Uskoako miehen kehuja sängyssä..?
Kokemuksia kaipaan: kehuuko miehet aina naisten alakertaa kauniiksi vai voiko omastaan olla ylpeä?
Kommentit (28)
Jos on kaunis, niin toki pitää kehua. Itse kun pidän suuseksistä yli kaiken, niin onhan sitä kaunista pimpsaa pakko kehaista. No nuolen pitkään ja hartaasti aina kun on mahdollista, vaikkei niin kaunis olisikaan. Makuhan on tietysti myös tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kehu, juttelen mieluummin moottorisahoista yms.
Ehkä me ollaan tavattu? Kuulostaa niin tutulta :D
Fica
Kyllähän pillu on todella kaunis aina. Jotkut pillut on kauniimpia kun toiset, mutta ei tarvitse koskaan valehdella kun sanoo että on kaunis pillu.
Osa varmaan kehuu koska on kuullut että niin pitää tehdä, osa siksi että on oikeasti sitä mieltä. Osa molempia. Joku ihan piruuttaan kokeillakseen mitä kaikkea uskotaan. Kaikki on mahdollista.
Mun tissejä ja takapuolta kehutaan aina, pimpsaa harvemmin, mutta useimmten naidaankin takaa päin, joten ei ne edes aina taida sitä kovin hyvin nähdäkkään.
Tottakai uskoa. Jos pillu näyttää kauniilta tai kulli tuntuu ihanalta, niin kai sen voi sanoa. Feikkaajat on erikseen ja niitä kuitenkin on pieni osa ihmisistä. Menisi kaikki fiilikset, jos nainen alkaisi esimerkiksi kyseenalaistaa minun kehut sängyssä. Miksi ihmeessä, ei ole tapana valehdella. Niistä asioista voi myös puhua ihan avoimesti toiseen aikaan, saat varmaan mieheltä vastauksen, miksi sanoo, mitä sanoo.
Mulle on ainakin sanottu, miten ihanan kostea mä oon ja miten uskomattomalta tuntuu työntyä mun kireään pilluun. Mies kehuu muutenkin minua, vaikken mikään ihmeellinen ole, mutta oon saanut itseni vapautuneemmaksi ja se on vienyt mut ihan eri tasolle seksuaalisessa nautinnossa ja haluamisessa. Meillä on siitä ihana suhde, että ollaan huomaavaisia puolin ja toisin, eikä miehelle tuota minkäänlaisia vaikeuksia saada mut kostumaan heti uudestaan, vaikka oon just tullut.
😂 hyvä Kalluuu..tsemppiä 😂😂