Teatteritaiteen maisteri on otettu Nordnetin talousasiantuntijaksi
Kommentit (58)
Ei tuolla koukkunokalla tehdÀ nÀyttelijÀntöitÀ.
Joo ihan varmaan on Salkkaripalkkioista sÀÀtĂ€nyt ja sijoittanut miljoonaomaisuuden đ€Łđ
MikÀ ettei. TaloustiedehÀn on humanistinen pseudotiede.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnkuvassa paljon viestintÀÀ ulospÀin tavallisille ihmisille. Ihan hyvÀ koulutus ko tehtÀvÀÀn. LisÀksi tunnettu suomalaisten piensijoittajien keskuudessa ja hÀnellÀ itsellÀÀn vahva sijoitustaista.
Teatteritaiteen maisteri ei ole viestinnÀn asiantuntija.
Mulla on maisterintutkinto yhdeltÀ alalta, vaaditut erikoistumisopinnot eri yliopistossa toiselta alalta, jolla työura tehty.
Voi kunpa hÀn vilauttaisi talousosaamistaan myös YLEn JÀlkipörssi-ohjelmassa, jossa esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnkuvassa paljon viestintÀÀ ulospÀin tavallisille ihmisille. Ihan hyvÀ koulutus ko tehtÀvÀÀn. LisÀksi tunnettu suomalaisten piensijoittajien keskuudessa ja hÀnellÀ itsellÀÀn vahva sijoitustaista.
Teatteritaiteen maisteri ei ole viestinnÀn asiantuntija.
Mulla on maisterintutkinto yhdeltÀ alalta, vaaditut erikoistumisopinnot eri yliopistossa toiselta alalta, jolla työura tehty.
Eli osaat yleistÀÀ itseĂ€si esimerkkinĂ€ kĂ€yttĂ€en đ€Ł
Miksi minun on vaikea uskoa nÀihin tarinoihin? "Aloitin sÀÀstÀmisen 13 vuotta sitten, ja vain satasella kuussa, ja nyt salkussani on satoja tuhansia!"
Oman 25 vuoden perspektiivissÀ, on helpompaa uskoa kirjaan NÀin sijoitan pörssiosakkeisiin, ja sen ohjeeseen, ettÀ 7 prosentin vuotuinen tuotto on todennÀköinen. EikÀ kukaan osaa "poimia" etukÀteen jotain nvidiaa salkkuunsa. Sellaista kristallipalloa ei ole kellÀÀn. JÀlkiviisautta sen sijaan, on meillÀ jokaisella.
Onhan moni valelÀÀkÀri parempi kuin oikea.
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan varmaan on Salkkaripalkkioista sÀÀtĂ€nyt ja sijoittanut miljoonaomaisuuden đ€Łđ
Hyvin todennÀköisesti saavat palkkioksi erilaisia luontaisetuja, kuten sijoitusneuvontaa joiltain asiantuntijoilta, monet nÀistÀ tukee hallituksien agendaa eri tavoin. Marinin kaudella nousi esiin puolustamaan mm.Marinin tissivakokuvia.
No jo ranskan kieli oli tÀrkein vaatimus Valtiontalouden tarkastusviraston johtajalle...
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun on vaikea uskoa nÀihin tarinoihin? "Aloitin sÀÀstÀmisen 13 vuotta sitten, ja vain satasella kuussa, ja nyt salkussani on satoja tuhansia!"
Oman 25 vuoden perspektiivissÀ, on helpompaa uskoa kirjaan NÀin sijoitan pörssiosakkeisiin, ja sen ohjeeseen, ettÀ 7 prosentin vuotuinen tuotto on todennÀköinen. EikÀ kukaan osaa "poimia" etukÀteen jotain nvidiaa salkkuunsa. Sellaista kristallipalloa ei ole kellÀÀn. JÀlkiviisautta sen sijaan, on meillÀ jokaisella.
NÀmÀ on nÀitÀ kuuluisia Hollywood-tarinoita, rÀÀsyistÀ rikkauksiin (from rags till riches). Mediahan nÀitÀ kehittelee. Se on aika paha silloin, kun ovat jossain TalouselÀmÀn tai Kauppalehdn sivuilla. SijoitusguruttÀmÀn tietÀvÀt, mutta onkin tarkoitettu taviksille.
KöyhÀnÀ minÀkin aloitin ja nyt on jo miljoona velkaa.
Nordnethan uusi "konseptinsa" tuossa joulukuulla:
" Haluamme nÀyttÀÀ, ettÀ sÀÀstÀminen voi olla yhtÀ kivaa kuin shoppailu. On palkitsevaa oppia ymmÀrtÀmÀÀn osakkeita ja rahastoja sekÀ nÀhdÀ, miten omat sÀÀstöt kasvavat pörssissÀ. TÀmÀ on iloa, joka kestÀÀ pitkÀÀn, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen."
TÀhÀn shoppailufilosofiaan sopii hyvin erilaiset julkkikset "talousasiantuntijoina" mukaan.
TÀstÀ listasta puuttuu vielÀ nÀyttelijÀt
https://www.toissa.fi/fi_FI/polkuja-ammattiin/show/talousasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
" Haluamme nÀyttÀÀ, ettÀ sÀÀstÀminen voi olla yhtÀ kivaa kuin shoppailu. On palkitsevaa oppia ymmÀrtÀmÀÀn osakkeita ja rahastoja sekÀ nÀhdÀ, miten omat sÀÀstöt kasvavat pörssissÀ. TÀmÀ on iloa, joka kestÀÀ pitkÀÀn, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen."
TÀhÀn shoppailufilosofiaan sopii hyvin erilaiset julkkikset "talousasiantuntijoina" mukaan.
Uusi? Ainahan se on yrittÀnyt popularisoida julkimoiden avulla sijoittamista. Itse olen jyrkÀsti tÀllaista vastaan, joten tilistÀ huolimatta, olen sijoittanut Nordnetin kautta 0 euroa. KÀytÀn mieluummin vastuullisemmalla otteella toimivia. KyseessÀ on sentÀÀn ihmisten sÀÀstöt, eikÀ mikÀÀn monopoliraha.
Ei muuta kuin shoppailemaan kaikkia osakkeita, jotka nÀyttÀÀ kivoilta ja joita julkimot kehuu.
Tosi siistii....
Fyrkat menemÀÀn....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi? Ainahan se on yrittÀnyt popularisoida julkimoiden avulla sijoittamista. Itse olen jyrkÀsti tÀllaista vastaan, joten tilistÀ huolimatta, olen sijoittanut Nordnetin kautta 0 euroa. KÀytÀn mieluummin vastuu
MillÀ tavalla vastuullisemmalla otteella? Vilpitön kysymys.
Vierailija kirjoitti:
On niin kauhean ruma akka etten ihmettele ettei tuota nÀyttelijÀksi kukaan palkkaa.
Hyissatana, nĂ€in sen kuvanđ€ą
Demareiden Nasiman vanhemmat ovat kai jostain LÀhi-idÀstÀ?