Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sebun mielestä kasvisruokakin on wokea?

Vierailija
28.01.2025 |

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cd63808f-1393-4525-97df-f9a167356…

Oi tuo syrjitty Sebu parka.

Kaikkea sitä kerkiää Brysselissä miettiä ja mielensäkin pahoittaa.

Kommentit (389)

Vierailija
361/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Purra tietää, että hänen päivittäinen ruokalassa wokettamisensa häiritsee Tynkkystä. Toisaalta Tynkkynen itse wokettaa joka ilta kotona miehensä kanssa. Miten tähän kaikkeen pitäisi suhtautua? Farssina? 

Vierailija
362/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun vihervassarit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wokea on se, ettei ole edes tarjolla lihaa tai kalaa.

Toisaalta, jos vaikka olisi tarjolla silakkapihvejä, niin itse kiertäisin kyseisen ruuan kaukaa vaikka onkin kalaa. On myös monia liharuokia, joista ei tykkää ollenkaan. Lapsellista miten osa aikuisista ihmisistä saa jonkinlainen hermoromahduksen kasvisruuasta. 

Vierailija
364/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies ja nillittää ruoasta. Noloa!

Vierailija
365/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wokea on se, ettei ole edes tarjolla lihaa tai kalaa.

Toisaalta, jos vaikka olisi tarjolla silakkapihvejä, niin itse kiertäisin kyseisen ruuan kaukaa vaikka onkin kalaa. On myös monia liharuokia, joista ei tykkää ollenkaan. Lapsellista miten osa aikuisista ihmisistä saa jonkinlainen hermoromahduksen kasvisruuasta. 

Sinulta ei ole kysynyt kukaan yhtään mitään.

Vierailija
366/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Wokea kun kasvissyöjät yrittää pakottaa lihaa syövät kasvissyöjiksi. Kyse on vain ideologisesta pyrkimyksestä, ei ilmaston todellista pelastamista.

Vierailija
367/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka vain ei useinkaan maistu hyvälle. Itse kyllä pärjäisin ilman lihaa jos saisi syödä kalaa ja äyriäisiä sekä kaikenlaisia juustoja. Ei ole kivaa jos elämästä tehdään liian ankeaa.

Vierailija
368/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Tynkkynen on selviytynyt kriisistä vai vieläkö tärisee järkytyksestä?

Vierailija
369/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkoja on vähemmän kuin Suomessa on työntekijöitä. Kiitos siitä kuuluu Purralle, Orpolle ja Satoselle.

Kuinka voi mennä töihin, jos töitä ei ole kaikille?

😄😄😄 heidän vikako se on! 

Minä teen kolmea työtä osa-aikaisena eikä rasita yhtään. 

Kaikki työpaikat olen kyselemällä saanut. 

Tuttavani tekee kahta työtä osa-aikaisena. Tykkää. Itse haki työpaikat, sai valita. 

Kummipoikani tekee nyt kahta työtä, viime syksynä kolmea työtä. Perusti yrityksen ja toiminimellä tekee avustajana ja remonttimiehenä, välillä kuljetti tavaraa. Tykkää työstään. 

Tässä vain muutama esimerkki... Mars mars töihin!! 

Eli teet töitä ja et pidä vapaa-aikaa. Oikea kokoomuksen lahtarien unelmatyöntekijä.

Ihmisillä voi olla muukin elämä kuin työ, toi amerikkalaistyylinen 2-3 työtä on perseestä ja kokoomus ajaa sitä tänne väkisin.

Vierailija
370/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian tottunut ottamaan mustaa makkaraa suuhun, niin vaatii lautasellekkin kyseistä tuotetta.

Vierailija
371/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä tilanne, että teidän työpaikan esihenkilö tai osastonjohtaja olisi vegaani. Aina kun olisi työpaikan juhlia tai illanviettoja, hän vaatisi että tarjolla on vain vegaaniruokaa. Kokisitteko tilanteen neutraaliksi vai tuntuisiko se hänen vegaaniaatteen pakottamiselta?

Vierailija
372/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se woken määritelmä ole että kaikki mistä minä en pidä on wokea

Vierailija
373/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikääpä tilanne, että teidän työpaikan esihenkilö tai osastonjohtaja olisi vegaani. Aina kun olisi työpaikan juhlia tai illanviettoja, hän vaatisi että tarjolla on vain vegaaniruokaa. Kokisitteko tilanteen neutraaliksi vai tuntuisiko se hänen vegaaniaatteen pakottamiselta?

Aika neutraaliksi kokisin. Jäähän tuohon vaikka mitä ruokavaihtoehtoja, vaikka eläinkunnan tuotteet ottaa pois. 

Vierailija
374/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eväinä tarjottaisiin vain paistia ja oheen vain hiukan kasviksia, niin johan olisi mielensäpahoittajia liikenteessä. Vegaaninätsit on kyllä erikoisia otuksia. 

Vierailija
375/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tynkkynen syö vain kokolihasalaattia. Tällä hetkellä hän kipuilee sen ongelman kanssa, että onko kasviöljyssä paistettu ranskanperuna liian woke.

Vierailija
376/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juurikaan kohentunut persulaatu europarlamentissa, kun Hakkarainen vaihdettiin BB-Sebuun. Jos en tietäisi että persut ihan oikeasti ja tosissaan äänestivät tämän pellen sinne, luulisin tätä farssia jonkinlaiseksi piilokamerasketsiksi tai vastaavaksi. Itse en enää jaksa kuunnella Sebun horinoita ollenkaan, vaan jännityksellä seuraan, kuinka isoksi sen pää tuosta vielä kasvaa. 

Vierailija
377/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironista on se, että Sebun kaltaiset ihmiset haukkuvat wokeja mielensäpahoittajiksi, mutta kúkas tässä nyt veti herneen (no pun intended) nenään siitä, että olisi joutunut yhden illan olemaan ilman lihaa. Leijonakin voi olla viikon ilman lihaa, mutta Sebun maailma joutuu kaaokseen yhdestä illasta. 

Vierailija
378/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ironista on se, että Sebun kaltaiset ihmiset haukkuvat wokeja mielensäpahoittajiksi, mutta kúkas tässä nyt veti herneen (no pun intended) nenään siitä, että olisi joutunut yhden illan olemaan ilman lihaa. Leijonakin voi olla viikon ilman lihaa, mutta Sebun maailma joutuu kaaokseen yhdestä illasta. 

Sanoisin että meteliä tässä pitää koko kasvisfanaatikkoklubi eikä tynkkynen. Joten mielenpahoituskin taitaa olla 100% sillä puolella tässä asiassa. Toki nuo luulee kasvisfanaatikot olevansa parempia ihmisiä pitämällä isoa melua tästä mielenpahoituksestaan. 

Vierailija
379/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että meteliä tässä pitää koko kasvisfanaatikkoklubi eikä tynkkynen. Joten mielenpahoituskin taitaa olla 100% sillä puolella tässä asiassa. Toki nuo luulee kasvisfanaatikot olevansa parempia ihmisiä pitämällä isoa melua tästä mielenpahoituksestaan. 

No jos pitkän valituksen jaksaa asiasta nettiin tehdä niin kyllä siinä on mieli pahasti pahoitettu.

Vierailija
380/389 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan neutraalisti kokisin asian. Ei mua haittaisi sekään, että työpaikan esihenkilö tarjoaisi vaan japanilaista ruokaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme