Vihaan nykyaikaista "täydellistä" sisustusta?
Sisustus hipoo täydellisyyttä, kaikki huonekalut ihan uusia, pinnat kaikki uusittu, missään ei ole särmää :( Tykkäättekö?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nähnyt ihan livenä, eikä minulla ole edes paljon tuttuja. Tällaisia ahdistavan siloiteltuja ja steriilejä koteja on näkynyt niin eläkeikäisillä, keski-ikäisillä kuin nuorillakin.
Kai olet kertonut heille että tekevät väärin ja aiheuttavat sinulle ahdistusta...?
No en ole, heidän kotiensa sisustus ei ole minulta mitenkään pois. Vastasin viestiin, jossa väitettiin tällaisen sisustustyylin olevan urbaani legenda.
Vierailija kirjoitti:
On hienoa. Täyteen tupatut tuvat on ihania kuvissa, mutta en ikinä jaksaisi siivota sellaista. Kirjahyllyjä ja verhoja lattiasta kattoon ja seinät täynnä tauluja ja matkamuistoja. Näyttää ihanalta, mutta se pölyn määrä.
Väliin jää aika monta muutakin vaihtoehtoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hienoa. Täyteen tupatut tuvat on ihania kuvissa, mutta en ikinä jaksaisi siivota sellaista. Kirjahyllyjä ja verhoja lattiasta kattoon ja seinät täynnä tauluja ja matkamuistoja. Näyttää ihanalta, mutta se pölyn määrä.
Hmm, en ole ap, mutta ei minusta rosoisuus jne. ole mitenkään sidottu siihen, että joka paikka tursuilee kaikenlaista sälää. Minusta olisi ihanaa ja kodikasta, jos olisi vähemmän tavaraa, mutta esimerkiksi kliinisen vaalean sohvan sijaan tummanvihreä ja puupinnat kulunutta antiikkia. Kiiltävän kromin sijaan vaikka vähän tummunutta messinkiä tai kuparia. Matto voi olla kulunut vanha aito matto. Seinällä voi olla tauluja ilman että seinä on täynnä tauluja. Ja se seinä itsessään voisi olla vaikka vanha rosoinen tiiliseinä, sellainen olisi ihana...
Toisin sanoen itse ainakin arvostan kaikenlaisia kuluneita ja vanhoja yksityiskohtia, en niinkään si
Totta, täyden tuntua ja kodikkuutta saa tehtyä pintamateriaaleilla, kuvioilla ja väreillä. Oma maku on ehkä sittenkin steriili. En vaihtaisi puhtaan valkoista mihinkään kuvioon, jos tarjolla on tosiaan puhdas valkoinen.
Jep alkaa ahdistaa sellainen ei ole luonnetta tai sellaisen valkoisen kodin luonteesta tulee mieleen lähinnä psykopaatti joka voisi kaivaa veitsen takataskustaan hetkenä minä hyvänsä ja alkaa steriilisti silpomaan uhriaan (toki jokin steriili apteekista ostettu veitsi (ei mikään likainen puukko ja teko olisi toki harkittu, ei agressiivinen). Talon ainoana väripilkkuna toimisi vain punainen veripisara, mutta onneksi psykopaatilla olisi 10 uutta puhdasta sohvakangasta kaapissaan odottamassa nätisti pinotussa rivissään, ja roskiksessa olisi läpinäkyvä uusi juuri vaihdettu roskapussi odottamassa kun psykopaatti heittäisi romut roskiin ja lähtisi nätissä kiharatukassaan puhtaan valkoisissa vaatteissa silmälasit heiluen nätisti viileän kylmästi viemään roskat roskikseen. Talon ainoa häpeätahra olisi itse uhri :D Nätissä valkoisessa kauniissa valkoisessa kaksikerroksisessa lasitalossa makaisi ruma ruumis uhri mutta onneksi kaikki luulisivat sitä vaan pultsariksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep alkaa ahdistaa sellainen ei ole luonnetta tai sellaisen valkoisen kodin luonteesta tulee mieleen lähinnä psykopaatti joka voisi kaivaa veitsen takataskustaan hetkenä minä hyvänsä ja alkaa steriilisti silpomaan uhriaan (toki jokin steriili apteekista ostettu veitsi (ei mikään likainen puukko ja teko olisi toki harkittu, ei agressiivinen). Talon ainoana väripilkkuna toimisi vain punainen veripisara, mutta onneksi psykopaatilla olisi 10 uutta puhdasta sohvakangasta kaapissaan odottamassa nätisti pinotussa rivissään, ja roskiksessa olisi läpinäkyvä uusi juuri vaihdettu roskapussi odottamassa kun psykopaatti heittäisi romut roskiin ja lähtisi nätissä kiharatukassaan puhtaan valkoisissa vaatteissa silmälasit heiluen nätisti viileän kylmästi viemään roskat roskikseen. Talon ainoa häpeätahra olisi itse uhri :D Nätissä valkoisessa kauniissa valkoisessa kaksikerroksisessa lasitalossa makaisi ruma ruumis uhri mutta onneksi kaikki luulisivat sitä vaan pultsarik
LÄÄKKEET!
Onko aloittaja Nassesetääkin vihaisempi vai skitsofreenikko, kun on laittanut väitelauseeseen kysymysmerkin?
"Juu kyllä makuja saa olla, kiva jos tykkäävät (mutta kyllä minun makuni on parempi)."