Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiusalan ammattilaiset apua?

Vierailija
28.01.2025 |

Mitä hiuksilleni tapahtuu? Minulla on ohuet suomalaiset lainehtivat/kiharat hiukset. Jos pesen hiukset illalla ne ovat aamulla sekaisin ja niitä ei saa harjaamalla nätisti vaan ne on pakko kastella. Tavallaan kuin olisivat rasvaiset muttei kuitenkaan ole mitenkään rasvaisen tuntoiset.

Entiedä onko kellään samaa ongelmaa. Ainakaan kukaan tuttuni ei ymmärrä mitä yritän kertoa.

Olen pessyt hiuksia jokapäivä, olen myös ollut päiviä pesemättä. Kokeillut kaikkea. Curly girl method kaikkia vinkkejä. Silti ei puhettakaan että jos jonnekin lähtee niin ei ilman hiusten kastelua. Siksi teenkin nykyään niin että en edes pese hiuksia jollei ole jonnekin lähtö. Kaupassa ja nopeissa asioissa käyn pipo päässä. Turhaa kai niitä pesee kun ne on heti aamulla samanlaiset.

On myös silkkityynylinat jne. Varmaan ihan kaiken kokeillut. Eli ongelma siis se että miten saisin hiukset pysymääm käsiteltävinä yön yli jos vaikka aamulla olisi aikaisin lähtö. (Ei riitä pelkkä veden sumuttelu vaan pitää suihkussa kastella)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tavallista, että jos on kiharaa, täytyy freesata kosteuden tai jonkun sopivan tuotteen avulla aamulla. Ei kai se mikään ongelma ole, ei siihen mene kuin. hetki että vähän kosteuttaa ja puristelee kiharat muotoonsa.

Mutta jos rasvaisuus on ongelma, niin saatat tarvita vähän curly girlin vastakohtaa eli pesevämpää shampoota, ja kevyempiä hoitoaineita. Ja ennen nukkumaanmenoa suihkutella kuivashampoota tyviin ja hieroa kunnolla. Nukkuessa hiukset pään päälle kiinni, tai jos on lyhyemmät niin ns. medusa clipping, soljilla ylös, niin että kiharat ei pääse vapaasti liikkumaan ja pörrööntymään kun kääntyilee yöllä.

Vierailija
2/2 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi