Onko hyvä ja turvallinen parisuhde edelleen tavoiteltava juttu?
Hyvällä tarkoitan, että puolisoon tuntee vetoa, elämänarvot kohtaavat, huumori ja äö on samalla tasolla ja toista rakastaa.
Turvallisella tarkoitan, että toiseen voi luottaa ja molemmat ovat sitoutuneita suhteeseen.
Kommentit (30)
Kyllähän tuo elämästä tekee aika paljon helpompaa.
Ennen oli paremmin. Oli unelmia, mutta parejakin löytyi ja ihmiset oli onnellisempia parisuhteissa. Enää ei osata kuin vaatia. Suomen onnellisuuskupla johtuu siitä, että suomalaiset ei uskalla olla rehellisiä kyselyissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kanssa edes synny parisuhdetta, jos ei ole vetovoimaa, rakkautta, yhteistä huumoria, luottamusta ja turvallisuudentunnetta. Missä piireissä ap oikein liikkuu, jos nuo asiat ovat jotenkin harvinaisia parisuhteissa?
Myyrmäessä
Aina on mielestäni, vaikkei takeita sellaisen löytymisestä olekaan.
On se, mutta mun trauma-aivot vaan sitoo mut persoonallisuushäiriöisiin. Viime kerralla olin VARMA että nyt on avoin, puhe- ja tunnetaidot omaava mukava maalaismies. Niin vaan alkoi taas lyttääminen, kylmä-kuuma, seksuaalinen sopimattomuus... voi elämä. Saako jonkun palkata äidiksi, joka sit kattoo ja kelpuuttaa miehet? Haluan ton aloitusviestin hommelin, mutta en vain osaa.
Ei ole koska naise haluaa komean miehen hinnalla millä hyvänsä ja komeat miehet ovat narsisti jännämiehiä.
Kenelle on ja kenelle ei. Itse en tavoittele minkäänlaista pariuhdetta koska yksin olen onnellisempi eli en halua parisuhdetta.
Kai tuo suurimmalle osalle on se tavoite. Kaikki ei vaan löydä vaikka tahtoisi.