Mukava mies muuttui täysin- Miksi?
Kirjoittelin netissä miehen kanssa suht pitkään ja hän vaikutti ihanalta, soiteltiin puolin ja toisin. Olimme molemmat ihastuneita, juttu luisti ja tuntui, että voimme keskustella mistä vaan. Mies oli tosi ystävällinen ja huomioi. Lajittelu viestejä pitkin päivää ja toivotti hyvät yö. Välillämme tuntui olevan yhteys. Olimme tosi samanlaisia. Hän oli myös hyväkäytöksinen ja leppoisa.
Tavattiin, juteltiin. Sanoin miehelle, että " vaikutat tosi mukavalta" " mies vastasi vakavalla ja tympeällä äänellä " et sä tunne mua, et voi sanoa noin" sanoin sitten, että se oli mun mielipide asiaan ja tarkoitan sitä sen perusteella, mitä olemme kirjoitelleet ja olleet tekemisissä. Siihen mies " niin joo".
Mies pureskeli kynsinauhojaan loppuillasta, räki vessaan ( kuulin äänestä) vessan ovea piti auki. Mies oli tympeän oloinen.
Olin jotenkin shokissa. Se mukava ja ihana ihminen oli jotain täysin päinvastaista. En olisi ikinä uskonut. Olin erittäin pettynyt kun lähdin kotiin.
En ymmärrä...
Haha, mä olisin varmaan ollut ihan kuumana tällaiseen tyyppiin! Olen itsekin hevari.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua