän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nou praaplem.
Se raja on nostettu jo vuosia sitten 8 gigaan.
Ah, en ole asiasta ollut tietoinen koska en itse ole tätä tietoa tarvinnut, mutta kiitos päivityksestä! Tiedän sitten ensi kerralla.
Ryhmä kysymys mutta mikä on mobiili varmenne?
Ei kai tätä enää kannata harkita kun ei ole edes halpa.
Minulla on huonoja kokemuksia. Omassa kotikaupungissani oli alueita, joissa ei puhelin toiminut. Kun alkoi monesti jäädä puheluita ja viestejä saamatta, oli pakko vaihtaa. Mutta tämä vain yhden kokemus.
Moi tosiaan toimii dna:n verkossa joka ei ole se paras kaikkialla, varsinkaan jos vähän korpeen/metsään lähtee mutta muuten on itsellä toiminut hyvin, helppo datan seuraus ja ilmoitus kun datasta käytetty muistaakseni 80% eli ei niitä yllätys laskuja tule kun tietää mistä maksaa. Tietty jos selaa tiktokkeja yms videoita tai kuuntelee radiota netin välityksella joka päivä niin data katto täyttyy nopeasti.
Muuten hyvä mutta ei minkäänlaista kuuluvuutta Euroopan muissa maissa. Teliakin toimi Saksassa huonosti mutta Moi ei toimi mitenkään. Kotimaassa kuuluvuus tuntuu olevan parempi kuin telialla.
Toimii kuin junan vessa silloin kun ne vielä toimivat. Ei yllätyksiä. Jo vuosia tyytyväiset asiakkaat.