Miten vastaanottaa maksuja anonyymisti?
Niin. Pikkareiden myynti olisi ajankohtaista, mut miten ihmeessä vastaanottaa maksuja niin, ettei vastapuoli saa mun nimeä yms. tietoonsa?
Kommentit (41)
Joo tää on kyllä käsittämätöntä miten tähän ei saa vastausta. Vaikka muka niin paljon porukka tekee pikkarikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostaa tämä. Kysyin tätä jokin aika sitten ja sain lähinnä paskaa niskaani. Lopulta aloitus poistettiin.
Mä myös joskus olen kysynyt ja vastaukset on olleet vaan ihan pelkkää kettuilua.
Tästä huomaa millaisilla älynlahjoilla ovat varustettu he, jotka myyvät käytettyjä pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Tästä huomaa millaisilla älynlahjoilla ovat varustettu he, jotka myyvät käytettyjä pikkareita.
Niin. Koulutus, ammattitaito tai asenne ei riitä oikeisiin töihin. Ulkonäkö ja rohkeus ei riitä OnlyFans/seksityöhön.
Vaihtoehdoksi jää likaisten alusvaatteiden kaupustelu pervoille inceleille.
Miehet eivät halua ostaa tuntemattoman (hyvin luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halua ostaa tuntemattoman (hyvin luultavasti miehen) tahrimaa ja kauppaamaa likapyykkiä.
Voi että kun täällä on yksinkertaisia ihmisiä.
Menin siis mainitsemaan eräällä sivustolla, että haluaisin kokeilla myydä pikkareita ja nyt mulla olisi jonossa ostajia vaikka kuinka paljon.
Ainoa ongelma on nyt tämä maksupuoli.
En ole ikinä kuullut yhdestäkään naisesta, joka haluaisi ostaa miesten likaisia kalsareita.
Ja miehiä on kuulemma "jonossa ostajia vaikka kuinka paljon".
On meitä kyllä moneen junaan.
Käteinen, huppari, maski, aurinkolasit.
Ei sellaista palvelua olekaan, jollet nyt oikeesti avaa pankkitiliä sveitsiin ja sittten hoida prepaid liittymällä mobilepayn kautta maksuliikennettä. Saat vaan myydä ekat 10 pikkaria kuussa, jotta saat kulut peittoon. Onneksi jotkut asiat on vaikeita. Muuten maailma rappeutuisi entistä nopeammin.
Niin siis, jos olet tuossa tilanteessa niin on ihan oma ongelmasi miettiä maksupuolta.
Sen vaan sanon, ettei kukaan mies osta, jos ei saa kunnollista vahvistusta että ne on oikeasti naiselta.
Myy suoraan jalasta käteiskauppana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin siis mainitsemaan eräällä sivustolla, että haluaisin kokeilla myydä pikkareita ja nyt mulla olisi jonossa ostajia vaikka kuinka paljon.
Oliko porvoon puskaradio?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma taitaa olla siellä myyjän korvien välissä?
Pyydät jotakuta toista vastaanottamaan maksun.
Se nyt vaan menee luottamuksen kautta. Esimerkki omasta elämästä vuosien takaa,
Ensin kuva, mitä ei löydy mistään- keskustelu aukeaa oikean kanssa.
Pikkuhiljaa paljastuu oikeat nimet, pankkitilit.
-Jatkuu vuosia. Ikäero suuri, ei tarvetta rakastua. Ja kaikki ilman näkemistä kasvokkain.
Käteisellä livenä tai postitse jos myy nii pakko myyjänkin on antaa itsestään jotain. Luottamus ja rehellisyys toimii molempiin suuntiin. Ei voi olla vain niin että jos muut postitse ja tiedät miehen nimen ja osoitteen mutta et voi sanoa omaa nimeä. Ei se vain toimi niin. Itsekin monia kauppoja tehnyt. Luottamus ja ostajan tyytyväisyys on kaikkien tärkeintä.
Silloin kun poste restante toimi nimimerkillä, hain rahat kirjeessä sieltä ja lähetin sitten myyntiartikkelin annettuun osoitteeseen. Ensin oli meilailtu ja sovittu asiat. Kun piksut oli vastaanotettu, ostajat kiitteli meilitse. Osto ja myynti -sivustolle ensin myynti-ilmoitus. En koskaan antanut henkilötietojani enkä kuvia. Mukavasti nettosin, mutta en tee enää.
Vieläkö se paypal toimii? Sitä en ole kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Minä, ja varmasti on muitakin miehiä, jotka haluavat ostaa juuri noita. Ja kyllä olen normaali mies.
Muakin kiinnostaa tämä. Kysyin tätä jokin aika sitten ja sain lähinnä paskaa niskaani. Lopulta aloitus poistettiin.