Millaiset ihmiset vihaa yksinhuoltajia
Eli millaiset taustan ja arvot omaavat henkilöt vihaavat yksinhuoltajia. Esimerkkejä. Ovatko he oikealta vai vasemmalta, uskovaisia tai mitä?
Tyyppiesimerkki voisi olla konservatiivinen tai uskovainen keski- ikäinen henkilö, joka ollut aviossa 40- vuotta sen ainoan kanssa joka hänet huoli silloin 40- vuotta sitten ja jolle onnistui heti laittamaan pallon jalkaan vaikkapa lasten teolla. Syy? Koska jotain on pakko alentaa ja haukkua..?
Toinen ryhmä on sinkut, joilla ei vielä lapsia mutta kova työmoraali. Syy? He joutuvat joustamaan kun yksinhuoltajien lapset sairastaa..?
Kolmas ryhmä on naisvihaiset oliko ne incelit vai mitkä dieselit jotka haukkuvat sitä ryhmää jota voivat. Syy? Eivät kelpaa kenellekään naisille, joten paskat nakataan yh:iden niskaan?
Neljäs...?
Kommentit (47)
Ainakin nuorissa miehissä herätin paljon vihaa, kun olettivat minun olevan helppo saalis ja silti saivat pakit. Olin entistä nirsompi, enkä halunnut huonoa miestä lapsen elämään. Lopulta hyvä mies löytyi, ja yhdessä ollaan oltu jo toista vuosikymmentä.
Jäin yksinhuoltajaksi, kun mies kuoli. Olisiko tuokin pitänyt tietää etukäteen? Väärä valinta? Ikinä en ole tukien varassa elänyt, vaan käynyt töissä ja lapseni elättänyt. Kiva kuulla olevansa yhteiskunnan loinen.
Tsemppiä kaikki yksinhuoltajat!
Miettikää, moni on kateellinen:)))
kaikki riippuu syystä, miksi on yh. esim. usassa on muotia hankkia iso liuta kakaroita, kaikilla eri isä, tällainen on suoraan hylky. leskeksi jäänti taas on lähes ainoa syy, miksi pitäisi sietää yh tyyppejä.
Äiteinä varmasti mahtavia lapsillensa ja varmasti sopiva kumppani miehelle jolla on myöskin lapsi(a).
Lapsettomalle miehelle vain ajan haaskausta.
EI OLE!!!
Sitä kutsutaan vastuunkannoksi omista tehdyistä valinnoista. Jos joku olisi aseella uhaten, ns. haulikkohäät pitänyt ja pakottanut sen tulevan juopon kanssa naimisiin, silloin olisi, muuten ei. Se vakan kansi itselle valitaan ihan itse ja alttarilla luvataan niin myötä- kuin vastamäet jne., joten mitää syytä ulinalle EI OLE!!!!