Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typeryydestä sakotetaan koko yhteiskuntaa: petoyhdyshenkilön sormi on tulehtunut pahoin ahman pureman jäljiltä.

Vierailija
29.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cd3f50aa-8c9b-404e-9e74-5e3b65919f2b

Todella perisuomalainen idea, että mennääs tuonne vähän härnäämään tota ahmaa, ei se ole ennenkään ketään sormeen purassut!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes karhu ei pärjää ahmalle. Mitä näiden ihmisten päässä on liikkunut?

Vierailija
62/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään ahmaa härnätty, vaan haluttiin saada se pois härnäävien ihmisten keskeltä.

tässä jutussahan oli niin, että kun ihmisiä varotettiin tästä kaupunkiin eksyneestä ahmasta, aika moni lähti sitä etsimään... Paljon suurempi todennäköisyys härnäämistilanteen syntyyn olisi ollut juuri näiden siviilietsijöiden ahmaan törmäämisen tilanteissa.

Villin eläimen, niin kuin lemmikinkin aiheuttamaan puremaan sisältyy aina haavainfektion, ja paljon pahempien juttujenkin riski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen ymmärtänyt niin kasaankursitut sormet on aika lailla fifty-sixty tuleeko niistä mitään vai ei. Olisi ehkä ollut parempi paranemisennuste jos tynkä olisi vaan ommetu kasaan ja unohdettu puuttuva pala. Se kun todennäköisesti on lopputulos kuitenkin.

Vierailija
64/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen ymmärtänyt niin kasaankursitut sormet on aika lailla fifty-sixty tuleeko niistä mitään vai ei. Olisi ehkä ollut parempi paranemisennuste jos tynkä olisi vaan ommetu kasaan ja unohdettu puuttuva pala. Se kun todennäköisesti on lopputulos kuitenkin.

Muistan aikoinaan kun olin nuori, niin eräs konkari onnistui pyöräyttämään ruuvimeisselin silmäänsä kesken työpäivän.

Siihen aikaan oli kesäisin tapana ottaa janojuomaa samalla kun puuhastellaan korjaamolla molla molla.

Tämmöstäkin voi tapahtua. Näkö meni siltä silmältä.

Olkaa tarkkana työelämässä on monia vaaroja eessä. Ja vakuutusyhtiöt tekee kaikkensa ettei tarvi maksaa rahoja takas, et miksi meni sinne edes rahojaan laittamaan? Laittaa omalle sivutilille säästöön vaarojen varalta. Pitäisi pitää silmällä kaikkea yhtä aikaa, kun kaikki on kaikesta yhteydessä toisiinsa.

Vierailija
65/65 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen pellen kannattaa käyttää VAIN  vaneri loukkuja kissoille ja minkeille. MINÄ MINÄ KOVA ÄIJÄ NYT ITKEE SORMEN PIPIÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme