Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen nainen olisi sopiva 55v miehelle, jonka kanssa voisi olla parisuhteessa?

Vierailija
28.01.2025 |

Onko kenelläkään tietoa?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä miehelle sopii parhaiten 30% itseä nuorempi nainen:

30v = 21v

40v = 28v

50v = 35v

60v = 42v

70v = 49v

Ja naiselle sopii parhaiten 2-4 vuotta vanhempi mies. 

Ei kun nuorempi.

Vierailija
82/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

47-62 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60

Vierailija
84/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen saman ikäinen - 52 ja pitäisin itselle sopivana -+ 4 vuotta. Ennen kaikkea samaa ikäluokkaa, niin ajatusmaailma menee suunnilleen samoja ratoja.

Vierailija
85/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu arvoistasi,henkisestä kypsyydestä yms.

Vierailija
86/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus, taas tämä sama seniili impotentti harmaahapsi elättelee päiväunia...! Se että laitat farkut jalkaan ja valkoiset tennarit, käyt kerran viikkoon pelaamassa padelia, ei tee susta nuorta! Usko jo, käpy! Olet VANHA!!!

Vierailija
87/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sinkkuna vaan, ei sinulle ole enää mitään käyttöä!

Omaishoitajan voi palkata, jos on varaa!!

Vierailija
88/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä menee mammoilla tunteisiin :D

Vierailija
89/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kiesus, taas tämä sama seniili impotentti harmaahapsi elättelee päiväunia...! Se että laitat farkut jalkaan ja valkoiset tennarit, käyt kerran viikkoon pelaamassa padelia, ei tee susta nuorta! Usko jo, käpy! Olet VANHA!!!

Luitko tohkeissasi edes aloitusta?

Vierailija
90/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku 65-70 v.

Kyllä. Tuon ikäinen nainen on fyysisesti ja psyykkisesti yhtä hyvässä tai paremmassa kunnossa kuin 55-vuotias mies. Itse olin suhteessa 55-vuotiaan kanssa kun täytin 60. MIes ei saanut itse sukkia jalkaan ja ontui toista takajalkaansa, ei päässyt polvilleen eikä ylös, ähkyi ja puhkui joka käänteessä. Koska joi ja poltti ja oli 30 kiloa ylipainoinen ja oli harrastanut näitä koko elämänsä. Mä en juo enkä polta. Mulla ei ole ryppyjä, liikun joustavasti enkä hengästy. Häntä luultiin yli kuusikymppiseksi, mua alle viisikymppiseksi. Eikä kummallakaan ollut nuorekasta farmariasua.

Kannattaa ukkelit tajuta, missä kunnossa itse on, ennenkuin alkaa pilvilinnoja rakentaa ja kuvitella, että haudan partaalla vaappuva vapiseva setä nuorelle naiselle kelpaisi.

Oli useampikin jalka? Mites etujalat toimi? En tiennytkään että miehillä on joku ikä-kunto standardi, toisin kuin naisilla, jotka ovat yksilöitä. Kuule, usein kuuskymppinen on niin mummoutunut että en kehtaisi sellaisen vaappujan kanssa julkisella paikalla esiintyä.

M58

Vierailija
91/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäisen kuin on vetoa ja mahiksia. Jos on siivosti elänyt ja nuorekas varmaan joku 30v voi olla hyvä ettei tarvi leikkiä lastenhoitajaa. Jos ei halua perhettä miksei vanhempi.

Vierailija
92/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 tipuset 👴🏻🤌

Vierailija
93/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen maksimi-ikä saadaan kaavasta 16 + miehen iän neliöjuuri. Tästä voidaan päätellä että 55 vuotiaalle miehelle sopiva nainen on alle 16 + 55^0,5 eli alle 23,4 vuotta vanha.

Vierailija
94/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 tarvii lapsenteko iäs olevan naisen

Yleensä miehillä on tuossa vaiheessa jo lapset tehtynä. Jopa aikuiset sellaiset eli tyyppi voi olla jopa isoisä 😌

Jo kolmevitonenkin voi olla isoisä.

Vierailija
95/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitään padelia pysty pelaamaan. Petankki on ton ukon laji. Tai boccia. 

Vierailija
96/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55 tarvii lapsenteko iäs olevan naisen

Yleensä miehillä on tuossa vaiheessa jo lapset tehtynä. Jopa aikuiset sellaiset eli tyyppi voi olla jopa isoisä 😌

Jo kolmevitonenkin voi olla isoisä.

👍👍Jep jep. Ja voi olla sinkku ja voi olla isä. 

Vierailija
97/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäköhän sinä Kuvittelet tietäväsi viisvitosten maailmasta?

Jos sinä kolmekymppisenä olet sohvaperuna, joka kuvittelee padelin urheiluksi, niin tiedoksi nykyiset viisvitoset ovat sinun iässäsi urheilleet. Ihan oikeasti. Urheilleet. Onko tuttu käsite?

Tuo padel on tullut sinunlaisiasi ja kuntoasi ja motoristia taitotaso silmällä pitäen. Kolmekymppinen  padelin pelaaja on ihan sama kuin viisvitonen padelin pelaaja.

Vierailija
98/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkkisääntönä miehelle sopii parhaiten 30% itseä nuorempi nainen:

30v = 21v

40v = 28v

50v = 35v

60v = 42v

70v = 49v

Nyrkkisääntönä parhaiten sopii aina se 18-22v

Vierailija
99/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mummo. Nykyiset 55 on vielä sovinisteja. Nuorten kanssa tulee vain yhteenottoja, jos ottaa nuoremman naisystävän. Kukaan ei jaksa sitä (paska)asennetta. Sille ei edes voi mitään, kun vanhat miehet on kasvatettu siihen. 

Vierailija
100/107 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi 55?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan