Sebun mielestä kasvisruokakin on wokea?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cd63808f-1393-4525-97df-f9a167356…
Oi tuo syrjitty Sebu parka.
Kaikkea sitä kerkiää Brysselissä miettiä ja mielensäkin pahoittaa.
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Pervo-Sebu on woke-psykoosissa.
Lyön 10 000€ vetoa ettei Pervo-Sebu ole oikea lihansyöjä vaan ihan normaali sekasyöjä.
Lihasyöjä ei syö näitä tuotteita: Peruna, pasta, riisi, sipuli, porkkana, salaatti, suolakurkku, kurkku, tomaatti jne.
Jos syö mitään noista on silloin SEKASYÖJÄ ei lihansyöjä.
Sekoilu seis, sanoi Purra.
Vierailija kirjoitti:
Tynkkysellä on läskireidet ja kusta päässä.
Niin epätoivoista! Kun eivät vassut muuhun pysty niin alkaa haukkuminen ulkonäöstä jne.
Nyt ruokaa nälkäisille edustajille! Hopi hopi!
Vierailija kirjoitti:
Mummot ja papat voivat pierrä. Se on sosiaalisesti hyväksyttävää, koska vanhoilla ihmisillä lihaskontrolli heikkenee.
Pierukävelyillä käyminen on trendikästä. Jokainen liikkeelle pääsevä voi kokeilla lajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot ja papat voivat pierrä. Se on sosiaalisesti hyväksyttävää, koska vanhoilla ihmisillä lihaskontrolli heikkenee.
Minä olen 50 vuotta täytettyäni pierryt lähes koko ajan. Ei voi mitään.
Jokaisella pääsee vuorokaudessa keskimäärin litran verran ilmaa. Se on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä ruoka- ja seksiasiat ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita. Ihmettelen, miksi persuja niin kovasti kiinnostaa päättää muiden puolesta, mitä kukin voi syödä ja miten harrastaa seksiä.
Oersutko ne sen ruokalistan laativat?
Puhun nyt yleisesti siitä, että persut haluavat lihansyönnin ja heteroseksuaalisuuden olevan ainoa vaihtoehto. Mitään muuta ei saisi esimerkiksi kouluissa olla persujen mielestä.
Noin se on, mutta persut yrittävät kääntää asian niin päin, että lihaasyövä heteroseksuaali (ja Sebun tapauksessa homoseksuaali) on uhri, jota sorretaan. Heille kasvisruokapäivä koulussa on suuri uhriutumisen aihe, vaikka kaikki muut päivät ovat liha- tai kalaruokapäiviä.
Vassari yrittää kovasti keksiä syytöksiä tyhjästä. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Iltalehti kysyi kokoomusnuorelta, mikä on woke.
Vastaus:
No, en osaa sitä eksaktisti määritellä, mitä se on, mutta kyllähän woke, mitä sitä nyt on oikeistopiireissä viljelty, on vasemmalle kallellaan.
Woken ytimessä ollaan, kun keskustellaan siitä, voiko Afrikan tähteä pelata päiväkodeissa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1beeac36-7c1d-46d0-aaf6-2219402f6d38
Onko palstan päivystävillä persuilla heittää parempaa määritelmää vai oletteko yhtä pihalla kuin tuo kokoomusnuori?
Vierailija kirjoitti:
Wokella meni ihon alle😂
Kerropa meille nyt ihan omin sanoin että mikä on woken määritelmä sinun mielestä? Ja ei, se ei tarkoita sitä että mikä tahansa muu kuin persu on wokea
Vierailija kirjoitti:
Wokella meni ihon alle😂
Niin mikä meni? Sebulla meni ihan alle joku.
Vierailija kirjoitti:
Vassari yrittää kovasti keksiä syytöksiä tyhjästä. 🤣🤣
Sattuuko olla noin tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkoja on vähemmän kuin Suomessa on työntekijöitä. Kiitos siitä kuuluu Purralle, Orpolle ja Satoselle.
Kuinka voi mennä töihin, jos töitä ei ole kaikille?
😄😄😄 heidän vikako se on!
Minä teen kolmea työtä osa-aikaisena eikä rasita yhtään.
Kaikki työpaikat olen kyselemällä saanut.
Tuttavani tekee kahta työtä osa-aikaisena. Tykkää. Itse haki työpaikat, sai valita.
Kummipoikani tekee nyt kahta työtä, viime syksynä kolmea työtä. Perusti yrityksen ja toiminimellä tekee avustajana ja remonttimiehenä, välillä kuljetti tavaraa. Tykkää työstään.
Tässä vain muutama esimerkki... Mars mars töihin!!
Tässä on tämä jännä paradoksi että jos töitä ei ole, niin se ei ole hallituksen vika. Jos töitä taas tulee tarjolle se on hallituksen ansiota.
"Työllisyys- ja kasvutoimilla tavoitellaan 100 000 uutta työllistä." 😄😄😄
Melkoisen turha kaveri tämä Tynkkynen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50 vuotta täytettyäni pierryt lähes koko ajan. Ei voi mitään.
Jokaisella pääsee vuorokaudessa keskimäärin litran verran ilmaa. Se on normaalia.
Sebulla pääsee enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus:
No, en osaa sitä eksaktisti määritellä, mitä se on, mutta kyllähän woke, mitä sitä nyt on oikeistopiireissä viljelty, on vasemmalle kallellaan.
Woken ytimessä ollaan, kun keskustellaan siitä, voiko Afrikan tähteä pelata päiväkodeissa.
Onko palstan päivystävillä persuilla heittää parempaa määritelmää vai oletteko yhtä pihalla kuin tuo kokoomusnuori?
Wikipediasta löytyy selkoversio vassuille.
Illalla parempikin välttää lihaa. Siis vaikka olen muuten pihvin pureskelija ja muistutan mieluusti että riisi on pahempi kasvihuonekaasujen lähde kuin nauta, niin mieluusti illala "kasvisruokapainotteista."
Sebu on cancel-kulttuurin sydämmessä kuin canceloi koko yliopiston sydämmestään.
Voin kertoa, että persujen viljelemä sana tarkoittaa tasa-arvoa ja ihmisoikeuksia.
Persut eivät voi käyttää tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista niiden oikeita nimiä, koska ihmisten mielestä ne ovat hyviä asioita. Siksi persut yrittävät kovasti ottaa käyttöön Amerikassa keksittyä sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus:
Wikipediasta löytyy selkoversio vassuille.
Tarkoitat kai tätä sivua:
Näkemykseni perustuu perussuomalaisten ulostuloihin useiden vuosien ajalta ja kuka tahansa politiikkaa seuraava on voinut nähdä saman.
Jos haluat jonkun linkin, voin etsiä sinulle konservatiivisen populismin määritelmän, jossa kerrotaan, minkälainen puolue perussuomalaiset on.