Suomalaiset perkeleen kyllästyneitä hallituksen puuhasteluun
Iso osa kansasta on lopen kyllästyneitä ja vidduuntuneita hallituksen helvetin typeriin päätöksiin ja täysin järjettömiin tekoihin, kaikki keskustelut, kirjoittelut, mielipiteet, julkaistut yhteydenotot ym. puoltavat tätä täysin. Täällä yksi sellainen ! Satonen on hakemassa Filippiineiltä ammattitaidottomia hoitajia ja Suomi antaa omilleen kenkää samalla tämä perkeleen Satonen on yht'aikaisesti hakemassa Kelan pääjohtajaksi. Tässä näemme, miten helvetin yksinkertaisia ja helppoja heidän työnsä on, pystyvät keskittymään ja räpeltämään tärkeissä tehtävissä ja vieläpä moneesa yhtä aikaa.
Kommentit (304)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekee suomalainen? laittaa vihaisena kengät jalkaan ja käy kaupassa.
Kyllä hallitus sai nenälleen, vai mitä.
Kyllä täälä on jo aika tohina käynnissä, jos sinä olet passiivinen ja yksin niin sinä jäät moiseks kun tilanne kiristyy lopulliseen loogiseen katkeamispisteeseensä.
Missä sellainen tohina on? Oon nähny tohinaa vain Narinkkatorilla kun kama vaihtaa omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Espoosta: hyvin pitkälti kaikki tuntemani hyvin koulutetut keski-ikäiset tai alle ovat muuttamassa heti kun mahdollista ulkomaille.
Natsiintuneen ja masentuneen ilmapiirin johdosta ketään ei kiinnosta jäädä tähän ummehtuneeseen maahan.Kiitos hallitus tästäkin lahjasta!
Ei tarvitse olla edes hyvin koulutettu. Tuntemani duunari suunnittelee myös lähtemistä. Hänen alallaan on töitä ainakin Ruotsissa ja Norjassa.
Vierailija kirjoitti:
Tänään puolisolle sanottiin ettei pystytä hoitamaan potilaita kun ei ole paikkoja ja pitäisi vähentää vielä. Oli siis sairaalassa. Kurjaa elämää kun en uskalla käyttää rahoja vaan on vaan pakko säästää halusi tai ei.
Poliittista ohjausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muahahahaa, vassupaskan ulina on musiikkia korville.
Se "ulina", kuten sitä kutsut, tulee 2 vuoden päästä materialisoitumaan vassujen veret seisauttavaksi vaalivoitoksi ja sitten kaikki tämä kumotaan.
Se on myöhäistä siinä kohtaa, sinä ja minä ollaan työleireillä ansaitsemassa elantomme siinä kohtaa, ei meillä sielä leirillä mitään äänioikeitta ole.
Tämä taitaa olla se ainoa looginen keino äärioikeistolle säilyttää valta ja hehån ei luovu vallasta muuten kun pakottamalla.
Moni muuttaa ulkomaille, myös nuoret. Sieltä löytyy töitä ja elintaso paranee huomattavasti. Turha jäädä tähän kuolevaan maahan.
Vierailija kirjoitti:
Äänestää tietysti seuraavissa vaaleissa persuja ja kokoomusta, ihmiset uskoo että niiltä löytyy säliä ja ymmärrystä.
Lampaita kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälä on jo aika tohina käynnissä, jos sinä olet passiivinen ja yksin niin sinä jäät moiseks kun tilanne kiristyy lopulliseen loogiseen katkeamispisteeseensä.
Missä sellainen tohina on? Oon nähny tohinaa vain Narinkkatorilla kun kama vaihtaa omistajaa.
Ota selvää. Ei näistä siellä narkkitorilla huudella.
Se on tarkoituksella hankalaa.
Taas tällainen ketju, jossa vasu nassukka yksin yläpeukuttaa itseään sen 30 kertaa ja vastailee itse itselleen. Kyllä on tylsä elämä.
Ei tässä kyllästyneitä olla, vaan erinäköisillä tukien varassa roikkuneilla rastatukilla on nyt vierotusoireet menossa. Vierotusoireet yhteiskunnan ylenpalttisista tukiaisista. Tuntuuhan se sitten ikävältä ja tärisyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede ja ihmisen anatomia ovat globaleja. Mihin tutkimukseen aloittaja perustaa väitteensä, että Suomen rajojen ulkopuolella hoitajat olisivat ammattitaidottomia? Olen ollut niin hammas-, kuin sairaalahoidossa Aasian maissa ja mielestäni terveydenhuolto on ollut erinomaista. Ei noihin maihin länsimaista hakeuduttaisi jopa leikkauksiin, jos ammattitaito olisi mitä sattuu.
Jos joku hakeutuu Aasiaan leikkaukseen niin luultavasti yksityisklinikalle joka tarjoaa palvelua jota muualta maailmasta ei saa. Niissä on sen verran hyvät palkat etteivät kyseiset hoitsut lähde Suomeen.
Sen sijaan samaa mieltä että automaattisesti ulkomainen ei ole ammattitaidoton. Kuitenkin kielitaito on ongelma, kuten on ammattiliittojen kyselyissäkin todettu niin jatkuvia vaaratilanteita aiheutuu puutteellisesta kielitaidosta. Eihän kukaan täysjärkinen palkkaisi kielitaidotonta, mutta yksityisille tervey
Itselläni herää kysymyksiä siitä, miksi hoitajia haalitaan ulkomailta kun kaikkialla on hoitajapula? Miksei jokainen maa huolehdi omistaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansa taisi saada äänestäessään, ei nenälleen vaan kunnolla turpaansa !
On vedätetty olo. Heilutaan kyllä sakset kädessä leikkimässä leikkaamista, mutta mitään ei kuitenkaan leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "ulina", kuten sitä kutsut, tulee 2 vuoden päästä materialisoitumaan vassujen veret seisauttavaksi vaalivoitoksi ja sitten kaikki tämä kumotaan.
Se on myöhäistä siinä kohtaa, sinä ja minä ollaan työleireillä ansaitsemassa elantomme siinä kohtaa, ei meillä sielä leirillä mitään äänioikeitta ole.
>työleirillä
Ei, enpä usko että olen. Semmoisille joutuvat vain täysin passiiviset lampaat jotka eivät itseään puolusta. Minun ihmisyyttäni ei poljeta ilman seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Taas tällainen ketju, jossa vasu nassukka yksin yläpeukuttaa itseään sen 30 kertaa ja vastailee itse itselleen. Kyllä on tylsä elämä.
Niin joo, pysy poissa persu. Hus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä taitaa olla se ainoa looginen keino äärioikeistolle säilyttää valta ja hehån ei luovu vallasta muuten kun pakottamalla.
Hulluinta on kuinka 2 vuodessa keskitysleirit muuttu ihan legit peloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voin tässä tilanteessa toimia? Yksinäinen ihminen. Verkostoitua samanmielisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede ja ihmisen anatomia ovat globaleja. Mihin tutkimukseen aloittaja perustaa väitteensä, että Suomen rajojen ulkopuolella hoitajat olisivat ammattitaidottomia? Olen ollut niin hammas-, kuin sairaalahoidossa Aasian maissa ja mielestäni terveydenhuolto on ollut erinomaista. Ei noihin maihin länsimaista hakeuduttaisi jopa leikkauksiin, jos ammattitaito olisi mitä sattuu.
Jos joku hakeutuu Aasiaan leikkaukseen niin luultavasti yksityisklinikalle joka tarjoaa palvelua jota muualta maailmasta ei saa. Niissä on sen verran hyvät palkat etteivät kyseiset hoitsut lähde Suomeen.
Sen sijaan samaa mieltä että automaattisesti ulkomainen ei ole ammattitaidoton. Kuitenkin kielitaito on ongelma, kuten on ammattiliittojen kyselyissäkin todettu niin jatkuvia vaaratilanteita aiheutuu puutteellisesta kielitaidosta. Eihän kukaan täysjärkinen
Kolonalismia sekä pahempaa: revitään ihmiset juuriltaan, eivät jää kehittämään omaa maataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin joo, pysy poissa persu. Hus!
oon kyllä kokkari. Mutta mä tiedän mikä sä oot...nimittäin työtön!
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että ne jotka pystyvät toimimaan noin tukevat johonkin Suomeen töihin? Länsimaat, joissa hoitajia arvostetaan vievät heidät. Esim Britannia, Saksa, Ruotsi, Norja ja Tanska.
Sen sijaan samaa mieltä että automaattisesti ulkomainen ei ole ammattitaidoton. Kuitenkin kielitaito on ongelma, kuten on ammattiliittojen kyselyissäkin todettu niin jatkuvia vaaratilanteita aiheutuu puutteellisesta kielitaidosta. Eihän kukaan täysjärkinen palkkaisi kielitaidotonta, mutta yksityisille terveysjäteille voitto on ainoa mikä merkkaa ja se mitä hoivakodin seinien sisällä tapahtuu on ongelma vasta kun jää kiinni, ja valvonnan maksavat veronmaksajat, jotka "säästävät" kun palvelut ostetaan näiltä hoivafirmoilta.