Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vei kaksi lasta asuntoonsa raiskattavaksi Helsingissä Kämppäkaverikin mukana

Vierailija
29.01.2025 |

Uusi päivä uudet lapsenrais kaukset.

Tuolloin 23-vuotias Habiballah Kheirallah tarjosi kahdelle teinitytölle yösijan muutamaksi päiväksi. Hän juotti heidät humalaan ja rai skasi useita kertoja.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ceed84be-ad9a-408f-8a3d-f7c491542d94

Kommentit (244)

Vierailija
81/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuuntuneet ä h l ämit  k ullit ojossa

Vierailija
82/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi pähkinänkuoressa

Sinä olet maanpetturi pähkinänkuoressa, tää tapahtuu samalla kun persut istuu äärioikeisto hallituksessa, eli heidän siunauksella, sitä ei pääse vasemmiston eikä naisten helmaan pilloon saatanan pelkuri.

Vastuuta et osaa kantaa, väistellä vaan.

Itse olet maanpetturi, kun äänestit maanpettureita. Vìtun idiootti.

Joo, kun minulle valehdeltiin.

Jos sinä odotat että äänestäjä ymmärtää että hänelle valehdellaan sinä siirrät vastuun valehtelusta kuulijalle.

Vastuu valheista on valehtelijalla.

Wau... olet tasan ensimmäinen persu ikinä johon olen törmännyt joka kykenee päättelemään asioita loogisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähtee vain komean miehen mukaan asuntoon.

Vierailija
84/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin raiskattu nuori oli huostassa ja hatkassa. Kannattaiai tutkia millaisia paikkoja ne huostalaitokset on, jos kodittomuus ja raiskatuksi tuleminen houkuttaa enempi kuin huostalaitos.

Ei se kåä kun kokoomus tienaa sillä kärsimyksellä ja persut antaa sille hyväksyntänsä.

Persut ràiskaajien ja porvarien suojelusenkeli, pyhä mällirätti.

Sinä äänestit maanpettureita. Se tekee sinusta maanpetturin.

Vierailija
85/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo enää lapsia kyseisten miesten silmissä? Reilusti yli 9-vuotiaita!

Vierailija
86/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi pähkinänkuoressa

Sinä olet maanpetturi pähkinänkuoressa, tää tapahtuu samalla kun persut istuu äärioikeisto hallituksessa, eli heidän siunauksella, sitä ei pääse vasemmiston eikä naisten helmaan pilloon saatanan pelkuri.

Vastuuta et osaa kantaa, väistellä vaan.

Itse olet maanpetturi, kun äänestit maanpettureita. Vìtun idiootti.

Joo, kun minulle valehdeltiin.

Jos sinä odotat että äänestäjä ymmärtää että hänelle valehdellaan sinä siirrät vastuun valehtelusta kuulijalle.

Vastuu valheista on valehtelijalla.

Wau... olet tasan ensimmäinen persu ikinä johon olen törmännyt joka kykenee päättelem

Kiitos?

Keskityttäiskö nyt oleelliseen?

Eli miksi lapsia edelleen raskataan vaikka meillä on hallitus joka piutpaut nakkaa demokratiasta tai ihmisarvosta, minkä takia ràskaajat ei ole raketissa matkalla avaruuteen jos ei muuta keksitä?

Vierailija
87/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin raiskattu nuori oli huostassa ja hatkassa. Kannattaiai tutkia millaisia paikkoja ne huostalaitokset on, jos kodittomuus ja raiskatuksi tuleminen houkuttaa enempi kuin huostalaitos.

Ei se kåä kun kokoomus tienaa sillä kärsimyksellä ja persut antaa sille hyväksyntänsä.

Persut ràiskaajien ja porvarien suojelusenkeli, pyhä mällirätti.

Sinä äänestit maanpettureita. Se tekee sinusta maanpetturin.

Minä en ole vastuussa siitä että minulle valehdeltiin, valehtelija on.

Uskomatonta venkoilua.

Vierailija
88/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ... sellaisia kivoja keittohetkiä taas. 

Toki nyt pakko huomioida että vaikka tytöt uhreja onkin niin voisiko jotain edes omistajuutta vaatia siihen mitä valintoja tekee? Jos lähtee jonkun habibin luo muutamaksi päivää vetään viinaa niin ehkä siinä on ollut vähän taka-ajatuksia ihan kummillakin osapuolilla?

Vierailija
89/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki nyt pakko huomioida että vaikka tytöt uhreja onkin niin voisiko jotain edes omistajuutta vaatia siihen mitä valintoja tekee? Jos lähtee jonkun habibin luo muutamaksi päivää vetään viinaa niin ehkä siinä on ollut vähän taka-ajatuksia ihan kummillakin osapuolilla?

Kehtaatkin, nyt puhutaan lapsista, mitä vtun vastuuta voi odottaa lapselta? 

Saatanan maanpetturi yrität vaan sotkea veteen mutaa että me ei huomattais että tää tapathtuu sun vahtivuorolla ja siunauksella.

Persut vois yhtä hyvin itse raskata meidän lapsia tässä kohtaa.

Vierailija
90/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatanan maanpetturi yrität vaan sotkea veteen mutaa että me ei huomattais että tää tapathtuu sun vahtivuorolla ja siunauksella.

