Olen DI. Tykkääkö naiset?
Kommentit (38)
Joo, mun äiti tykkäsi kun veljeni valmistui DI:ksi ja meni naimisiin DI:n kanssa. Vielä enemmän äiti tykkäsi, kun veli väitteli tohtoriksi ja vetää tutkimusryhmää. En tiedä kuinka palvottu veljeni on sitten muutoin? Ainakin sitä on käytetty joissakin oman alan mainoksissa, koska näyttää symppikseltä, hymyilee paljon ja kaikki kehuvat herrasmieheksi. Luulen, että tuo herrasmiesmäisyys on tärkeä myös DI:llä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kuulen että joku on DI, epäilykseni heräävät välittömästi.
Ai kivalla tavalla?
////
Valitettavasti ei.
Ap. ei todellakaan ole DI. Kukaan DI ei kirjoittele tänne.
No ei todellakaan tykkää. DI:t on tyhmiä, itsestään liikoja luulevia, sovinistisia, sosiaalisilta taidoiltaan heikkolahjaisia, nysäkul.leja. Luiskaan. 😂
Ei täällä kannata kysyä tykkäätkö naiset jos on DI? Täällä saa vaan haukuntaa.Toivottavasti löydät kivan kumppanin jostain.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä kannata kysyä tykkäätkö naiset jos on DI? Täällä saa vaan haukuntaa.Toivottavasti löydät kivan kumppanin jostain.
Kiitos sinulle Pupp - a
Se nyt ei takaa vielä mitään. Hyvä lähtökohta, että koulut on käyty.
Muistan, että nuorena teekkarina oli hankala löytää tyttöystävää. Mutta nyt nelikymppisenäa eronneena saa oikein valita, kenet huolii naisystäväksi. Mistä sitten johtuukaan. DI M45
Vierailija kirjoitti:
Muistan, että nuorena teekkarina oli hankala löytää tyttöystävää. Mutta nyt nelikymppisenäa eronneena saa oikein valita, kenet huolii naisystäväksi. Mistä sitten johtuukaan. DI M45
Jos löytyy verokalenterista, on aina helpompaa naisten kanssa.
Lady DI? Mutta eikös hän kuollut kolarissa DODI n kanssa?
Vierailija kirjoitti:
DI ei kerro mitä muuta on, jos joku nainen haluaa tietää lisää.
di = dille
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan tykkää. DI:t on tyhmiä, itsestään liikoja luulevia, sovinistisia, sosiaalisilta taidoiltaan heikkolahjaisia, nysäkul.leja. Luiskaan. 😂
Ok femcel
Olethan myös toimitusjohtaja? Jos olet niin jalkani menivät juuri veteläksi.
Olen DI ja naiset kaatuvat käsivarsilleni. Saantia on niin, että heikkoja taviksia hirvittää. Me DI:t tuotamme tuntikausien nautinnon naisille jokaikinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Olen DI ja naiset kaatuvat käsivarsilleni. Saantia on niin, että heikkoja taviksia hirvittää. Me DI:t tuotamme tuntikausien nautinnon naisille jokaikinen päivä.
Päiväunissasi. Herää.
Onko DI sun mielestäsi jotain niin ihmeelisen upeaa, että niitä ei voi olla kuin mielikuvituksessa? Taidat itse olla jakeluautonkuljettaja?