Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teatteritaiteen maisteri on otettu Nordnetin talousasiantuntijaksi

Vierailija
30.01.2025 |

Hienoa!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hamidin isovanhemmat ovat kotoisin VenĂ€jĂ€n tataarikylistĂ€. 

Itse on syntynyt HelsingissÀ.

Kuten myös Jasminin vanhemmat syntyneet Suomessa.

Kuten myös Johan BĂ€ckman. 

Demareiden Nasiman vanhemmat ovat kai jostain LÀhi-idÀstÀ?

Vierailija
42/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei tuolla koukkunokalla tehdĂ€ nĂ€yttelijĂ€ntöitĂ€. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joo ihan varmaan on Salkkaripalkkioista sÀÀtĂ€nyt ja sijoittanut miljoonaomaisuuden đŸ€ŁđŸ˜‚

Vierailija
44/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikÀ ettei. TaloustiedehÀn on humanistinen pseudotiede.

Vierailija
45/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnkuvassa paljon viestintÀÀ ulospĂ€in tavallisille ihmisille. Ihan hyvĂ€ koulutus ko tehtĂ€vÀÀn. LisĂ€ksi tunnettu suomalaisten piensijoittajien keskuudessa ja hĂ€nellĂ€ itsellÀÀn vahva sijoitustaista. 

Teatteritaiteen maisteri ei ole viestinnĂ€n asiantuntija. 

Mulla on maisterintutkinto yhdeltÀ alalta, vaaditut erikoistumisopinnot eri yliopistossa toiselta alalta, jolla työura tehty.

Vierailija
46/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi kunpa hĂ€n vilauttaisi talousosaamistaan myös YLEn JĂ€lkipörssi-ohjelmassa, jossa esiintyy. 

Vierailija
47/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnkuvassa paljon viestintÀÀ ulospĂ€in tavallisille ihmisille. Ihan hyvĂ€ koulutus ko tehtĂ€vÀÀn. LisĂ€ksi tunnettu suomalaisten piensijoittajien keskuudessa ja hĂ€nellĂ€ itsellÀÀn vahva sijoitustaista. 

Teatteritaiteen maisteri ei ole viestinnĂ€n asiantuntija. 

Mulla on maisterintutkinto yhdeltÀ alalta, vaaditut erikoistumisopinnot eri yliopistossa toiselta alalta, jolla työura tehty.

Eli osaat yleistÀÀ itseĂ€si esimerkkinĂ€ kĂ€yttĂ€en đŸ€Ł

Vierailija
48/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi minun on vaikea uskoa nÀihin tarinoihin? "Aloitin sÀÀstÀmisen 13 vuotta sitten, ja vain satasella kuussa, ja nyt salkussani on satoja tuhansia!"

Oman 25 vuoden perspektiivissÀ, on helpompaa uskoa kirjaan NÀin sijoitan pörssiosakkeisiin, ja sen ohjeeseen, ettÀ 7 prosentin vuotuinen tuotto on todennÀköinen. EikÀ kukaan osaa "poimia" etukÀteen jotain nvidiaa salkkuunsa. Sellaista kristallipalloa ei ole kellÀÀn. JÀlkiviisautta sen sijaan, on meillÀ jokaisella.

Vierailija
49/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan moni valelÀÀkĂ€ri parempi kuin oikea. 

Vierailija
50/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ihan varmaan on Salkkaripalkkioista sÀÀtĂ€nyt ja sijoittanut miljoonaomaisuuden đŸ€ŁđŸ˜‚

Hyvin todennÀköisesti saavat palkkioksi erilaisia luontaisetuja, kuten sijoitusneuvontaa joiltain asiantuntijoilta, monet nÀistÀ tukee hallituksien agendaa eri tavoin. Marinin kaudella nousi esiin puolustamaan mm.Marinin tissivakokuvia.

Vierailija
51/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No jo ranskan kieli oli tÀrkein vaatimus Valtiontalouden tarkastusviraston johtajalle...

