Saako Palander potkut Yleltä?
Ajojahti on ainakin alkanut ja veikkaan, että viikonvaihteen kisastudiossa Kallea ei enää nähdä
Kommentit (86)
Hän on freelanceri joten ei potkuja tarvitse antaa.
Aina olen epäillyt, että Kalle ei ole penaalin terävin, mutta enää ei tarvitse epäillä.
Munasi itsensä lopullisesti - ulosantihan on ollut jo ennestään pelkkää v***n hokemista vuosien ajan.
Tiedä saako potkut vai ei, mutta "vitsit" oli kyllä kuin tympeään ummehtuneeseen tuhnuun olisi sukeltanut.
Emmehän voi täällä sitä tietää. Väärästä paikasta kyselet.
Veikkaan, että viikonlopun Urheilustudiossa taitoluistelun EM-kisat on vahvasti esillä ja Kiira Korpi on asiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Tiedä saako potkut vai ei, mutta "vitsit" oli kyllä kuin tympeään ummehtuneeseen tuhnuun olisi sukeltanut.
Avioeron jälkeisen vapauden laitumelle kirmailevan setämiehen töräytyksiä. Myötähäpeä on sanoinkuvaamaton.
Ja sitten naiset vielä valittavat etteivät miehet näytä tunteitaan!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että viikonlopun Urheilustudiossa taitoluistelun EM-kisat on vahvasti esillä ja Kiira Korpi on asiantuntijana
Voimaantunut Kiira
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nyt tehnyt?
- No koska mä tykkään Kiirasta. Laittaa sellaisen strap-onin siihen ja vetää sitten vaikka perseeseen mua. - Palander
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nyt tehnyt?
Se ei ole intersektionaali.
Vierailija kirjoitti:
Aina olen epäillyt, että Kalle ei ole penaalin terävin, mutta enää ei tarvitse epäillä.
tyhjästä PÄÄSTÄKÖ se rahaa TEKI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nyt tehnyt?
- No koska mä tykkään Kiirasta. Laittaa sellaisen strap-onin siihen ja vetää sitten vaikka perseeseen mua. - Palander
Missä se niin on sanonut? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on nyt tehnyt?
Missä se niin on sanonut? :D
GÄMBLERS castissa jossa jauhaa paskaa Valavuoren ja Perälän kanssa :D
Hyvä cästi oli. Nauratti oikein. Maitojuttu on Kallelta myös huippuheitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyhjästä PÄÄSTÄKÖ se rahaa TEKI!
Eikös se ole joku laskettelija? Ei kai se päällään laskettele?
Hyvä!!