Onko kenelläkään muulla ongelmana ns. kuopat silmien alla?
Ei siis ole pusseja, vaan kuopat. Onpa ärsyttävää, kohta ei mikään valovoide auta näihin! Mistä apua?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen auttaa täyteaine. Helposti 5-10 vuotta ikää pois. Eikä näytä yhtään feikiltä. Sellaisia luonnollisia aineita on, joita keho tuottaa itsekin.
Tekninen termi on kyynelurien täyttö, jos haluat googlettaa. Voit ohittaa kaikki muut ohjeet, se on ainoa mikä oikeasti auttaa.
Noista on sitten ihmisiä maailmalla jopa sokeutunut, että kannattaa miettiä onko niin tärkeää.
Joo no varmaan jos itse menee tökkimään, haloo. Tietenkin se tehdään lääkärin tai plastiikkakirurgin vastaanotolla. Onko sulle tehty? Mulle on.
En koskaan itse terveydenhoitoalan ihmisenä teettäisi tuota, sen verran on riskejä, ja oikeastaan ihan turhan eli pelkän ulkonäön takia. Kyllä niitä on ihan plastiikkakirurgin tekemänäkin
Koetko että sun kommentilla on jotenkin enemmän painoarvoa "terveydenhoitoalan ihmisenä" kuin sellaisella, jolle on oikeasti tehty tuollainen todella onnistunut toimenpide. Selvä sitten :D En tiennyt, että täällä kuuluu yrittää päteä ammatillaan.
Kyseinen ongelma on hyvin yleinen varsinkin 40+ ihmisillä, liittyy ihan normaaliin ikääntymiseen. Ongelmaa voi häivyttää persikan tai oranssin sävyisellä peitevoiteella, pieni määrä riittää. Lisäksi siihen sitten normaalia peitevoidetta, älä valitse liian vaaleaa sävyä kuten joskus neuvottiin vaan valitse omaa ihonväriä mahdollisimman lähellä oleva sävy.
Jos haluaa näyttää hyvältä ILMAN meikkiä niin se kyynelurien täyttö on ainoa keino
Mullekin on tehty tuo täyttö, näyttää hyvältä. Maksoi joku 300, ei pysynyt kyllä kuin noin puoli vuotta. En viitsinyt uusia, kun lähtee niin nopeasti.
Kiitoksia hyvistä vinkeistä, mulla sattui olemaan tuollainen oranssinvärinen peitevoide ja levitin sitä nyt meikatessa tuohon hankalimpaan kohtaa. Katse on ihan eri tavalla raikas!
tap
"No mä olen tosi paljon työni puolesta esillä ja on ikävä fiilis, kun näytän koko ajan väsyneeltä noiden kuoppien takia, vaikka en olisikaan. Olen kuullut kysymyksiäkin, onko kaikki ok. "
Hmm, multa ei ole ikinä kukaan kysynyt, vaikka on ollut lapsesta asti tummat kuopassa olevat silmät. Teininä jotkut taisi kyllä pandasilmistäni irvailla, aikuiset ei yleensä.
Jos sulle on tullut nuo vasta iän myötä, niin sitten toki jotkut jotka on tottuneet näkemään sua ennen kuin ne tuli, voivat kysellä. Ne tottuvat kyllä, ja tajuavat ettei ole väsymyksestä tms kyse. Ja sitten kun ikä alkaa muutenkin enemmän näkyä naamasta, niin ymmärtää kaikki että on iän näkymisestä kyse eikä muusta.