Läheisen kuolema huomioidaan töissä
Miten teidän työpaikalla on huomioitu läheisesi kuolema? Asun ulkomailla. Vanhempani kuoli ja pakkohan siitä oli pomolle ilmoittaa koska tarvitsen lomaa hautajaisreissua varten. En ole siis kuuluttanut tätä asiaa työpaikalla mitenkään julkisesti. Nyt kaikki töissä tuntuvat olevan asiasta tietoisia, minulle on työkokouksessa annettu kukkalaite yms. Itse koen todella kiusalliseksi tämän asian käsittelyn töissä. En halua kyynelehtiä heidän edessään. Onko teistä tällainen teistä normaalia? Eri asia jos olisin itse kertonut läheisemmille työkavereille, mutta kun edes sitä ehtinyt ennen kuin asia on näemmä jo kaikkien tiedossa.
Kommentit (5)
Jos nyt kumminkin kiität.
Suomessa valitetaan myötäelämisen puutteesta, ja kun sitä saadaan, ei kelpaa sekään.
PS. On sallittua itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa valitetaan myötäelämisen puutteesta, ja kun sitä saadaan, ei kelpaa sekään.
PS. On sallittua itkeä.
Onko se tosiaan niin erikoista etten halua itkeä työkavereiden edessä? Itken kotona ja hoidan työni niinkuin ennenkin.
Suomessa ei mitenkään koska pas-ka valtio kun on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PS. On sallittua itkeä.
Onko se tosiaan niin erikoista etten halua itkeä työkavereiden edessä? Itken kotona ja hoidan työni niinkuin ennenkin.
Joo. Mut joskus saa enemmän ja erilaista kuin haluaa. Etenkin jos lähtee ulkomaille.
En jaksa tämän enempää vääntää, mulla on omat murheet, ei kukkalaitteita eikä muutakaan tukea.
kollektiivinen suru, Suomessa vaan murjotetaan kahvihuoneessa