Tää on muuten niin totta, vastuu on persuilla, sitä varten me heitä äänestettiinkin.

Vierailija
91/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Alaikäisen pitäisi olla huoltajansa valvonnan alla. No miksipä ei ole? Siksi, ettei huostaanotetuilla ole huoltajaa jolla olisi mitään oikeuksia hallita nuoren fyysistä olinpaikkaa. Poliisi on ainoa joka voi hatkalaisen noutaa, mutta poliisilla ei ole resurssia.

Kuka tämän yksilökeskeisen lainsäädännön takana on, joka estää lastensuojelulaitoksia huolehtimasta lasten turvallisuudesta? Onko käsitystä? Mulla on.

Vierailija
92/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tytöt oikeasti niin vähä-älyisiä, että menevät tuntemattoman miehen luokse juomaan alkoholia, ja vieläpä alaikäisinä 🤦🏻

Lapset on monesti sellaisia että ne luonnollisesti luottaa vanhempiin ihmisiin. Meidän yhteiskunta on sellainen ja kunfutselaisuudessakin nuoremmat kunnioittaa vanhempia ja toisinpäin. Järjestys toimii molemmin puolisesta kunnioituksesta.

Tässä käytettiiin taas väärin lasten naiviutta. Kamalaa kun lapsi menettää uskonsa muihin ihmisiin yhteiskunnassa ja ei jatkossa enää voi luoda luottamussuhdetta muihin.

Työpaikat, koulut, järjestöt, armeija toimii tällä luottamuksen periaatteella että jokaisesta pidetään huoli ja toimitaan yhdessä.

Mies on usein heikoin lenkki yhteiskunnassa. On useasti todistettu ettei mies sukupuolena kykene älykkääseen sivistyneeseen käytökseen. Osa miehistä ei osaa kontrolloida omaa pahuuttaan. Ovat sen vietävissä. Ensimmäinen askel on sen hyväksyntä ja sitten sen kontrollointi. Kädet taskuun ja nyrkkiin ettei tule pataan.

Purraan hampaita yhteen ja myönnetän että olen paha ja minun pitää käydä kirkossa että maailma olisi parempi.

Vierailija
93/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Alaikäisen pitäisi olla huoltajansa valvonnan alla. No miksipä ei ole? Siksi, ettei huostaanotetuilla ole huoltajaa jolla olisi mitään oikeuksia hallita nuoren fyysistä olinpaikkaa. Poliisi on ainoa joka voi hatkalaisen noutaa, mutta poliisilla ei ole resurssia.

Kuka tämän yksilökeskeisen lainsäädännön takana on, joka estää lastensuojelulaitoksia huolehtimasta lasten turvallisuudesta? Onko käsitystä? Mulla on.

Yksityisen hoitolaitoksen voiton tavoittelu ja kokoomuslaisten yksityistämiskiima.

Ongelmaa ei ollut samassa mittakaavassa ennen noita.

Vierailija
94/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko sinä yhtään julkista keskustelua hallitustyöskentelystä?

Hallituksen oppositiossa erittäin epäsuositut aloitteet sisältävät mm (rikollisten) palautussopimusten edellyttämisen kehitysavun ehtona. Tp-hakemusten ja valitusten määrän rajoittamisen, Itärajan hallitsemattoman siirtolaisvyöryn toppaamisen, tulorajat työperäiselle muutolle jne.

Ja kukapa se näitä äänekkäästi vastustaa?

Vierailija
95/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskasiko se kämppäkaverinkin? Melkonen himokarju.

Vierailija
96/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä keski-ikäiset kirjoittele jatkuvasti että heidän iässään tuollainen 23-vuotiaan ja 15-vuotiaan suhde oli ihan normaalia? Poikaystävä haki autolla yläasteen pihasta. 

*teini-iässään 

Semmoista tapahtui, mutta oliko se normaalia. . .

Vierailija
97/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku mutku feminismi!

Onko se vtun purra ja kumppanit feministejä!?

Älä punapasska yritä hämätä!  Se on juurikin aatetoverisi joiden syytä on ettei välimeri ole miinoitettu, ettei rajan yli pyrkiviä paperitomia ammuta eikä maasta poistettuja voi tiputtaa laskuvarjolla palautuksen kieltävään lähtömaahhansa.

Älä jaksa jauhaa paskaa, minä olin persu joka äänesti teidät sinne korjaan tilanteen.

Noh, onko se nyt korjattu? Oletteko tehneet MITÄÄN asian eteen?

Kehtaatkin, tätä puidaan vielä kasv8tusten vaaliteltalla saatanan urpo.

Vierailija
98/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon. 

Vierailija
99/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisen hoitolaitoksen voiton

Mitä sinä vingut siitä voitontavoittelusta. Luuletko että voitot kasvaa kun nuoret hatkoillaan joutuvat ongelmiin? Ei, se aiheuttaa kustannuksia, mahdollisesti yhden asukkaan menettämisen. Olkoon voitontavoittelua tai mitä hyvänsä niin laitokset haluaisivat suojella nuoria, mutta laki ei tätä mahdollista. Miten voi ihminen olla noin tollo???

Vierailija
100/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa jokainen ma/mun ra1skaama lapsi on persujen vastuulla.

Vauvan sensuuri alkaa oleen aika bonkers tasolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi