Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko hehkuttaa =)

Vierailija
03.03.2007 |

Mieheni tulee saamaan suht ison perinnön ja me voimme rakentaa uuden velattoman talon!!

Itse voin olla vielä kotona lasten kanssa ja kenties saamme vielä yhden kullanmurun lisää :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anna mulle se vanha asuntosi :)

Vierailija
2/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei perinnöstä voisi iloita?

Jotkut asiat ovat sellaisia että ne tuovat yhtäaikaa surua ja iloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta perinnöt tippaakaan. Voisin vaikka maksaa siitä ilosta, että saan pitää sukulaiseni täällä kauemmin!

Ja kenenkään kuolemaa ei tulisi hehkuttaa.

Vierailija
4/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vain on rakkaankin ihmisen päästävä pois. Se on hyvin iloinen asia sille rakkaallekin; ei kipuja, eikä tuskaa.

Vierailija
5/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin säästyy yhdet perintöverot!

Mieheni on samaa mieltä. Itse asiassa itse ensin alkoi suunnitella velattoman talon rakentamista.

ap

Vierailija
6/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äidilläni on syöpä, hän on 51-vuotias! Älä sinä tule itsekkyydestä minulle puhumaan!

Vierailija
7/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näytti aloitus mauttomalta...

Vierailija
8/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kuollut ei ollut kukaan ihan lähiomainen.

Kyllä perinnöstä saa iloita, ei se tarkoita ettei läheisen kuolemaa surisi.

Meille tulossa isot perinnöt vanhempiemme kuoltua, tällä hetkellä mieluummin olemme velallisia ja mummot ja vaarit elossa, mutta koska väistämätön tulee jossain vaiheessa tapahtumaan, olen valmis iloitsemaan niistä rahoista siinä vaiheessa.

Näin tekevät amvanhempamme jo nyt mm. suojaamalla omaisuutta meiltä toistemme aviopuolisoilta (elämä on raadollista eron sattuessa) ja lahjoittalla lapsen lapsille :)

Vierailija
9/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole käynyt esim etelässä. Ei minulta lapsena mitään puuttunut, mutta ainainen kituutus on hyvässä muistissa, tosin rahassa emme kylve vieläkään.

Tuntuu niin helpottavalta, että kerrankin myös minulla tulee olemaan varaa johonkin :)

ap

Vierailija
10/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ennakkoperinnöstä :) Toivottavasti oikean perinnön aika ei ole ihan vielä ;)

Vierailija
11/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siis vielä enemmän.

Meilläkin on tontti saatu mieheni vahemmilta ennakkoperintönä. Meillä omaisuus tosin suojattu siten, että minulla ei ole avio-oikeutta tonttiin, ainoastaan sille rakennettuun taloon. Meillä ei ole avioehtoa. Samoin tullaan toimimaan omien vanhempieni maaomaisuuden kanssa kun asia on ajankohtainen :(

Kannattaa muuten miettiä tätä asiaa nyt kun perintö on tulossa. Sinulle tietenkin vähän epäedullista jos teillä ei ole avioehtoa, mutta asiasta kannattaa laatia paperi lakimiehen kanssa.

Vierailija
12/12 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ajankohtaiseksi ehkä sitten, kun se perintö oikeasti on tulossa. Tulen perimään omilta vanhemmiltani suunnilleen saman verran kuin mieheni omiltaan.

ap

Vierailija:

Sinulle tietenkin vähän epäedullista jos teillä ei ole avioehtoa, mutta asiasta kannattaa laatia paperi lakimiehen kanssa.