Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen osaisi ennakoida, että mies olisi halukas myös esileikkiin?

Vierailija
29.01.2025 |

Olin 21 vuotta yhdessä miehen kanssa  jollaista en enää missään tapauksessa halua. Eli mies oli kylmä ja itsekäs. Hän sai tapettua minussa kaiken seksualisuuden käyttäytymisellään. Eli ei ikinä mitään esilämmittelyä, vaan joku tyly kommentti, jossa käski vain mennä sänkyyn. Jos en totellut niin suuttui ja häipyi ovesta. Olin sitten kuivana sängyssä ja mies tunki väkisin vehkeen sisään. Ehkä minuutin teki jotain ja nousi ylös. Se oli siis siinä. Korkeintaa arvosteli kun olin ihan kuiva. No ihmekkös olin kuiva, koska mitään kiihottumista ei tullut, koska käsketään vain kylmiltään sänkyyn. En haluaisi tuollaisen toistuvan enää ikinä. Mutta mistä sen tietää, että miten mies toimii? Voiko sen nähdä jostain, ennen kuin alkaa käyttämään aikaa ja tunteita kehenkään? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vois vähän kysellä treffeillä ollessa että tykkääkö mies miellyttää naista sängyssä, ja tykkääkö esileikeistä. Ylipäätään mistä tykkää. Eihän seksistä puhuminen mikään tabu nykyään ole. 

Vierailija
2/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vois vähän kysellä treffeillä ollessa että tykkääkö mies miellyttää naista sängyssä, ja tykkääkö esileikeistä. Ylipäätään mistä tykkää. Eihän seksistä puhuminen mikään tabu nykyään ole. 

Se on sitten eri haluaako kukaan sanoa, että ei halua mitään hempeilyä, vaan pelkän aktin. Kuka mies myöntää heti kättelyssä, että ei kiinnosta yhtään naisen toiveet. Alussahan annettu kuva on muutenkin aina kaunisteltu, jopa täysin valheellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ensin hyväilemään ja nuolemaan varttitunniksi. Jos ei siihen suostu ei ole seksiäkään. Mikä tässä on niin vaikeaa. Joko nuolee tai sitten on ilman seksiä. Ei kannata antaa periksi. Omakin vaimo laittoi aina ruotuun, jos yritin oikaista. Oikeassa oli kun saatiin parempaa seksiä ja useammin.

Vierailija
4/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitten eri haluaako kukaan sanoa, että ei halua mitään hempeilyä, vaan pelkän aktin. Kuka mies myöntää heti kättelyssä, että ei kiinnosta yhtään naisen toiveet. Alussahan annettu kuva on muutenkin aina kaunisteltu, jopa täysin valheellinen. 

No niin joo. Mikä nyt on kenellekin sitä esileikkiä.

Mieshän voi ihan vilpittömästi vastata että tykkää esileikistä tosi paljon mutta tarkoittaa sitä että tökkää ensin sormen sisään ja vasta sitten pippelin.

Kyllä ainoa tapa varmistua on löytää mies joka kiihottuu siitä että saa ihan vaan keskustella kanssasi eroottisista fantasioista. Ainakin pitäisi selvitä kiihottuuko se siitä että saa tehdä naiselle jotain mikä saa sen kiemurtelemaan nautinnosta.

Vierailija
5/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei selviä kuin kokeilemalla!

Vierailija
6/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kait sen huomaa jo muuten sinun kohtelustasi. Ottaako huomioon, onko kohtelias ja avulias jne. Hyvät tavat seuraavat usein makkariin.

Vierailija
7/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ensin hyväilemään ja nuolemaan varttitunniksi. Jos ei siihen suostu ei ole seksiäkään. Mikä tässä on niin vaikeaa. Joko nuolee tai sitten on ilman seksiä. Ei kannata antaa periksi. Omakin vaimo laittoi aina ruotuun, jos yritin oikaista. Oikeassa oli kun saatiin parempaa seksiä ja useammin.

Hankkikaa oma lesbo.

Vierailija
8/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokonaista 21 vuotta. Mikä dorka.

Vierailija
9/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on mies, joka on 30 vuotta kärsinytsiitä, ettei saa harrastaa esileikkejä ja naisen hyväilyä ja nuolemista. Ero tuli kyllä ihan muista syistä, mutta kyllä muutos on tervetullut tännekin.

M52

Vierailija
10/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbona ihmetyttää esileikki, eikö se kaikki ole "vain" seksiä?

Vierailija
11/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä todellista rakkautta on hiplailu, puheet ja suutelu. Penedraatio ei vaadi tunteita. 

Vierailija
12/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on mies, joka on 30 vuotta kärsinytsiitä, ettei saa harrastaa esileikkejä ja naisen hyväilyä ja nuolemista. Ero tuli kyllä ihan muista syistä, mutta kyllä muutos on tervetullut tännekin.

M52

Eikö tuo selvinnyt jo seurusteluaikana. Itse olisin jättänyt parisuhteen perustamatta tai lopettanut aika nopeasti jos en olisi saanut hyväillä ja nuolla. 

Vierailija
13/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä annetaan ymmärtää,että nainen on ihan miehen "armoilla" ei voi itse vaikuttaa; mies tekee mitä tekee, ja se on siinä! Tahdottomia nukkejako naiset onkin?

Naisella on ihan yhtä suuri vaikutus ja tahto kuin miehelläkin, ainakin meidän parisuhteessa.

Vierailija
14/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M52

Eikö tuo selvinnyt jo seurusteluaikana. Itse olisin jättänyt parisuhteen perustamatta tai lopettanut aika nopeasti jos en olisi saanut hyväillä ja nuolla. 

Ei sitä 18-vuotiaana ekan seksikumppanin kanssa tiennyt, minkälaista seksi voisi olla mielikuvituksekkaan ja estottoman kumppanin kanssa. Ja sitä naiivina kuvitteli, että toinen kasvaa ja puhkeaa kukkaan seksin saralla tai että toista pystyy muokkaamaan haluamaansa suuntaan. Seksin määrässä ei ollut valittamista, ainoastaan laadullisesti se oli rajoittunutta ja estoista. Suhteen muut osa-alueet toimivat kyllä.

M52

Vierailija
15/28 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans miehen kanssa hiukan epäselvää, millaista esileikkiä hän haluaa tai haluaako. Täällä palstalla, kun oli noita nuolemistekniikoita, niin alkoi kiihottaa sivusta päin nuoleminen, kun en oo semmosta koittanut. Miten siis ehdottaa tätä miehelle? Välillä miettinyt onko mies homo, kun kiinnostaa vaan peppuseksi ja mahdollisimman nopsaan vaan maaliin. Seksi on hyvää mainittakoon se vielä.

Vierailija
16/28 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbona ihmetyttää esileikki, eikö se kaikki ole "vain" seksiä?

Samaa kyllä mietin heteromiehenäkin. Se nyt on selvää, ettei kuivaan koloon työnnytä, mutta en minä muuten erottele mitään esileikkiä ja oikeaa seksiä. Samoja temppuja sitä voi molemmat ja molemmille tehdä ihan koko näytelmän aikana.

Vierailija
17/28 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esileikki?

Osaatko ottaa suihin vai esileikitäänkö teillä vain sinun sanelemilla ehdoilla?

Vierailija
18/28 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikki?

Osaan ottaa suihin ja ottaisin vielä useammin kuin mies haluaa. Voin viedä loppuun asti tai nuolla kauan hiukan hitaammin ennen yhdyntää. Ihan niin kuin mies toivoo. Mä haluan koko ajan vaan lisää.

Vierailija
19/28 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esileikki?

Kyllä se sen perusteella menee, että saa naisen huokailemaan, pillun turpoamaan ja naisen vaatimaan jo yhdyntää. Yhdyntäähän ei voi eikä kannata aloittaa aikaisemmin. Hosumalla ei tule tunnetusti lasta eikä pskaakaan. Jos mies ei tätä ymmärrä on tyhmä.

Vierailija
20/28 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans miehen kanssa hiukan epäselvää, millaista esileikkiä hän haluaa tai haluaako. Täällä palstalla, kun oli noita nuolemistekniikoita, niin alkoi kiihottaa sivusta päin nuoleminen, kun en oo semmosta koittanut. Miten siis ehdottaa tätä miehelle? Välillä miettinyt onko mies homo, kun kiinnostaa vaan peppuseksi ja mahdollisimman nopsaan vaan maaliin. Seksi on hyvää mainittakoon se vielä.

Sanot miehelle suoraan, että kokeile nuolla sivulta josko se tuntuisi paremmalta. Jos ei suostu nuolemaan niin ei saa mitään muutakaan. Tämä minun miehinen kommentti. Oma vaimo saa orgasmeja nuolessa ainoataan sivulta nuolemalla. Muutkin tekee hyvää, muttei riitä orgasmeihin asti.