Kyllä tekee tiukkaa pärjätä 1000e kk.
Vaikka mies keskituloinen. 2 lasta. Tuosta menee ruokaan 500e kk, ja laskuihin 300-400 e. 100e kk. Kissaan ja koiraan. Itselle ei jää yleensä mitään.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itselle jää muillakaan osa-aikaisilla tai matalapalkka alalla.
Jos tulot ei nouse on karsittava kuluja.
Olen karsinut jo kaiken mahdollisen. Vaatteetkin ihan reikäisiä. Ap
Tee kuten kunnon perussuomalainen, MENE TÖIHIN !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy vanhainkodista kysymässä, tarvivatko hoitoapua
Ei eletä mitään 80-lukua. Hoitotyöhön tarvitaan tutkinto, eikä minulla ole sellaista. Ap
On niissä sellaisiakin hommia mihin ei tarvita koulutusta.
Esimerkiksi?
Siivous esimerkiksi, osastonsihteeri, ja nykyään kodinhoitaja nimikkeellä on kouluttamattomat. Tuttava on ilman koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Käyppä mäkkäristä kysymässä keikkatyötä.
Eikö kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupasta kysymässä tarvivatko apukassaa illoiksi tai viikonlopuksi
Oletko käynyt itse kysymässä, jos et niin kokeile ihmeessä jos ei aiempaa kokemustakaan alalta ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä lähimmistä laitoksista siivoojan paikkaa, löytyy varmasti
Eikö kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lidl juuri hakenut kassoja ja hakemuksia oli IS mikaan tullut 3400 hakemusta siis kolmetuhattaneljäsataa. Todennäköisyys päästä töihin on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä paikallislehdestä oisko lehdenjakajan duunia.
Kysypä, menepä itse vain!!
Vierailija kirjoitti:
Minulla jää 100-200 euroa säästöön joka kuukausi. Tulot 920 euroa kk. Onneksi saan asumistukea 244 euroa. Tosin ei ole lemmkkejä, en tee mitään, en käy missään joten rahaa ei kulu. Minulla on tavoite säästää 1500 euroa joulukuuhun mennessä.
Kiva kiva mutta sanot itse ettet tee mitään etkä käy misään. Ei tuo ole mitään elämää säästää ainoasta elämästä. On siis turha sanoa että elät tuolla rahalla kun et elä. Ainoastaan suuhengität.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt itse kysymässä, jos et niin kokeile ihmeessä jos ei aiempaa kokemustakaan alalta ole.
Todellakin olen!
Olen ollut vanhainkodissa, siivoustöissä, lehdenjakajana, mäkkärissä, päiväkodissa, kassalla, osastonsihteerinä ilman koulutusta!
Rahasta ei ole puutetta ja työ opettaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä itselle jää muillakaan osa-aikaisilla tai matalapalkka alalla.
Jos tulot ei nouse on karsittava kuluja.
Olen karsinut jo kaiken mahdollisen. Vaatteetkin ihan reikäisiä. Ap
Onko lähelläsi kirppareita, mahtaisko niistä löytyä käyttökelpoisia vaatteita?
Ehkä sen puolison kanssa kannattaisi kyös istua alas, ja katsoa kuinka paljon hänen tuloistaan menee mainitsemiisi menoihin, vai jääkö paljonkin yli.
Tsemppiä!
Aapeetä ei vaan huvita mennä töihin!!!!
Näitä me elätetään ja veroprosentit nousee!
Itselleni kelpaa kaikki työ!
Ja sitten täällä itketään, ettäs kehtaat!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä paikallislehdestä oisko lehdenjakajan duunia.
Eikö kiinnosta?
Käyppä 10km päässä jakamassa 200 mainosta ja "tienaa" 7 euroa. Kiinnostaako?
Ilmoitan tämän ketjun asiattomana!
Vierailija kirjoitti:
Kysyppä lähimmistä laitoksista siivoojan paikkaa, löytyy varmasti
"Kuinka kertoa olevansa täysin vieraantunut nykyajan työmarkkinoista kertomatta,,että on vieraantunut nykyajan työmarkkinoista."
Tiedoksesi, että kaupat, päiväkodit, laitokset yms nykyään rekrytoivat kesätyöntekijåtkin rekrytointifirmojen kuten Barona tai Seure kautta. Niissä on yhtä siivoojaa sijaistavaa paikkaa kohti tuhat hakijaa, joista puolella on siivoojan ammattitutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyppä päiväkodista kysymässä,oisko keikkaa
Eikö kiinnosta?
Päiväkotiin ei vain kävellä kysymään keikkaa. Siellä ei ole ainuttakaan ihmistä mitkä rekry määrärahoista päättää. Lisäksi tarvitsee rikosreisteristä otteen ja jonkun koulutuksen kun siellä ei lasten parissa olla mistään puskista.
Tutkinnon saa nopeasti, tämä ulina saa loppua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla jää 100-200 euroa säästöön joka kuukausi. Tulot 920 euroa kk. Onneksi saan asumistukea 244 euroa. Tosin ei ole lemmkkejä, en tee mitään, en käy missään joten rahaa ei kulu. Minulla on tavoite säästää 1500 euroa joulukuuhun mennessä.
Kiva kiva mutta sanot itse ettet tee mitään etkä käy misään. Ei tuo ole mitään elämää säästää ainoasta elämästä. On siis turha sanoa että elät tuolla rahalla kun et elä. Ainoastaan suuhengität.
No tuotahan se köyhän ja pienituloisen elämä on vuodesta toiseen. En ymmärrä miten ihmiset voi olla näin pihalla siitä miten eri tuloluokat elää. En minäkään käy missään, en harrasta mitään. Elämän sisältö on kävely, kotityöt, kaupassa käynti, televisio ja netti. Ja niin on menty iän kaiken.
Käyppä mäkkäristä kysymässä keikkatyötä.