Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko hyvä ja turvallinen parisuhde edelleen tavoiteltava juttu?

Vierailija
30.01.2025 |

Hyvällä tarkoitan, että puolisoon tuntee vetoa, elämänarvot kohtaavat, huumori ja äö on samalla tasolla ja toista rakastaa.

Turvallisella tarkoitan, että toiseen voi luottaa ja molemmat ovat sitoutuneita suhteeseen. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo suurimmalle osalle on se tavoite. Kaikki ei vaan löydä vaikka tahtoisi. 

Vierailija
22/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo elämästä tekee aika paljon helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan huono ja turvaton

Vierailija
24/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli paremmin. Oli unelmia, mutta parejakin löytyi ja ihmiset oli onnellisempia parisuhteissa. Enää ei osata kuin vaatia. Suomen onnellisuuskupla  johtuu siitä, että suomalaiset ei uskalla olla rehellisiä kyselyissä.

Vierailija
25/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun kanssa edes synny parisuhdetta, jos ei ole vetovoimaa, rakkautta, yhteistä huumoria, luottamusta ja turvallisuudentunnetta. Missä piireissä ap oikein liikkuu, jos nuo asiat ovat jotenkin harvinaisia parisuhteissa? 

Myyrmäessä

Vierailija
26/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on mielestäni, vaikkei takeita sellaisen löytymisestä olekaan.

27/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, mutta mun trauma-aivot vaan sitoo mut persoonallisuushäiriöisiin. Viime kerralla olin VARMA että nyt on avoin, puhe- ja tunnetaidot omaava mukava maalaismies. Niin vaan alkoi taas lyttääminen, kylmä-kuuma, seksuaalinen sopimattomuus... voi elämä. Saako jonkun palkata äidiksi, joka sit kattoo ja kelpuuttaa miehet? Haluan ton aloitusviestin hommelin, mutta en vain osaa.

Vierailija
28/30 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska naise haluaa komean miehen hinnalla millä hyvänsä ja komeat miehet ovat narsisti jännämiehiä.

Vierailija
29/30 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtanutta.

Vierailija
30/30 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle on ja kenelle ei.  Itse en tavoittele minkäänlaista pariuhdetta koska yksin olen onnellisempi  eli en halua parisuhdetta.