Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kalle Palanderille potkut...

Vierailija
29.01.2025 |

Yleltä. Ajatuksia?

Kommentit (1266)

Vierailija
801/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.

Naisia itseään se ei ainakaan kiinnosta. En tiedä ketään tavisnaista, joka seuraisi aktiivisesti naisten urheilua. Joitakin miehiä se saattaa kiinnostaa, mutta itse tiedän miehenä, että ei esimerkiksi naisten yleisurheilua niiden pelkkien urheilusuoritusten takia katsota, vaan ihan muista syistä.

Häh??? Saavatko tuollaiset kävellä vapaina kaupungin kaduilla? Pehmustettuun koppiin kuuluisi! Nyyttt valoja päälle siellä ja vähän äkkiä! 

V*ttu mitä paskaa, sanoi Kimi Räikkönenkin aikoinaan. Tarkoitti Ferrarin strategia"neroja" varikolla, mutta otan siitä hyvän lainauksen kuvaamaan tunnettani tuohon ylläolevaan kommenttiin. Ja avaan pian telkkarin katsoakseni Yle Areenasta taitoluistelun EM-kilpailujen ensimmäistä päivää. 

Vierailija
802/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatuksia? Yhteistyötä ei jatketa on parempi ilmaus kuin potkut. Potkujen perusteena toi ei ois mennyt läpi.

Jos Palanderille oli valmiiksi sovittu uusia pestejä Ylellä, kyllä kyse on potkuista. Toki eihän nämä potkut ilmaiseksi tulleet, vaan kyllä Yle osti Palanderin ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta naisten urheilu. Random teinipojat voittavat naisten maajoukkueen. Se on naisten taso urheilussa.

Naisia itseään se ei ainakaan kiinnosta. En tiedä ketään tavisnaista, joka seuraisi aktiivisesti naisten urheilua. Joitakin miehiä se saattaa kiinnostaa, mutta itse tiedän miehenä, että ei esimerkiksi naisten yleisurheilua niiden pelkkien urheilusuoritusten takia katsota, vaan ihan muista syistä.

Minä tiedän hyvinkin paljon. Tädilläni oli vielä yli 90-vuotiaana maksukortti urheilun katsomista varten. Äitini katsoo, kälyni katsoo, minä katson...

Katsovatko naisten vai miesten urheilua? Se jäi epäselväksi viestistäsi. Kyllä naiset urheilua totta kai katsovat, mutta enemmän miesten urheilua todennäköisesti. Sen kert

Etkö osaa lukea? Ei tossa mitään epäselvää ollut, kun katsot mihin kommenttiin vastattiin.

Itsekin katson vain naisten urheilua sen vähän kun urheilua katson. Miesten urheilusta katson vain miesten lätkän suomi-ruotsi ottelut. Muesten urheilu on itselleni tylsää katsottavaa, naisena saan kiksejä naisten urheilusuorituksista. Katson esim syöksylaskua, jääkiekkoa, nyrkkeilyä, jalkapalloa jos sattuu normikanavilta tulemaan. Olen lapsesta asti katsonut nimenomaan NAISTEN urheilua. Helena Takalo, Hilkka Riihivuori oli kovia sanoa, niin ja tietysti Marja-Liisa. Kiekossa Riikka Nieminen ja Kanadan kiekkonaisia fanitin kunnolla ja pitkään, vhs:lle nauhottelin matseja jne. 

Että palanderin kaltaiset "urheilijat" voi pitää sen päänsä vaikka kiinni naisten urheilusta, kun eivät naisia itse ole, eivätkä naisista mitään ymmärrä. Keskittykööt vaan siihen lihavuori-miljonääriensä "parempaan" urheiluun. VMP. 

N52

Vierailija
804/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiukkuisia naisoletettuja täällä. Kasvakaas aikuisiksi.

Vierailija
805/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän problematiikan siinä, että kun laitetaan naisurheilijoita järjestykseen meriiteillä, niin miksi jonkun setämiehen pitää mennä kommentoimaan peppup*anoja Kiira Korven kanssa. Ei liity toisiinsa ja alentavaa puhetta.

Mutta tosiaan tää toinen jakso:

Peris: "Sebastian Ahon pitäis olla vuoden urheilija vaan siks et se on niin saatanan hyvän näkönen"

Kalle: "se on muuten totta"

"jos mä panisin miehiä ni mä panisin häntä"

Miksi tämä on ok?

