Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväseltään hupireissulle Kemiin, mitä tehdä?

Vierailija
28.01.2025 |

Lumilinna joo, mutta onko muuta? Entä paras jäätelöbaari, kirjakauppa ja kangaskauppa? Erikoisia pieniä kauppoja?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa,

muutin miehen työn perässä tänne. Asunnot halpoja. Lapsia luoja soi kolme, turvallinen ja rauhallinen kaupunki. Kaupungin palvelut edullisia, kaikki lähellä, kävellen pääsee joka paikkaan. Oulu mukavasti reilu tunnin matkan päässä, Ikea puolen tunnin päässä. Nyt lapsista kaksi asuu omillaan, yksi vielä kotona ja lukiota käy. Ei mitään valittamista asuinpaikkana. Toki asuntojen arvo ei ole noussut tippaakaan, vaan pudonnut n puoleen siitä mitä 25v sitten kun ostettiin lähes uusi talo. Eläkkeelle muutaman vuoden päästä mutta kyllä ollaan tänne juurruttu niin, ettei mikään kiire ole pohjanmaalle paluuseen.

Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri ole, kenkäkauppa löytyy vielä erikseen, muuten markettia. Oulu on meidän ostospaikka kun haemme erikoisliikkeitä.

Vierailija
22/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa,

muutin miehen työn perässä tänne. Asunnot halpoja. Lapsia luoja soi kolme, turvallinen ja rauhallinen kaupunki. Kaupungin palvelut edullisia, kaikki lähellä, kävellen pääsee joka paikkaan. Oulu mukavasti reilu tunnin matkan päässä, Ikea puolen tunnin päässä. Nyt lapsista kaksi asuu omillaan, yksi vielä kotona ja lukiota käy. Ei mitään valittamista asuinpaikkana. Toki asuntojen arvo ei ole noussut tippaakaan, vaan pudonnut n puoleen siitä mitä 25v sitten kun ostettiin lähes uusi talo. Eläkkeelle muutaman vuoden päästä mutta kyllä ollaan tänne juurruttu niin, ettei mikään kiire ole pohjanmaalle paluuseen.

Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri ole, kenkäkauppa löytyy vielä erikseen, muuten mar

Mitä erikoisliikkeitä Oulussa?

Vierailija
24/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa,

Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri o

jäätelöbaari, kirjakauppa ja kangaskauppa

Vierailija
25/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hupireissu? KEMIIN?

Jopa Kouvola on kiintoisampi. Paljon kiinnostavampi. Paljon.

Vierailija
27/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mioriittaan kahville. Puistopaviljongissa on hyvä lounas tai sitten Mioriitan vieressä oleva thaikkuravintola.

Vierailija
28/28 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hupireissu? KEMIIN?

Jopa Kouvola on kiintoisampi. Paljon kiinnostavampi. Paljon.

Kiitos sanoistasi, mukava kun joku muukin arvostaa Kouvolaa. Ainakin Kemiin verrattuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä