YLE: Petteri Orpo itsepintaisena: Talouden asiantuntijoiden vetoomus ei käännä Orpon päätä
Jälleen kerran hallitus toteuttaa tuttua kaavaa ja jättää ekonomistien, taloustieteilijöiden, liittojen ja asiantuntijoiden neuvot, varoitukset ja vetoomukset kuuntelematta. Oli sitten kyse arvostetusta taloustieteilijästä, lääkäriliitosta, tai Tehystä, hallitusta ei kiinnosta. Varoitettiin sitten kansan ostovoiman romahduksesta, konkursseista, tai potilasturvallisuuden vaarantumisesta, hallitusta ei kiinnosta.
Itsepintaisesti pidetään kiinni omissa pienissä päissä keksityistä linjauksista ja kutsutaan heikennyksiä uudistuksiksi, kuten Petteri Orpo Ylen videolla tekee. Kun asiat menee pieleen, mennään edellisen hallituksen taakse piiloon ja syytetään kaikesta Sanna Marinia. Orpon hallitus on kuurosokea, rampa ankka, joka on itsepintaisesti päättänyt kävellä seinää päin, toistuvasti.
Kommentit (220)
Maailma on epäoikeudenmukainen, kun talous ei tottele Petterin uskoa ja teesejä.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on epäoikeudenmukainen, kun talous ei tottele Petterin uskoa ja teesejä.
Näinhän se taitaa olla.
Tuontihoitajat eivät ole mikään ihme-eliksiiri Suomen sosiaali- ja terveysalan kriisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Orpo tosiaan ollut joskus vaateliikkeessä töissä?
Setänsä vaateliikkeessä. Siinä onkin petterin ns. oikeiden töiden työkokemus. Politiikka sopi paremmin henkilölle jolle kalja maistuu eikä oikein jaksa. Parasta kokoomuksen johtajana (juoksupoikana) on ettei tarvitse osata kuin toistaa annetut ohjeet. Ei tartte itse niinku ajatella mitään. Sekin sopii henkilölle joka ei jaksa.
Vai on Orpolla jaksamisongelmia.
Onhan sillä muutama saikku ja itse sanoi ministerin aitiosta että en mää nyt jaksa. Usko nyt kun juippi itse sanoi ettei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te muut hallituksen lupauksiin, että ihan justiinsa talous lähtee kasvuun näillä hallituksen toimilla?
Lähtenyt jo. Kannattaisiko seurata muitakin uutisia kuin vihervassareiden lehteä?
https://www.suomenpankki.fi/fi/ajankohtaista/lehdistotiedotteet-ja-uuti….
Suomen talous on käynnistymässä - kiitos hallituksen päätösten!
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani haluan kiittää Mestaritarta urheasta ja sinnikkäästä työstä, jota häne tekee maamme taloudellisen tilanteen kohentamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuontihoitajat eivät ole mikään ihme-eliksiiri Suomen sosiaali- ja terveysalan kriisiin.
Ihmettelen kun sotepuolella on palkkauskielto niin kun ei saa sitä suomalaistakaan palkata niin mites sen tuontihoitajan sitten saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani haluan kiittää Mestaritarta urheasta ja sinnikkäästä työstä, jota häne tekee maamme taloudellisen tilanteen kohentamiseksi.
"Eikö minua kiitä kukaan? MINUA?!" (Petteri Orpo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun sotepuolella on palkkauskielto niin kun ei saa sitä suomalaistakaan palkata niin mites sen tuontihoitajan sitten saa?
Älä muuta viserrä.
Vierailija kirjoitti:
J a n y t p a s k a l l e !
Näitkö vessanpöntössä Orpon ja Purran kuvat?
90-luvulla vastaavantapaisessa tilanteessa Suomen talouden pelasti Nokia-ilmiö. Kymmeneksi vuodeksi. Nyt tällaista pelastusrengasta ei ole näköpiirissäkään.
Petterillä on kokoomuksen ja persujen erikoistalousosaajien laatima hallitusohjelma, jonka ansiosta olemme saaneet 100000 uutta työpaikkaa, velanoton loppumaan ja talouskasvun ripeään vauhtiin.
Näin se vain on! Trump ostaa Suomesta 40 jäänmurtajaa koska Grönlanti.
Sosilistiasiantuntijoiden ideologian sanelemia valeheita ei ole syytä ottaa vakavasti.
Tätä hallitusta haukutaan niin paljon että itku tulee. Lopettakaa jo!
Orpo ja Purra ohjaavat Suomen vahvalle kasvu-uralle vihervasemmiston vastustuksesta huolimatta.
Huonoja asiantuntijoita.