Onko se ok? Miksi tämä viiskymppinen kyrvän näkönen ukko jauhaa panemisesta ylipäätä kahden muun tollon kanssa, onko jääny teinin tasolle?. Pitäisi turpansa kiinni jos ei ole mitään järjellisempää tai hauskaa sanottavaa. Onko olevinaan kova jätkä näillä panojutuillaan? 

Vierailija
806/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä jää juuri kukaan kaipaamaan ja täälläkin "kaipaa" ne, jotka ei edes urheilua katso.

Vierailija
807/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti miten vastenmielinen punkero.

Vierailija
808/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava läjä koko äijä.

Vierailija
809/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole enää tämän jälkeen mitään kiinnostusta katsoa Ylen kanavilta alppihiihtoa.

jännityksellä odotan mitä vähemmistöä/vähemmistöjä uusi kommentaattori edustaa

Se toki korvaa kaiken asiantuntemuksen.

Eipä Palanderin kommentointia voi kaksisena pitää. Mukahauskuuden lisäksi Palanderin objektiivisuus on tasoa Hannu-Pekka Hänninen, eli omat suosikit on selvästi valittu. Niitä sitten puolustetaan ja hehkutaan sokeasti. Inhokit oli myös selvästi valittu, joita sitten lytätään yhtä sokeasti ja välillä kuulostaa siltä kuin tähän riittää, että inhokki tuulettaa/juhlii maalialueella Palanderin mielestä väärin.

Vierailija
810/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkinen anteeksipyyntö ja varoitus olisivat riittäneet. Turhaa cancelointia taas.

Mistä ja keneltä olisi pitänyt pyytää anteeksi? Kuka olisi antanut varoituksen, poliisiko?

Kiira Korvelta pyytäisi anteeksi ja Yleltä varoitus. Etkö ole seurannut tätä keissiä ollenkaan?

En tietenkään. Turha julkkis sanoo haluavansa toisen turhajulkkiksen panevan häntä. Mitä sitten?

Ja syy, että olet keskustelussa on...? Mikä?

Tykkään haukkua kaltaisia

Epäonnistuit pahasti, koska kaltaisesi mielipiteillä ei

Yhyyyyyyy

Onneksi Kiira antaa tänään niin ei itketä niin paljoa sun ikävät sanat

Vierailija
811/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin jopa huutaa, että ketä vittua kiinnostaa mikään naisurheilu. Tuolloin Tanja astui saliin sisään ja sanoi, että ai jaa, sinä olet, Kalle, siis tuota mieltä. Siihen minä yllättyneenä sopersin jotain, että no, tuota, en minä tarkoittanut ihan noin.

https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/6c42eedc-eeca-4255-91b7-2430152…

Sellainen asiantuntija se Kalle. Poutiainen olympiamitalisti - Palander ei.

Muuten samaa mieltä, mutta tuo olympiamitalisti on kyllä hyvin huono argumentti. Palanderilla on kuitenkin mm-kulta, joka on yhtä vaikea voittaa kuin olympiakulta. Vaikka se silloin '99 taisikin tulla enemmän tuurilla kuin taidolla. Poutiaisella ei taida olla yhtäkään kultaa arvokisoista.

Molemmilla on toki pujottelucupin voitto, mikä on näistä urheilusuorituksena selvästi vaativin. Sehän onkin cup-nimestä huolimatta sarjamuotoinen kilpail

Kyllä olympiakulta on arvostetuin kulta mitä on. Taitaa palander olla ikuisesti katkera Poutiaiselle. 

Vierailija
812/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoittanut aiemmin ketjuun. Mielestäni Palander puhui sopimattomasti ja alatyylisesti, se on selvää. En kuitenkaan kannata potkujen antoa yhden podcastin jälkeen, jossa Palander itse vielä halusi ne kohdat poistettavaksi - että ne leikataan pois.

Ne asiat mitä hän sanoi, niin ei ne olleet aivan maksimaalisen hirveitä. Esim Poutiaisesta ja managerista kerrottu juttu oli ihan hauska. Manageri uhkaamassa Poutiaisen tappamisella, hehhe. Korvesta sanottu kommentti oli täyttä törkyä, mutta kun hän käänsi sen niinpäin, että häneen miehenä olisi tunkeuduttu, niin ei verrannossa yhtä paha kuin toisinpäin jossa olisi nainen alistettuna kuten esim vastentahtoisessa seksissä siis raikaamisessa - nämä nyt nyanssieroja ja kommentti oli joka tapauksessa täyttä törkyä.