Vierailija
52/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minun on vaikea uskoa nÀihin tarinoihin? "Aloitin sÀÀstÀmisen 13 vuotta sitten, ja vain satasella kuussa, ja nyt salkussani on satoja tuhansia!"

Oman 25 vuoden perspektiivissÀ, on helpompaa uskoa kirjaan NÀin sijoitan pörssiosakkeisiin, ja sen ohjeeseen, ettÀ 7 prosentin vuotuinen tuotto on todennÀköinen. EikÀ kukaan osaa "poimia" etukÀteen jotain nvidiaa salkkuunsa. Sellaista kristallipalloa ei ole kellÀÀn. JÀlkiviisautta sen sijaan, on meillÀ jokaisella.

NÀmÀ on nÀitÀ kuuluisia Hollywood-tarinoita, rÀÀsyistÀ rikkauksiin (from rags till riches). Mediahan nÀitÀ kehittelee. Se on aika paha silloin, kun ovat jossain TalouselÀmÀn tai Kauppalehdn sivuilla. SijoitusguruttÀmÀn tietÀvÀt, mutta onkin tarkoitettu taviksille.

Vierailija
53/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KöyhÀnÀ minÀkin aloitin ja nyt on jo miljoona velkaa.

Nordnethan uusi "konseptinsa" tuossa joulukuulla:

" Haluamme nĂ€yttÀÀ, ettĂ€ sÀÀstĂ€minen voi olla yhtĂ€ kivaa kuin shoppailu. On palkitsevaa oppia ymmĂ€rtĂ€mÀÀn osakkeita ja rahastoja sekĂ€ nĂ€hdĂ€, miten omat sÀÀstöt kasvavat pörssissĂ€. TĂ€mĂ€ on iloa, joka kestÀÀ pitkÀÀn, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen."

TĂ€hĂ€n shoppailufilosofiaan sopii hyvin erilaiset  julkkikset "talousasiantuntijoina" mukaan.

TÀstÀ listasta puuttuu vielÀ nÀyttelijÀt

https://www.toissa.fi/fi_FI/polkuja-ammattiin/show/talousasiantuntija

Vierailija
54/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

UlkonÀöllÀ pÀÀssyt

Vierailija
55/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Haluamme nĂ€yttÀÀ, ettĂ€ sÀÀstĂ€minen voi olla yhtĂ€ kivaa kuin shoppailu. On palkitsevaa oppia ymmĂ€rtĂ€mÀÀn osakkeita ja rahastoja sekĂ€ nĂ€hdĂ€, miten omat sÀÀstöt kasvavat pörssissĂ€. TĂ€mĂ€ on iloa, joka kestÀÀ pitkÀÀn, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen."

TĂ€hĂ€n shoppailufilosofiaan sopii hyvin erilaiset  julkkikset "talousasiantuntijoina" mukaan.

Uusi? Ainahan se on yrittÀnyt popularisoida julkimoiden avulla sijoittamista. Itse olen jyrkÀsti tÀllaista vastaan, joten tilistÀ huolimatta, olen sijoittanut Nordnetin kautta 0 euroa. KÀytÀn mieluummin vastuullisemmalla otteella toimivia. KyseessÀ on sentÀÀn ihmisten sÀÀstöt, eikÀ mikÀÀn monopoliraha.

Vierailija
56/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin shoppailemaan kaikkia osakkeita, jotka nĂ€yttÀÀ  kivoilta ja joita julkimot kehuu.

Tosi siistii....

Fyrkat menemÀÀn....

Vierailija
57/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi? Ainahan se on yrittÀnyt popularisoida julkimoiden avulla sijoittamista. Itse olen jyrkÀsti tÀllaista vastaan, joten tilistÀ huolimatta, olen sijoittanut Nordnetin kautta 0 euroa. KÀytÀn mieluummin vastuu

MillĂ€ tavalla vastuullisemmalla otteella? Vilpitön kysymys. 

Vierailija
58/58 |
30.01.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niin kauhean ruma akka etten ihmettele ettei tuota nĂ€yttelijĂ€ksi kukaan palkkaa. 

Hyissatana, nĂ€in sen kuvanđŸ€ą