Missä tapasit puolisosi ekan kerran?
Iskitkö heti silmäsi häneen? Tuliko tunne että tuossa se nyt on?
Kiinnostaa missä ihmiset on tavanneet. En tarkoita nyt mitään tinderiä vaan tosielämää.
Kommentit (57)
Tulevan työpaikkani aulassa odotellessani työhaastattelua.
Ei tullut heti mitään fiiliksiä, hän tuli firmaan töihin muutamaa kuukautta myöhemmin mitä itse aloitin ja sitten vasta päästiin tutustumaan paremmin.
Illan vietossa yhteisten tuttujen kautta. En ihastunut heti. Päädyimme yhteen vasta vuosia myöhemmin miehen sitkeän yrittämisen jälkeen.
Moottoritien rampin alkupäässä, oli liftaamassa kotiinsa perjantaina amiskasta päästyään. Ei ihan osunut matkani varrelle, mutta tein koukkauksen 60km suuntaansa kun juttukin luisti. Treffit sovittiin seuraavalle perjantaille, sitten muuttuikin jo vakavammaksi suunnitteluksi. Vielä ollaan yhdessä 40 vuoden jälkeenkin.
Opiskelijaympyröissä. Itse asiassa en ole varma oliko se silloin kun hän tuli juttelemaan opiskelijakuoron harjoitusten väliajalla, vai samana syksynä olleissa ainejärjestön bileissä joissa tanssittiin pari tanssia.
Yhteisen ystävän kotibileissä. Juteltin, siveästi pussailtiin ja vierekkäin lattialla loppuyö nukuttiin. Seuraavana aamuna saatoin hänet kotiinsa. Kyllä siinä heti alkoi tuntua että tästä voisi tulla jotain. Ja tulihan siitä, yli 40 vuotta oltu jo yksissä.
Kaverin synttärit. En kiinnittänyt huomiota mihinkään vaan keskityin omiin ajatuksiini, mutta kun hän tuli juttelemaan, olin heti vaikuttunut. Sain hänestä itsevarman, reippaan ja kiltin oloisen kuvan, eikä se vaikutelma ole muuttunut mihinkään. Komeakin tietty on
Terassilla yhteisten kavereiden kautta. Ei ollut tarkoitus liittyä seuraan, mutta en saanut kieltäydyttyä ja ajattelin käydä yhdellä. Kaverin kaveri oli kuitenkin heti sellainen ihminen, että ei ollutkaan enää kiire takaisin kotiin.
Opiskelijabileissä tavattiin aikanaan ja seuraavana aamuna ihmettelin, kuka tuossa vieressä nukkuu. Siinä se on vieläkin.
Opiskelijabileistä. Mies ei muistanut edes nimeäni, kun aamulla herättiin vierekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijabileissä tavattiin aikanaan ja seuraavana aamuna ihmettelin, kuka tuossa vieressä nukkuu. Siinä se on vieläkin.
Pubiruus joka ei suostunut lähtemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paikallisessa räkälässä. Iskin. Tuli.
Olitteko räkäkännissä?
Oltiin me vähän räkä poskella.
Ja sperma poskella.
Baarissa, juotiin muutama tuoppi ja lähettiin panemaan. 15 vuotta yhdessä.
Asuin opiskelija-asunnossa ja hän tuli virittelemään kämppikselleni verkkokorttia tai tekemään siihen konffauksia tai jotain. Ei tehnyt vaikutusta ihan ensinäkemältä, enkä muista kauheasti edes jutelleeni hänelle. Näin häntä myöhemmin silloin tällöin, mutta seurustelin silloin tahollani ja niin kai hänkin.
Joskus vuosia myöhemmin väittelin hänen kanssaan IRCissä todella kiukkuisesti ja sen jälkeen hän pyysi minua ulos. Olin tehnyt vaikutuksen häneen sillä, että minulla oli mielipiteitä ja osasin perustella ne.
Siihen aikaan ei mitään tapailua harrasteltu, vaan ekoilla treffeillä ratkaistiin, aletaanko seurustella. Eikä siitä seurustelustakaan käyty mitään keskusteluja. Aika vauhdilla mentiin naimisiin (nykymittapuun mukaan, 8kk seurustelun jälkeen) ja ollaan oltu nyt 25 vuotta naimisissa.
Meidän tytär tapasi puolisonsa lukiossa. Menivät naimisiin kolmen vuoden seurustelun jälkeen, mutta olivat vielä teinejä silloin. Aika paljon pariskuntia siellä lukiossa tuntui syntyvän, osa ollut jo niin pitkään yhdessä, että heidän lapsensakin käyvät jo samaa lukiota.
Töissä. Oltiin samassa työpaikassa vuosia ja meillä oli omat kuviot molemmilla. Hän muutti yhteen ja otti asuntolainan silloisen tyttöystävänsä kanssa.
Ei oltu kauheasti tekemisissä ja hän oli jopa aika tylyn oloinen ja ajattelin, että hänellä on joku ongelma minun kanssa, en vaivannut päätäni asialla kuitenkaan.
Jossain vaiheessa päädyttiin samaan tiimiin työskentelemään ja luulin vielä tuolloin, että hän on suhteessa, vaikka oli eronnut. Ajattelin kuitenkin, että olisi kiva tutustua vähän paremmin, kun tehdään töitä yhdessä.
Siitä se tutustuminen sitten lähti ja kun selvisi, että ollaan sinkkuja molemmat, alettiin kirjoittelemaan toisillemme viestejä ja päädyttiin lopulta treffeille.
Oltiin me vähän räkä poskella.