Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ugg-jalkineet keski-ikäisellä

Vierailija
26.01.2025 |

Onko säälittävämpää nuorekkuusyritystä? Todella noloa.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa kestää parikymppisten vaatteet joten kestää myös uggit. Vetäkää karenit kuivat, voin niin kuvitella teidät marimekoissanne

Itsekin olet karen, tampio.

Millä perusteella? Annahan kuulua.

Ikä, sukupuoli, valitus ja ilkeily. Siinä nyt ensialkuun.

Sullahan ei ole niistä mitään tietoja. Lisäksi et tiedä mitä karenilla tarkoitetaan, mikä ei toki tullut yllätyksenä koska tiedät aika vähän mistään.

Tässähän sitä todistusaineistoa ihan itse tänne syötät.

Mistä? Et taida kausaalisuhteista kovin paljoa tajuta. Perstuntumalla en menty ja hiton hyvin on mennyt vai mitä? Tollanen mitä kukakin voi pistää päälleen ja kyllä on noloa jos nuo on määritelmällisesti sellaisia karen-ominaisuuksia, joita sun omasta tekstistä voi lukea. Mun tekstistä voit päätellä, että olen ilkeä, sua fiksumpi enkä rajoita omaa TAI toisten pukeutumista tai edes ajatuksia pukeutumisesta tuollaisilla älyllisesti laiskoilla ala-arvoisuuksilla. 

Henkisesti sun aika on ollut ja mennyt, tiedä sitten mitä se kukoistusaika sitten ikinä olikaan, tuskin kovin kummoinen kun oot tuollaiseksi päätynyt

Vierailija
42/42 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa kestää parikymppisten vaatteet joten kestää myös uggit. Vetäkää karenit kuivat, voin niin kuvitella teidät marimekoissanne

Itsekin olet karen, tampio.

Millä perusteella? Annahan kuulua.

Ikä, sukupuoli, valitus ja ilkeily. Siinä nyt ensialkuun.

Sullahan ei ole niistä mitään tietoja. Lisäksi et tiedä mitä karenilla tarkoitetaan, mikä ei toki tullut yllätyksenä koska tiedät aika vähän mistään.

Tässähän sitä todistusaineistoa ihan itse tänne syötät.

Mistä? Et taida kausaalisuhteista kovin

Olen kyllä eri henkilö, kuin se kenen kanssa ensin kiistelit. Aika ilkeältä kyllä vaikutat, edelleenkin. Ehtaa Karenismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän