Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vei kaksi lasta asuntoonsa raiskattavaksi Helsingissä Kämppäkaverikin mukana

Vierailija
29.01.2025 |

Uusi päivä uudet lapsenrais kaukset.

Tuolloin 23-vuotias Habiballah Kheirallah tarjosi kahdelle teinitytölle yösijan muutamaksi päiväksi. Hän juotti heidät humalaan ja rai skasi useita kertoja.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ceed84be-ad9a-408f-8a3d-f7c491542d94

Kommentit (244)

Vierailija
221/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jaa... Siis hakkeroit jokaisen palveluntarjoajan jokaiselle serverille, jotta löytäisit tuon viestin kirjoittajan tiedot sieltä? Aika laittomalta kuulostaa ja aika nopeasti sen hoidit."

Höpönlöpön en minä moista edes osaisi, tuo pälli on doxannu ittensä täälä jo useampaan kertaan.

Et uskalla täällä sanoa kuka olen?

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

Vierailija
222/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se kuuluisa viesti, josta tässä ketjussa kohistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jaa... Siis hakkeroit jokaisen palveluntarjoajan jokaiselle serverille, jotta löytäisit tuon viestin kirjoittajan tiedot sieltä? Aika laittomalta kuulostaa ja aika nopeasti sen hoidit."

Höpönlöpön en minä moista edes osaisi, tuo pälli on doxannu ittensä täälä jo useampaan kertaan.

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

En ole. 🤭

Vierailija
224/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko tää ketju jo poistaa?

No to racism! 

Vierailija
225/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tytöt oikeasti niin vähä-älyisiä, että menevät tuntemattoman miehen luokse juomaan alkoholia, ja vieläpä alaikäisinä 🤦🏻

Vääriä valintoja, mutta älä nyt syyllistä heitä. Todennäköisesti koko loppuelämä pilalla, miten tuollaisesta kokemuksesta voi edes toipua henkisesti? Toinen vielä ollut sijoituskodissa.

Näitä keissejä tapahtuu tosiaan juuri näille hatkateineille. Ihmettelen edelleen onko sijoituskoti yhteiskunnassa nyt mikään maailman paras idea, miksi asioita ei käsitellä niin että sosiaalitoimisto pyrkisi ensisijaisesti hoitamaan perheen sisäisiä ongelmia kodissa? jos on tarvetta sijoituskodille on sen oltava _viimeinen_ oljenkorsi.

Vierailija
226/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasta lopullisesti poistuvana velana voin sanoa, että ei kiinnosta mitä täällä tapahtuu.Pärjätkää!

Vierailija
227/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

En ole. 🤭

Riikka?

Vierailija
228/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerro toki."

Selvä!

Hei entinen persu, me puhuttiin eilen poistetussa ketjussa siitä yhdestä äpistä, tuu käymään.

Sun pitää antaa tunnus.

Vierailija
229/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

En ole. 🤭

Riikka?

En ole Riikka. 🤭

Vierailija
230/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tytöt oikeasti niin vähä-älyisiä, että menevät tuntemattoman miehen luokse juomaan alkoholia, ja vieläpä alaikäisinä 🤦🏻

On. On ne. Hyvin monet. Valitettavasti.

Vierailija
231/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se kuuluisa viesti, josta tässä ketjussa kohistaan?

En jaksaisi millään koko ketjua selata

Vierailija
232/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei ole mitään uutta. Itse 1980-luvun teininä muistan hyvin, miten varma tapa saada juomat, oli yksinkertaisesti kaveerata jonkun täysi-ikäisen kanssa. Eikä juomia silloinkaan rahalla maksettu. Ainoa ero nykyään on, että näistä tapauksista nykyään uutisoidaan. 

Vierailija
233/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

En ole. 🤭

Ootpas! Mä näen että olet!!!!!

Vierailija
234/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vääriä valintoja, mutta älä nyt syyllistä heitä. Todennäköisesti koko loppuelämä pilalla, miten tuollaisesta kokemuksesta voi edes toipua henkisesti? Toinen vielä ollut sijoituskodissa.

Näitä keissejä tapahtuu tosiaan juuri näille hatkateineille. Ihmettelen edelleen onko sijoituskoti yhteiskunnassa nyt mikään maailman paras idea, miksi asioita ei käsitellä niin että sosiaalitoimisto pyrkisi ensisijaisesti hoitamaan perheen sisäisiä ongelmia kodissa? jos on tarvetta sijoituskodille on sen oltava _viimeinen_ oljenkorsi.

Sijoituskoti on viimeinen oljenkorsi. Tällä hetkellä ongelmana on se, että karkuun lähteneiden kiinniotossa nykyinen lainsäädäntö estää viranomaisten yhteistyön ja siten pidentää sitä aikaa jona lapset karkureissunsa aikana majoittuvat vaarallisesti.

Vierailija
235/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SSijoituskoti on viimeinen oljenkorsi. Tällä hetkellä ongelmana on se, että karkuun lähteneiden kiinniotossa nykyinen lainsäädäntö estää viranomaisten yhteistyön ja siten pidentää sitä aikaa jona lapset karkureissunsa aikana majoittuvat vaarallisesti.

Tästä oli juuri pari viikkoa sitten uutinen:

https://demokraatti.fi/oikeusasiamies-puuttuu-hatkassa-olevien-lasten-p…

Vierailija
236/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri. 🤭

Olet Arto!!!!

En ole. 🤭

Ootpas! Mä näen että olet!!!!!

🤭

Vierailija
237/244 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://demokraatti.fi/oikeusasiamies-puuttuu-hatkassa-olevien-lasten-p…

Eduskunnan oikeusasiamies siis vaatii että lakiin tehdään muutoksia. Nykyään poliisi ei lain mukaan voi antaa hatkanuoren kiinniotossa virka-apua ellei tästä ole tehty etsintäkuulutusta tai ellei sosiaaliviranomaisia suoranaisesti estetä tapaamasta nuorta.

Ongelma on tiedossa ja ministeriöille on annettu aikaa 30.06.2025 asti kertoa mihin toimenpiteisiin ovat ryhtyneet tilanteen korjaamiseksi. Kysymys on sisäministeriöstä sekä sosiaali- ja terveysministeriöstä.

Vierailija
238/244 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin olis pitänyt lapsia suojella ja lapsilla pitäisi olla joku mekaaninen panta, kun eivät selvästi tajua omaa tilaansa.

Kaikenlaisia myrkkyjä tarjolla ja pahoja miehiä. Pantojen avulla olisi paikannettu ja haettu ajoissa talteen.

Noin nuoria pitäisi suojella ihan teknologiaa käyttäen. Joku siru tai panta nilkkaan, koska ikävät kokemukset ja myrkytystilat vain heikentää myöhempää aikuisuutta ja tutustuminen tuollaisiin aikuisin on haitallista jo ylipäätään.

Vapauksia on rajattava lasten kohdalla paljon heidän etujensa takia.

Myrkytystila ja raiskaus on huono juttu henkiselle kehitykselle. Tuohon päälle raskautuminen alaikäisenä olisi kuin kuorrutus paskan elämän alulle. Tarvitaan kovempaa lastensuojelua.

Myös kovat rangaistukset huumeiden ja alkoholin tarjoville miehille/naisille.

Vierailija
239/244 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi emme ota kristittyjä kehitysmaalaisia P a k olaisiksi? Integroituminen olisi varmasti jouhevampaa puolin ja toisin.

Vierailija
240/244 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko taas jotain hatkalla olleita koulukotilaisia?