Miten vastaanottaa maksuja anonyymisti?
Niin. Pikkareiden myynti olisi ajankohtaista, mut miten ihmeessä vastaanottaa maksuja niin, ettei vastapuoli saa mun nimeä yms. tietoonsa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, jos olet tuossa tilanteessa niin on ihan oma ongelmasi miettiä maksupuolta.
Sen vaan sanon, ettei kukaan mies osta, jos ei saa kunnollista vahvistusta että ne on oikeasti naiselta.
Myy suoraan jalasta käteiskauppana.
Miten suoraan jalasta käteiskauppana? Sitähän ne monet haluaisi. Mutta missä tää hoidetaan? En kai uskalla kotiinkaan pyytää? Ja sithän ne sais tietää mun nimen ja osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, jos olet tuossa tilanteessa niin on ihan oma ongelmasi miettiä maksupuolta.
Sen vaan sanon, ettei kukaan mies osta, jos ei saa kunnollista vahvistusta että ne on oikeasti naiselta.
Miten suoraan jalasta käteiskauppana? Sitähän ne monet haluaisi. Mutta missä tää hoidetaan? En kai uskalla kotiinkaan pyytää? Ja sithän ne sais tietää mun nimen ja osoitteen.
Älä nyt ainakaan kotiin kutsu, äläkä mene miehen kotiin tai muuhun epämääräiseen paikkaan. Minuakin aikoinaan yritettiin joskus houkutella miehen kotiin. Ei missään nimessä. Älä anna henkilötietoja, voit katua joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun poste restante toimi nimimerkillä, hain rahat kirjeessä sieltä ja lähetin sitten myyntiartikkelin annettuun osoitteeseen. Ensin oli meilailtu ja sovittu asiat. Kun piksut oli vastaanotettu, ostajat kiitteli meilitse. Osto ja myynti -sivustolle ensin myynti-ilmoitus. En koskaan antanut henkilötietojani enkä kuvia. Mukavasti nettosin, mutta en tee enää.
Vieläkö se paypal toimii? Sitä en ole kokeillut.
Mä en tiedä miten paypal toimii kahden yksityishenkilön välillä, mutta kai siinäkin selviää kuka se toinen on. Lisäksi se pitää olla molemmilla, muuten ei onnistu.
Ja miksi paypal ei toimisi?
Käsittääkseni maksun saajan tiedot ei näy maksajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan kotiin kutsu, äläkä mene miehen kotiin tai muuhun epämääräiseen paikkaan. Minuakin aikoinaan yritettiin joskus houkutella miehen kotiin. Ei missään nimessä. Älä anna henkilötietoja, voit katua joskus myöhemmin.
Minne sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse mennä minnekään, kun hoidatte kaupat ilman tapaamista.
Mites olisi vaikka googlelta kysyä, että how to get paid anonymouslu?
Tässä olisi jotain ohjeita, en tiedä kuinka sujuu Suomessa.
https://cybernews.com/resources/the-ultimate-guide-to-safe-and-anonymou…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppakeskuksen vessaan? Paketti ja rahat lokerikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt ainakaan kotiin kutsu, äläkä mene miehen kotiin tai muuhun epämääräiseen paikkaan. Minuakin aikoinaan yritettiin joskus houkutella miehen kotiin. Ei missään nimessä. Älä anna henkilötietoja, vo
Mihin lokerikkoon?
"Kauppakeskuksen vessaan? Paketti ja rahat lokerikkoon?"
Mihin lokerikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tässä tekeillä ensi viikoksi livenä myytävät pikkarit. Mies vähän siitä kyseli että miten ja missä tämä hoidettas. Mä ehdotin sille että nähdään autossa jonkun kaupan parkkipaikalla missä on iso parkkipaikka niin jossain siellä sivussa että ei niin suoraan nää ja siellä riisun ne ja annan sille. Ei sitä tähän vuoden aikaan oikein ulkonakaan voi hoitaa. Saa nähdä miten onnistuu tilanne. Oon vuosia tehnyt pikkarikauppaa mutta lähinnä postitse ja vain vakituisten tyyppien kaa. Tää on nyt pitkästä aikaa uusi ostaja ja livenä.
Pankkisiirrossa ei tarvitse käyttää oikeaa nimeä, riittää kun tilinumero on oikein. Itse kyllä uskaltaisin antaa oman nimenikin, molemminpuoliseen luottamukseenhan noi kaupat perustuu.
Suomessa ei ole anonyymejä maksupalveluita kiitos finanssivalvonnan tiukkuuden.
Ulkomailta löytyy enemmän, joissa ei tarvitse ottaa rahaa omalla nimellä. Paypal, Revolut, yms.
Kryptot toimivat myös, mutta niiden käyttö vaatii vähän harrastuneisuutta. Kotiutus suomalaiselle tilille ja etenkin suomalaisen maksuvälittäjän kautta saa verottajan perään, jos summat ovat muutamaa roposta suurempia.
Voit myös käyttää lahjakortteja, joista riittää pelkkä koodi.
Ihan vaan sovi miehen kanssa joku tapaamispaikka, mene sinne minihameessa koipireidet paljaina ja riisu pikkarit niin että mies voi varmistua siitä että ne oikeasti olivat biologisen naisen haaroissa. Älä vaihda miehen kanssa mitään yksilöiviä tietoja.
Ulkonäkö ja rohkeus ei riitä OnlyFans/seksityöhön. "
Täytyy kyllä sanoa että onlyfans ei ole mitään varsinaista seksityötä, sinne nimenomaan hakeutuvat naiset joiden ulkonäkö tai varsinkaan asenne/rohkeus ei minään muuna maailman aikana olisi heitä "seksityöhön" vienyt. Meillähän on nyt tällä hetkellä "seksin ammattilaisiakin" jotka esiintyvät huorina ja antavat haastatteluja mutta eivät julkaise itsestään pillua, tissejä edes eivätkä myy kuin etäpalveluja tai jotain että asiakas saa tätä dominaa nähdä toimistossaan pöydän takaa.
Estynyttä pelleilyä jonka nykytilanne mahdollistaa. Ei ole mitään rohkeaa Onlyfans-tilissä
pikasiirto.fi toimii hyvin. Rahan lähettäjälle pitää antaa vain tilinumerosi, nimi voi olla mikä tahansa. Raha siirtyy pankkien välillä saman tien ja et myös näe maksajan nimeä jolsta raha tilillesi tulee (maksajana näkyy tuo pikasiirto firma).
Mä en tiedä miten paypal toimii kahden yksityishenkilön välillä, mutta kai siinäkin selviää kuka se toinen on. Lisäksi se pitää olla molemmilla, muuten ei onnistu.
Ja miksi paypal ei toimisi?