Mukava mies muuttui täysin- Miksi?
Kirjoittelin netissä miehen kanssa suht pitkään ja hän vaikutti ihanalta, soiteltiin puolin ja toisin. Olimme molemmat ihastuneita, juttu luisti ja tuntui, että voimme keskustella mistä vaan. Mies oli tosi ystävällinen ja huomioi. Lajittelu viestejä pitkin päivää ja toivotti hyvät yö. Välillämme tuntui olevan yhteys. Olimme tosi samanlaisia. Hän oli myös hyväkäytöksinen ja leppoisa.
Tavattiin, juteltiin. Sanoin miehelle, että " vaikutat tosi mukavalta" " mies vastasi vakavalla ja tympeällä äänellä " et sä tunne mua, et voi sanoa noin" sanoin sitten, että se oli mun mielipide asiaan ja tarkoitan sitä sen perusteella, mitä olemme kirjoitelleet ja olleet tekemisissä. Siihen mies " niin joo".
Mies pureskeli kynsinauhojaan loppuillasta, räki vessaan ( kuulin äänestä) vessan ovea piti auki. Mies oli tympeän oloinen.
Olin jotenkin shokissa. Se mukava ja ihana ihminen oli jotain täysin päinvastaista. En olisi ikinä uskonut. Olin erittäin pettynyt kun lähdin kotiin.
En ymmärrä...
Kommentit (38)
Mikä siinä on vaikeaa vastata naisen kehuihin ja olla niistä iloinen. Jokin, kyllä sinäkin olet tosi kiva tai vastaava, jos olette jopa seksiä harrastaneet, niin nainen kaipaa vähän hellyyttä jälkeenkinpäin. Varmaan ei kannattaisi neuvoa, jos se ei ole sitten kuitenkaan aitoa, joku pian luulee että olette hyviä miehiä 😆
Joo ei tähän kannata sen monimutkaisempia selityksiä etsiä. Et ollut sitä mitä mies oli haaveissaan päässään rakentanut, ja hän pettyi, kiinnostus loppui.
Tämän vuoksi ei kannata pitkään viestitellä. Mulle kävi näin kerran myös erään miehen kanssa. Ihastuin nettipalstalla hänen syvällisiin, viisaisiin kirjoituksiinsa. Alettiin yksityisviestitellä, ja minua kiehtoi hänen laaja sivistyksensä esim. filosofiasta, psykologiasta ja teologiasta. Vähitellen molemmat alkoi ihastua toisiinsa joten sovittiin tapaaminen. Kirjoitusten perusteella olin ajatellut kyseessä olevan semmoinen hillitty professorityyppi, ehkä vähän kuivakka. Mutta siellä tapaamisella tulikin vastaan tatuoitu, musta/pitkätukkainen hevarijätkä - ei mun tyyliä yhtään. Lisäksi oli kännissä jo tavatessa, ja vitsaili siitä miten on jo aamukaljat krapulaan kotona odottamassa, kun hän aikoo tänään vetää kunnon perseet. Siihen loppui mun ihastus.
Lähde ja äkkiä. Mies antoi sulle varoituksen. Tarttukaa ajoissa teille annetuihin varoituskolmioihin!
Onko hänellä tai sinulla päihdeongelma?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on vaikeaa vastata naisen kehuihin ja olla niistä iloinen. Jokin, kyllä sinäkin olet tosi kiva tai vastaava, jos olette jopa seksiä harrastaneet, niin nainen kaipaa vähän hellyyttä jälkeenkinpäin. Varmaan ei kannattaisi neuvoa, jos se ei ole sitten kuitenkaan aitoa, joku pian luulee että olette hyviä miehiä 😆
Mikäli nainen kehuu miestä syitä voi olla useita.
Ensimmäinen on naisen pyrkimys pehmentää pakkeja tai eroa tai jotain muuta ikävää malliin: "Olet tosi ihana ihminen, mutta..." tai "Pidän sinusta todella paljon, mutta...".
Toinen on naisen pyrkimys vakuutella itselleen, että kaikki on hyvin. Kun nainen sanoo miehelle, että "Olet paras rakastaja ikinä!", se tarkoittaa että nainen on tyytymätön seksiin, vaikka pitääkin miehestä muuten.
Kolmas on pyrkimys vaikuttaa miehen käytökseen. Esimerkiksi "Olet todella hauska!" tarkoittaa, että pidä jo pääsi kiinni, diootti!
Ja sitten vielä jotkut viitsivät ihmetellä, miksi miehillä on hankaluuksia vastata "naisen kehuihin".
Mies ei kiinnostunut sinusta livenä. Niin yksikertaista se on. Voi myös olla, että olit koko ajan suunnitelma B, miehellä oli joku kiinnostavampi myös kierroksessa.
Mutta tätä se nettideittailu on. Ei muuta kuin uuttaa matoa koukkuun ja jatkamaan etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli nainen kehuu miestä syitä voi olla useita.
Ensimmäinen on naisen pyrkimys pehmentää pakkeja tai eroa tai jotain muuta ikävää malliin: "Olet tosi ihana ihminen, mutta..." tai "Pidän sinusta todella paljon, mutta...".
Toinen on naisen pyrkimys vakuutella itselleen, että kaikki on hyvin. Kun nainen sanoo miehelle, että "Olet paras rakastaja ikinä!", se tarkoittaa että nainen on tyytymätön seksiin, vaikka pitääkin miehestä muuten.
Kolmas on pyrkimys vaikuttaa miehen käytökseen. Esimerkiksi "Olet todella hauska!" tarkoitta
Haukkuako sinut pitää että on aitoa, vai onko kulhossasi pelkkiä tyhjiä arpoja?
Vierailija kirjoitti:
Vähän ehkä vastaava: mulle nainen sanoi toisilla treffeillä, että on ihastunut minuun. Vastasin, että miten voit olla kun ei me oikeastaan edes tunneta. Toi on muutenkin ärsyttävä kommentti, koska mä tulkitsen sen "kerjäämisenä". Siihen pitäisi käytöstapojen mukaan ilmeisesti vastata, että minäkin olen ihastunut sinuun. Mutta vaan kun en ole. En mä usko mihinkään 'rakkautta ensi silmäyksellä'. Jos toisesta ei tiedä mitään muuta kuin ulkokuoren ja pintapuoliset tiedot, niin ei sitä voi olla vielä ihastunut. Tai kertokaa mitä tuohon pitäisi muka vastata? Kiitos? Tai olet se sinäkin ihan kiva? Niin kun ei tuohon ole olemassa muuta oikeaa vastausta, kun alkaa valehtelemaan että on itsekin ihastunut. Todella ärsyttävä kommentti.
Ihastua voi nopeasti, ulkoisiin asioihin. Omiin oletuksiin. Ei se tarkoita rakkautta. Onhan miehetkin kiimasta sekaisin ja puhuvat mahdottomia, kun saavat naisen lähietäisyydelle vähissä vaatteissa.
Joku toinen kirjoitti ne viestit sulle, ei tuo, jonka tapasit.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenties krapulassa tai muuten vaan kuluttanut mielihyvähormoninsa loppuun, ja kohteli sinua sellaisena sivutoimintona elämässään tärkeämpien juttujen rinnalla, kuten päihteet. Siitä voi seurata tuollaista käytöstä
Mutta se on ihan totta, yleensä jos nainen tietäisi kaiken miehestä (eli tuntisi tämän) ei tämä edes rakastuisi. Itse olen pohtinut että jos saisin kenet tahansa miehen maailmassa, voisinko rakastaa, kun heillä on kuitenkin jonkin verran näitä miestyypillisiä toimintoja, vaikka pitäisivätkin ne hallinnassa ja hillinnässä. Mies kun on kuitenkin se koiras, siittäjä, jne. Mielestäni koiras- ja siittäjämäinen käytös ei ole yksinkertaisesti rakastettavaa
Mä pohdin just samaa yhden mieskaverin suhteen. Hänestä on helppo löytää epäedullisia faktoja, ihan netistä, ja on itsekin melko avoin ongelmistaan. Kuitenkin tunteita puskee pintaan välillä molemmilla. Ehkä kaveruus+ on paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenties krapulassa tai muuten vaan kuluttanut mielihyvähormoninsa loppuun, ja kohteli sinua sellaisena sivutoimintona elämässään tärkeämpien juttujen rinnalla, kuten päihteet. Siitä voi seurata tuollaista käytöstä
Mutta se on ihan totta, yleensä jos nainen tietäisi kaiken miehestä (eli tuntisi tämän) ei tämä edes rakastuisi. Itse olen pohtinut että jos saisin kenet tahansa miehen maailmassa, voisinko rakastaa, kun heillä on kuitenkin jonkin verran näitä miestyypillisiä toimintoja, vaikka pitäisivätkin ne hallinnassa ja hillinnässä. Mies kun on kuitenkin se koiras, siittäjä, jne. Mielestäni koiras- ja siittäjämäinen käytös ei ole yksinkertaisesti rakastettavaa
Mä pohdin just samaa yhden mieskaverin suhteen. Hänestä on helppo löytää epäedullisia faktoja, ihan netistä, ja on itsekin melko avoin ongelmistaan. Kuitenkin tunteita pusk
Hän on sanonut samaa itsestäänkin. Ei tahdo ihastua elämäntilanteensa takia. Etenee myös uusissa suunnitelmissaan.
Välillä tykästyttää ja se on kiva mauste. Jos alkaa käydä liikaa hermoille, tauolle tai etäämmälle.
Kuten moni muu, olen myös sitä mieltä ettei mies pitänyt sinusta livenä.
Mulle on naisena käynyt noin, että mies oli livenä todella iso pettymys. Ihan keskiverto/ ok-näköinen mies, mutta ei yhtään mun tyyppiä, ja tuoksu oli hirveä. Jotain dödöä tai hajustetta lotrattu 10 miehen edestä.
Olimme puhuneet monta kertaa puhelimessa, ja juttu luisti todella hyvin. Olin oikeasti kiinnostunut miehestä, ja mua harmitti paljon, että hånen olemus oli sellainen että olisin halunnut heti paeta paikalta. Ja siis korostan, että hän ei ollut ollenkaan "ruma". Pitkä ja ryhdikäs, siististi pukeutunut, hyväkäytöksinen, sosiaalisesti taitava. Harvoin olen tuntenut noin suurta vastemielisyyttä miestä kohtaan habituksen vuoksi.
Ihmettelen lähinnä sitä, miksi mies kehui kauniiksi ja sanoi useasti, että olen ihana, silloin livenä kun näimme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen lähinnä sitä, miksi mies kehui kauniiksi ja sanoi useasti, että olen ihana, silloin livenä kun näimme.
Ap
-----------
Ei kannata uskoa kaikkea!
Oliko teillä seksiä? Miten se meni?
Hei palstan modet. Tehkää näille tinderpaskaaloituksille joku oma palsta. Ei jaksa lukea näitä kymmentä päivässä. Vielä yleensä jotain tyhjänpäiväistä lässytystä.
Kuullostaa passiivis tai mikroagressiolta. En jäis kattelemaan miten tommonen suhde kehittyy. Varo.