Kasvatatko gynekologikarvat, jos tavallisesti olet posliini tai puoliposliini tai jotain sinne päin?
Kommentit (13)
Ei kuulu gynekologille, miten paljon alapäässäni kasvaa karvaa.
seksuaalisuuttani ja gynellä käyntiä keskenään..
En vois kuvitellakkaan meneväni karvattomana jalat levällään jonkun gyn. miehen eteen. (En muutenkaan ajele karvoja.)
hirveästi suojaa kun levität jalkasi? Mahtaa olla melkonen viidakko..
Muutenkin suurimman osan ajasta olen ilman karvoja. Ei kuulu gynelle mun " karvamuoti" .
Joten ei tarvitse tälläistä murehtia.
ajan muuten kaikki pois, mutta jätän pienen viirun keskelle.
näin teen myös ennen gynelle menoa,
sillä siisti pitää aina olla!!
Kun eipä ole vielä minun korviini kantautunut sellainen IHME, että karvat saisi poistettua pysyvästi!
Kyllähän karvan kasvua saa aika hyvin nykyään jo vähennettyä jne. mutta mitään pysyvää ei kyllä vielä ole keksitty.
Eli kyllä kasvattelen, parhaillaankin ;)
Pari vuotta sitten olin rohkea ja kasvatin vain pienen sängen :D
Ne on ammattilaisia ja näkee niin paljon pilluja että tuskin hätkähtävät mistään.
Derma Clear- menetelmän avulla tämä on vaan onnistunut. Tietysti vaikutus ei ole ihan täydellinen, n. 5% karvoista edelleen pukkaa näiltä alueilta esiin. Nännien ympäryskarvoissa näyttää tulos täydelliseltä.
Aloitin hoidot asuessani Pariisissa -02, jossa kävin n. 10 kertaa tässä valoimpulssi käsittelyssä. Nyt täällä Suomessa olen käynyt vielä kahdesti niitä sitkeämpiä hoidattamassa pois. Karvoitukseni on sellaista paksua tummaa, johon tämä on tepsinyt melo hyvin.
kennellekkään kuuluu?! Mutta, niin vaan surkeasti toimin itsekkin...