Yli puolet 1318-vuotiaista nuorista näkee uutisensa Tiktokista
Asia ymmärretty pelkästä otsikosta. Ennen 2050 on globaali sota kun ihmiset eivät enää ajattele omilla aivoillaan.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ehkä 1318-vuotiasta enää nuoreksi laskisi.
HÖHÖHÖHÖ!!!
Noin, nyt asia on naurettu ja voimme palata keskustelemaan aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÖHÖHÖHÖ!!!
Noin, nyt asia on naurettu ja voimme palata keskustelemaan aiheesta.
Nauran vielä joten palaan myöhemmin keskustelemaan.
Aloittaja on poliisikoulu ainesta. Sehän oli niin, että pääsykokeessa pitää osata lukea tai kirjoittaa.
Ja sen kyllä huomaa, kun hakevat ensimmäisiä töitään.
- rekrystä
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on poliisikoulu ainesta. Sehän oli niin, että pääsykokeessa pitää osata lukea tai kirjoittaa.
Ja laskutaitoa ei vaadita.
Vierailija kirjoitti:
osaat oikelukea ellet räpellä Tik-Tokia ja ime einespaskaa
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ainoastaan kuluttaja, nautiskelija, tarkkailija ja kommentoija. Ei minun tarvitse osata mitään.
AP
no parempi sekin kuin lukea Suomen valtamedioista päivittäin propagandaa / manipulointia / disinformaatiota / misinformaatiota
Aivan järkyttävää. Tiktok tulisi kieltää. Pölhöpopulistit vievät nuoria kuin pässiä narussa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää. Tiktok tulisi kieltää. Pölhöpopulistit vievät nuoria kuin pässiä narussa.
Heh, aikuisillakin on eri kehitystasoja. Aloitus on oikein oivallinen esimerkki ettei suurin osa ei ole tarpeeksi kypsä moderniin elämään. Aikuisuudessa kehitys jää helposti huomaamatta, sillä aikuisten tietoisuuden kehitys ei ole välttämättä yhtä selkeää kuin lapsilla.