Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä yksinäisiä n.70v ihmisiä?

Vierailija
27.01.2025 |

Mitä teet päivisin muuta kuin palstailet täällä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon,, ulkoilen käyn kävelemässä 4km joka päivä. Leivon jos kädet antaa myöten .

Vierailija
2/4 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin kyllä, kun ei ole koskaan ollut puolisoa, ei ole lapsia, eikä elossa olevia sukulaisia muutenkaan, mutta enpä minä juuri koskaan yksinäiseksi itseäni tunne. Ihan tyytyväinen olen itsekseni. En tee mitään ihmeempää, käyn välillä kävelemässä, saatan istahtaa johonkin kahvilaan katselemaan maailman menoa, lämpimämpään vuodenaikaan istuksin puistojen penkeillä. Laitan ruokaa, leivon, neulon ja virkkaan. Pelaan tietokoneella :D (joo, ei se ole vain nuorten hommaa) ja luen netistä kaikenlaisesta mielenkiintoisesta. Käyn kuntosalilla pari kertaa viikossa, päiväsaikaan kun siellä on lähinnä eläkeläisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ulkona, laitan ruokaa, katselen telkkaria ja nettivideoita. Elämä on ihan mukavaa nyt kun on vielä varsin terve ja hyväkuntoinen. Vähän näin yksinäisenä huolestuttaa toki se vaihe, kun kunto alkaa huononemaan, joko pää tai muu keho, niinhän se yleensä menee. Kun ei ole ketään sukulaisia eikä tuttuja katsomaan perään ja auttamaan jos vaikka pää pehmenisi.

Vierailija
4/4 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko 70 vuotiaat vielä hengissä. ei niillä ainakaan kännykkää tai tietokonetta ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi