Haluan tehdä lapsen yksin. Vinkkejä?
Hei.
olen juuri 40v. Täyttänyt nainen. Ja pahassa lapsikuumeessa.
Minulla ei ole parisuhdetta ja olen ajatellut käyttää lahjoitus sukusoluja.
-Ravintolasta miehen kaappaaminen kotiin ja sänkyleikit tuntemattoman kanssa on poissuljettu vaihtoehto.
Nyt on minun viimeiset hetket minun hankkia lapsi.
(ei ole yhttäkään ennestään)
Mitä neuvoja antaisit minulle ja onko muita samassa tilanteessa olevia?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
On tuttavamies mikä kyllä olisi hyvä isä.
En tiedä uskaltaisinko kysyä häneltä perjantaina kun tapaamme.
Sen voi tehdä ilman klinikkaakin jos vain kantti kestää ja uskot että molemmat osapuolet pitää kiinni sopimuksesta. Jos sovitte ettei elatusvelvollisuutta, et voi mennä kinuamaan rahaa. Jos sovitte etti isällä ole oikeutta lapseen, hän ei sitten ala taistelemaan huoltajuudesta. Eli tuossa mielessä satunnainen baarituttu voisi olla ihan ok, mutta niistä ei tiedä millaisia ihmisiä ne on. Ties mitä mt-ongelmia.
Lapsen pitää sitten kyllä saada tietää kuka hänen isänsä on jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis satunnaiset panoseurat on pois laskuista, niin on kaksi vaihtoehtoa. Teet sopimuksen, jonkun tuttavamiehen kanssa tai hakeudut ulkomaille yksityiselle hedelmöitysklinikalle.
Tuossa jälkimmäisessä vaihtoehdossa täytyy lompakko olla suhteellisen hyvässä kuosissa.
Tuo tuttavamies on luultavasti kaikkein paras vaihtoehto tässä.
Kaikki ei todellakaan suostu siittäjäksi jos ei sitä pillua sitten tule jatkossakin. Mies saa maksaa elarit seuraavat 18 vuotta. Tietty on sellaisia vässyköitäkin jotka suostuisi.
Miksi pitäisi maksaa elatusmaksuja jos henkilöt sopisivat keskenään, että isä merkitään tuntemattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos siis satunnaiset panoseurat on pois laskuista, niin on kaksi vaihtoehtoa. Teet sopimuksen, jonkun tuttavamiehen kanssa tai hakeudut ulkomaille yksityiselle hedelmöitysklinikalle.
Tuossa jälkimmäisessä vaihtoehdossa täytyy lompakko olla suhteellisen hyvässä kuosissa.
Mahdollisesti myös edellisessä vaihtoehdossa. Miksi joku tuttavamies suostuisi koko elämäänsä vaikuttavaan vastuuseen ja sekin vain tuttavanaisen takia? Lapsen elatus, oikeus tietää taustastaan jne.
Ap ei muutenkaan vaikuta kovin tasapainoiselta.
Minun mielestäni ap vaikuttaa hyvinkin tasapainoiselta. Sinusta, vakikommenttisi tuntien, taas et.
Minä en halua lasta yksin vaan 50 super mallin kanssa...toki en ole isäksi rupeamassa mutta silti haluan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti myös edellisessä vaihtoehdossa. Miksi joku tuttavamies suostuisi koko elämäänsä vaikuttavaan vastuuseen ja sekin vain tuttavanaisen takia? Lapsen elatus, oikeus tietää taustastaan jne.
Minun mielestäni ap vaikuttaa hyvinkin tasapainoiselta. Sinusta, vakikommenttisi tuntien, taas et.
Minusta taas ei. Hänelle on kirkastunut Eilen, 40-vuotiaana, että haluaa lapsen. Nyt ja heti.
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitusvirheet, olen vain niin innoissani.😂
Muista asioista: ei ole omaa taloa eikä vakituista työpaikkaa ja olen normaalituloinen muuten.
em. Asioista valittaville voin sanoa että nämä kortit on nyt minulle jaettu.
täydellistä ratkaisua ei ole löytynyt niin siksi tämmöinen ns. Huonompi vaihtoehto tulee käyttöön nyt.Eikä edes ole varmaa pääsenkö näin vanhana hoitoihin jne.
keskustelua ja kommentointia odotan laidasta laitaan.
>Ei taloa eikä vakituista työtä
Niin että meinaat väylätä tulevan kelaelätin ja muutenkin syrjäytyneen ihmisraunion veronmaksajien riesaksi?
Miksi teidän ä m m i e n omahyväisyys ja kyvyttömyys nähdä nokkaansa pidemmälle valintojensa seurauksia ei jaksa tälläKÄÄN kertaa ullattaa pätkääkään.
Se että MÄ HALUUUUUUUUUUUUUUUUUU-UUUN!!!!!! jotain, ei meinaa pitkän päälle vielä vittujakaan. Kerran aivotoiminta on noin vähäistä ja matalalla tasolla, tee palvelus itsellesi ja ennenkaikkea tulevillekin veronmaksajille ja unohda koko homma. On jo lähtökohtaisesti niin helvetin vatipäinen idea kun ottaa lähtökohdat huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuttavamies mikä kyllä olisi hyvä isä.
En tiedä uskaltaisinko kysyä häneltä perjantaina kun tapaamme.
Sen voi tehdä ilman klinikkaakin jos vain kantti kestää ja uskot että molemmat osapuolet pitää kiinni sopimuksesta. Jos sovitte ettei elatusvelvollisuutta, et voi mennä kinuamaan rahaa. Jos sovitte etti isällä ole oikeutta lapseen, hän ei sitten ala taistelemaan huoltajuudesta. Eli tuossa mielessä satunnainen baarituttu voisi olla ihan ok, mutta niistä ei tiedä millaisia ihmisiä ne on. Ties mitä mt-ongelmia.
Lapsen pitää sitten kyllä saada tietää kuka hänen isänsä on jossain vaiheessa.
Niin tämä voisi olla vaihtoehto kyllä. Kysyn häneltä.
Ja tunnen hänet niin hän kyllä haluaisi tunnustaa isyytensä ja hoitaa lasta välillä. Kuten viikonloppuina.(tekee epäsäännöllistä työtä)
Ja hänen vanhemmat haluais kanssa tuntea lapsenlapsen.
Mutta nyt menen vähän liian pitkälle ajatuksissani.
Minä olen yrittänyt pidempään. Ostin käytetyt naisen pikkuhousut ja niihin olen runkannut pitkään. Ei vaan tapahdu mitään raskauteen viittaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori kirjoitusvirheet, olen vain niin innoissani.😂
Muista asioista: ei ole omaa taloa eikä vakituista työpaikkaa ja olen normaalituloinen muuten.
em. Asioista valittaville voin sanoa että nämä kortit on nyt minulle jaettu.
täydellistä ratkaisua ei ole löytynyt niin siksi tämmöinen ns. Huonompi vaihtoehto tulee käyttöön nyt.Eikä edes ole varmaa pääsenkö näin vanhana hoitoihin jne.
keskustelua ja kommentointia odotan laidasta laitaan.
>Ei taloa eikä vakituista työtä
Niin että meinaat väylätä tulevan kelaelätin ja muutenkin syrjäytyneen ihmisraunion veronmaksajien riesaksi?
Miksi teidän ä m m i e n omahyväisyys ja kyvyttömyys nähdä nokkaansa pidemmälle valintojensa seurauksia ei jaksa tälläKÄÄN kertaa ullattaa pätkääkään.
Se että MÄ HALUUUUUUUU
Niin no semmosta se on. Kiva että tänne tulee vastauksia
ps. Se että mä haluuuuuuun ei tarkoita automaatiototeutumista
jostakin pitää lähteä liikenteeseen, en minä tästä nuorennu.
Pyydä täältä AV:lta joku hedelmöittämään sut luomuna. Täällä on Suomen geneettinen kerma paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä täältä AV:lta joku hedelmöittämään sut luomuna. Täällä on Suomen geneettinen kerma paikalla.
Niin no😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä siitostyö ap.n kanssa välttämättä houkuttele.
Vinkkini on, että älä tee. Suomessa on jo tarpeeksi mielenterveysongelmaisia yksinhuoltajaperheiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vinkkini on, että älä tee. Suomessa on jo tarpeeksi mielenterveysongelmaisia yksinhuoltajaperheiden lapsia.
Suomessa on myös paljon hyvinvoivia yksinhuoltajaperheiden lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Niin Suomessa on kyllä paljon mt ongelmia.
Olen siinä käsityksessä että lapset sopeutuvat vallitsevaan tilanteeseen.
Yksinhuoltajana oleminen on mielestäni vähän sama kuin että lapsen isä olisi kuollut. Kyllä ihmiset selviävät monenlaisista tilanteista.
yksinhuoltajuus ei tarkoita sitä että lapselle tulisi mt ongelmia. Mutta esim. Seksuaaliselle hyväksikäytölle se voi tyttölapsia altistaa (isänkaipuu jne.)
Vierailija kirjoitti:
Keinohedelmöitystä et enää saa
En tiedä Suomen ikärajoista, mutta ainakin ulkomailla saa.
https://www.forbes.com/sites/annahaines/2023/02/16/the-rise-of-fertilit…
Vierailija kirjoitti:
Keinohedelmöitystä et enää saa
Yksityisellä puolella saa. Julkisella tuo 40 taitaa olla ikäraja.
Tuossa iässä voi olla hyvinkin, että lahjamunasolu on ainoa oljenkorsi jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo tuttavamies on luultavasti kaikkein paras vaihtoehto tässä.
Kaikki ei todellakaan suostu siittäjäksi jos ei sitä pillua sitten tule jatkossakin. Mies saa maksaa elarit seuraavat 18 vuotta. Tietty on sellaisia vässyköitäkin jotka suostuisi.
Miksi pitäisi maksaa elatusmaksuja jos henkilöt sopisivat keskenään, että isä merkitään tuntemattomaksi.
Koska Suomen laki sanoo näin.
Julkisella puolella ikäraja hoitoihin on itsellisellä 40v. eli jos ei omasta elämästä löydy soluille lahjoittajaa, on hakenduttava yksityiselle puolelle. Klinikoita on paljon, mistä valita, mutta rahaahan se sitten vaatii.
No lapsella pitää olla toinen vanhempi, en minä haluaisi olla peräisin jostain spermapankista, enkä usko että kukaan muukaan. Jos on tuttavapiirissä hompelsoneja, kysy niiltä spermiittejä tai vaikka Janilta, sehän haluaa vauvoja lisää. Tai siltä riksun pelleltä.