Päiväseltään hupireissulle Kemiin, mitä tehdä?
Lumilinna joo, mutta onko muuta? Entä paras jäätelöbaari, kirjakauppa ja kangaskauppa? Erikoisia pieniä kauppoja?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa,
muutin miehen työn perässä tänne. Asunnot halpoja. Lapsia luoja soi kolme, turvallinen ja rauhallinen kaupunki. Kaupungin palvelut edullisia, kaikki lähellä, kävellen pääsee joka paikkaan. Oulu mukavasti reilu tunnin matkan päässä, Ikea puolen tunnin päässä. Nyt lapsista kaksi asuu omillaan, yksi vielä kotona ja lukiota käy. Ei mitään valittamista asuinpaikkana. Toki asuntojen arvo ei ole noussut tippaakaan, vaan pudonnut n puoleen siitä mitä 25v sitten kun ostettiin lähes uusi talo. Eläkkeelle muutaman vuoden päästä mutta kyllä ollaan tänne juurruttu niin, ettei mikään kiire ole pohjanmaalle paluuseen.
Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri ole, kenkäkauppa löytyy vielä erikseen, muuten mar
Mitä erikoisliikkeitä Oulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa,
muutin miehen työn perässä tänne. Asunnot halpoja. Lapsia luoja soi kolme, turvallinen ja rauhallinen kaupunki. Kaupungin palvelut edullisia, kaikki lähellä, kävellen pääsee joka paikkaan. Oulu mukavasti reilu tunnin matkan päässä, Ikea puolen tunnin päässä. Nyt lapsista kaksi asuu omillaan, yksi vielä kotona ja lukiota käy. Ei mitään valittamista asuinpaikkana. Toki asuntojen arvo ei ole noussut tippaakaan, vaan pudonnut n puoleen siitä mitä 25v sitten kun ostettiin lähes uusi talo. Eläkkeelle muutaman vuoden päästä mutta kyllä ollaan tänne juurruttu niin, ettei mikään kiire ole pohjanmaalle paluuseen.
Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri o
jäätelöbaari, kirjakauppa ja kangaskauppa
Vierailija kirjoitti:
hupireissu? KEMIIN?
Jopa Kouvola on kiintoisampi. Paljon kiinnostavampi. Paljon.
Mioriittaan kahville. Puistopaviljongissa on hyvä lounas tai sitten Mioriitan vieressä oleva thaikkuravintola.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hupireissu? KEMIIN?
Jopa Kouvola on kiintoisampi. Paljon kiinnostavampi. Paljon.
Kiitos sanoistasi, mukava kun joku muukin arvostaa Kouvolaa. Ainakin Kemiin verrattuna.
Tervetuloa,
Matkailijan pitää olla aktiivinen itse, kysellä matkailuneuvonnasta netin lisäksi. Toi kirkko on kyllä tutustumisen arvoinen, lumilinnaa en itse arvosta. Teatteri on aina mieltä liikuttava tai ainakin ajatuksia antava. Riippuu vähän mitä haet. Kauppoja ei juuri ole, kenkäkauppa löytyy vielä erikseen, muuten markettia. Oulu on meidän ostospaikka kun haemme erikoisliikkeitä.