Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kurkku on niin kipeä että tuntuu kuin olisi tulessa, auttaako alkoholi?

Vierailija
28.01.2025 |

Kysyn tosissani. 

Olen kuullut että alkoholi auttaisi. Kurlaaminen jollain konjakilla siis. 

Mutta pitääkö olla konjakkia?  Meillä taitaa olla vain Baileys tä ja avaamaton fireball pullo. 

Neuvoja? Hitto kun bafucin lopetettiin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma on paras kurkkukivun poistaja, kurlaat spermalla oikein kunnolla niin ei ole kurkku kipiä. 

Vierailija
22/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tainnut sitä jo kokeilla, kun noin on palanut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja auttaa. Jos ei paranna kurkkukipua niin saa menojalan ainakin vipattamaan ja kännin aikaiseksi. Silloin et huomaa mitään.

Vierailija
24/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalja auttaa. Jos ei paranna kurkkukipua niin saa menojalan ainakin vipattamaan ja kännin aikaiseksi. Silloin et huomaa mitään.

Minä olen juonut puolilitraa pöytäviinaa kurkkukipuun. Puoken pullon jälkeen on kummasti alkanut kipu helpottaan kunnes hävinnyt kokonaan. Huono puoli tuossa on olut vain että seuraavana aamuna kurkkukipu on tullut tskaisin ja lisäksi vielä on krapula.

Vierailija
25/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipulääke auttaa, myös hunajaa voi kokeilla. Ja kurkkupastillien imeskelyä.

Vierailija
26/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin totia Fireballista. Keittää vettä ja kaataa lasiin, antaa jäähtyä 5-15 minuuttia niin, että lasiin koskeminen ei polta sormia liikaa, sokeria tai hunajaa, jos makeutusta kaipaa, sitruunamehua jos löytyy ja 4 - 6 cl Fireballia.

Pelkkä alkoholi ei helposti auta, muuta kuin humalatilan kovuudella. Totina taas oman kokemuksen perusteella, pari totia lievittää oireita, ja siitä eteenpäin sen mitä tarvitsee.

Vierailija
27/27 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkevä auttaa kyllä, minulla kyllä monen kerran seuraavana päivänä hävinnyt jos ottanut esim viskiä