Yle olisi voinut antaa varoituksen ja Palander julkisen pahoittelun käytöksestään. Se olisi ollut mun mielestä kohtuullista.

Vierailija
813/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle itse näyttää ihan kullilta, pää on kuin terskanmollukka, pyöreä ja kiiltävä. Katsois tappi ensin peiliin, ennen kuin muita arvostelee.

Ilmoitettu ylläpidolle, odottele soittoa.

Vierailija
814/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh??? Saavatko tuollaiset kävellä vapaina kaupungin kaduilla? Pehmustettuun koppiin kuuluisi! Nyyttt valoja päälle siellä ja vähän äkkiä! 

V*ttu mitä paskaa, sanoi Kimi Räikkönenkin aikoinaan. Tarkoitti Ferrarin strategia"neroja" varikolla, mutta otan siitä hyvän lainauksen kuvaamaan tunnettani tuohon ylläolevaan kommenttiin. Ja avaan pian telkkarin katsoakseni Yle Areenasta taito

Ihanaa tuleeko tänään taitoluistelua? sitä minäkin katson. Mun kaikki siskot (ja niitä on monta:D) katsoo ihan hulluna urheilua ja myös naisurheilua. Ei normaali ihminen tee eroa miesten ja naisten urheilun välillä vaan katsoo kyllä molempia. Vain pervot incellit taitaa tässäkin tehdä pokkeuksen ja katsovat jopa urheilua vain sillä silmällä:D Miten säälittävää. 

Jos ei olisi noin pervoa, niin ihan vois sääliä raukkoja. 

Kyllä se tuo ukkojen elämä on vaikeaa, kun kaiken näärittää vain seksi ja se, että näkisi naisia vähissä/ihonmyötäisissä vaatteissa. Onneksi on nainen ja saa elää vapaana tuolaisesta pakkomielteestä seksiin/vastakkaiseen sukupuoleen ja voi nähdä elämässä muutakin arvoja ,kuin seksi :D

Joo, joo, seksi on ihanaa, mutta on mukavaa, kun voi katsoa esim hiihtoa, ilman että täyttyy vahdata ukkojen munia hiihtohousujen läpi :DDDDDDDD

Vierailija
815/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut aiemmin ketjuun. Mielestäni Palander puhui sopimattomasti ja alatyylisesti, se on selvää. En kuitenkaan kannata potkujen antoa yhden podcastin jälkeen, jossa Palander itse vielä halusi ne kohdat poistettavaksi - että ne leikataan pois.

Ne asiat mitä hän sanoi, niin ei ne olleet aivan maksimaalisen hirveitä. Esim Poutiaisesta ja managerista kerrottu juttu oli ihan hauska. Manageri uhkaamassa Poutiaisen tappamisella, hehhe. Korvesta sanottu kommentti oli täyttä törkyä, mutta kun hän käänsi sen niinpäin, että häneen miehenä olisi tunkeuduttu, niin ei verrannossa yhtä paha kuin toisinpäin jossa olisi nainen alistettuna kuten esim vastentahtoisessa seksissä siis raikaamisessa - nämä nyt nyanssieroja ja kommentti oli joka tapauksessa täyttä törkyä.

Yle olisi voinut antaa varoituksen ja Palander julkisen pahoittelun käytöksestään. Se olisi ollut mun mielestä kohtuullista.

Korjaus: Nimi meni väärin manageritarinassa. Siis manageri uhkaili rouheasti Palanderin tappamisella, jos Palander olisi lähtenyt lajia Poutiaisen kanssa pelastamaan. Niin tämä kerrottu juttu oli ihan hauska.

Vierailija
816/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle itse näyttää ihan kullilta, pää on kuin terskanmollukka, pyöreä ja kiiltävä. Katsois tappi ensin peiliin, ennen kuin muita arvostelee.

Ilmoitettu ylläpidolle, odottele soittoa.

Ringring

Halloo täällä mielikuvituspoliisi, soittelisin mukavilla asioilla. Netistä löytynyt ilmiantaja on nyt pidätetty ja saa pitkän linnatuomion.

Vierailija
817/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään oikeaa koulutusta tai ammattia?

Nykäsmallilla taitaa olla.

Vierailija
818/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa muuta työpaikkaa missä noin mitättömästä syystä saa potkut?

Vierailija
819/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P on itse pöhöttynyt läski sairaalta vaikuttava  juntti.

Vierailija
820/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikea ratkaisu Yleltä! 👏

Ei jää ikävä yhtään. 😆👋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän