Sulfaatiton kasvovoide ikääntyvälle, ohuelle iholle?
Suosituksia kasvovoiteesta +45v., todella ohuelle, ryppyiselle iholle? Kasvovoide ei missään nimessä saa sisältää sulfaatteja (aiheuttaa perioraalidermatiittia, eli suunympärysihottumaa).
Kommentit (9)
Itse olen tykännyt nykyään kosteuttavan kasvoveden + öljyn yhdistelmästä enemmän kuin voiteesta. Tällä hetkellä käytössä hyaluronihappoa sisältävä Bybi Mega Mist kasvovesi, johon päälle suomalainen Luonkos bliss öljyseerumi. Myös ruusunmarjaöljy on ollut tosi hyvää kun olen joskus käyttänyt.
Voiteista kotimaista Laponie-sarjaa kannattaa kokeilla, niillä on Rich Face Cream niminen hyvin ravitseva voide joka ainakin omalla 50 v herkällä iholla toimii.
Ei kai kasvovoiteissa kovinkaan usein ole sulfaatteja, eikö niitä käytetä pesevinä aineina?
Itse käytän rupkaöljyä (vaihdellen lajia) ja perusvoidetta, mutta suosittelisin kysymään apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän rupkaöljyä (vaihdellen lajia) ja perusvoidetta, mutta suosittelisin kysymään apteekista.
Tämä . Luulin olevani ainoa .
Mitä olet tähän mennessä käyttänyt, ja mitkä eivät ole sopineet? Olisi ehkä helpompaa suositella, jos kertoisit pohjaksi nuo.
Ei sulfaatteja ole kasvovoiteissa. Sulfaatit ovat peseviä aineita ja aiheuttavat vaahtoa tuotteisiin. Itse kärsin samasta sairaudesta ja rosakeasta.
Lähdet sillä liikkeelle, että ostat hyvän pesuaineen kasvoille. Sulfaatittomana.
Minulla on vaativa iho eikä voiteista ole mihinkään. Komppaan ensimmäistä kommentoijaa. Käytän suihkutettavaa kasvovettä ja sen päälle laitan (kämmenellä sekoittamani) kosteuttavan seerumin ja pari tippaa ruusunmarjaöljyä. Ihoni on rasvainen ja kärsin myös atopiasta, mutta tällä metodilla ihoni voi hyvin vuodenajasta riippumatta.
N44
^