Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ugg-jalkineet keski-ikäisellä

Vierailija
26.01.2025 |

Onko säälittävämpää nuorekkuusyritystä? Todella noloa.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa kestää parikymppisten vaatteet joten kestää myös uggit. Vetäkää karenit kuivat, voin niin kuvitella teidät marimekoissanne

Itsekin olet karen, tampio.

Millä perusteella? Annahan kuulua.

Ikä, sukupuoli, valitus ja ilkeily. Siinä nyt ensialkuun.

Sullahan ei ole niistä mitään tietoja. Lisäksi et tiedä mitä karenilla tarkoitetaan, mikä ei toki tullut yllätyksenä koska tiedät aika vähän mistään.

Tässähän sitä todistusaineistoa ihan itse tänne syötät.

Mistä? Et taida kausaalisuhteista kovin paljoa tajuta. Perstuntumalla en menty ja hiton hyvin on mennyt vai mitä? Tollanen mitä kukakin voi pistää päälleen ja kyllä on noloa jos nuo on määritelmällisesti sellaisia karen-ominaisuuksia, joita sun omasta tekstistä voi lukea. Mun tekstistä voit päätellä, että olen ilkeä, sua fiksumpi enkä rajoita omaa TAI toisten pukeutumista tai edes ajatuksia pukeutumisesta tuollaisilla älyllisesti laiskoilla ala-arvoisuuksilla. 

Henkisesti sun aika on ollut ja mennyt, tiedä sitten mitä se kukoistusaika sitten ikinä olikaan, tuskin kovin kummoinen kun oot tuollaiseksi päätynyt

Vierailija
42/60 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kroppa kestää parikymppisten vaatteet joten kestää myös uggit. Vetäkää karenit kuivat, voin niin kuvitella teidät marimekoissanne

Itsekin olet karen, tampio.

Millä perusteella? Annahan kuulua.

Ikä, sukupuoli, valitus ja ilkeily. Siinä nyt ensialkuun.

Sullahan ei ole niistä mitään tietoja. Lisäksi et tiedä mitä karenilla tarkoitetaan, mikä ei toki tullut yllätyksenä koska tiedät aika vähän mistään.

Tässähän sitä todistusaineistoa ihan itse tänne syötät.

Mistä? Et taida kausaalisuhteista kovin

Olen kyllä eri henkilö, kuin se kenen kanssa ensin kiistelit. Aika ilkeältä kyllä vaikutat, edelleenkin. Ehtaa Karenismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois kukaan keksiä typerämmän näkösiä jalkineita, ja joku veeti tai bissis kertoo näiden olevan vahhusten jalkineita, huh,huh ja ;)

Vierailija
44/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihanan lämpimät, aitoa lampaanvillaa paksulti sisällä ja tosi mukavat jalassa, pehmoiset kuin aamutossut. 

Toki siis vaan aidot, ei mitkään citymarketista parilla kympillä ostetut, littaan astutut tekeleet.

Olen pitänyt niitä pakkasilla niin pitkään kuin muistan, nytkö täytyy lopettaa, etten ole liian teini?

Vierailija
45/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, pakko olla provo. Olen 58 v, ja nuo olivat suurinta muotia tosiaan joskus 20 v sitten. Muodin sykleissä voi kai joku teini oikeasti erehtyä kuvittelemaan, että joku iänikuinen juttu on vain nuorille sallittu.

Vierailija
46/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg. Vitsi tää on siistiä olla keski-ikäinen ja pukea mitä huvittaa. Vaikka Uggit tai Niken aaäffät. 

Vierailija
47/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiselle, itseään kunnioittavalle naiselle sopii paremmin ryhdikkäämät kengät, joissa on korkeampi kanta niin ei tule vedet helposti sisään:

https://www.zalando.fi/tamaris-klassiset-nilkkurit-camel-ta111n2fa-b11… (Myös muilta merkeiltä löytyy, kun Tamarikselta)

Vierailija
48/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Onko? Onneksi en sitten ole ostanut vaikka näyttävät tosi mukavilta. Täytyyhän sitä uskoa jos näin väitetään. Aina kannattaa kuunnella muita, eikä käyttää niitä vaatteita mitä itse haluaa. 

MITÄ hiton väliä! Ite käytän just sitä mitä' haluan!

JOS haluaisin, ostaisin ne UGGLIT (rumat) mutten halua koska ne on rumat!

Mitä se kellekään kuuluu mitä kellään on päällä!

Vierailija
49/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako on kuollut kun ovat nähneet tuollaiset kengät?

Vierailija
50/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol Suomimamma raivoaa täällä että haluavat pukea päälle just sitä mitä mielen tekee - no siltä te myös näytätte.

Vierailija
51/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin äidilleni 90 v  uggit ja hänestä ne on parhaat kengät mitä ikinä hänellä on ollut.  Pehmeät, lämpimät, kevyet,  helppo laittaa jalkaan ym.  Näillä ihanilla kengillä äitini menee hautaan asti, enkä kysely varsinkaan sulta aloituksen tekijä sopiiko se sulle,  pahansuopa   i d iootti..

Vierailija
52/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGG tekee monenlaisia saappaita + muita jalkineita, mutta en todellakaan jaksa hermostua muiden valinnoista, oli käyttäjä sitten 15 vai 65. Lämpimät ne ainakin on, mulla on uggit kunnon pohjalla ja vetskarilla sivussa, näillä pärjää yli 20c pakkasissa ilman että varpaat palelee.

Vierailija
53/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuiki tavallinen nainen ei yritä näyttää nuorekkaalta. Somehörhöt yms. poikkeus. Mutta joka ikinen iikka vanhenee, vaikka nuorena sitä ei uskoisikaan. Elä ja anna toisten elää.

Vierailija
54/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan ostaa sillä helpot kauppakengät. Ap sun mielipide ei paina.

Vierailija
55/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiselle, itseään kunnioittavalle naiselle sopii paremmin ryhdikkäämät kengät, joissa on korkeampi kanta niin ei tule vedet helposti sisään:

https://www.zalando.fi/tamaris-klassiset-nilkkurit-camel-ta111n2fa-b11… (Myös muilta merkeiltä löytyy, kun Tamarikselta)

Yök. Varmaan kurjat jalassa.

Vierailija
56/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan kalliita kenkiä. Hyviä ja laadukkaita. Ugg ja Icebugit pitää olla. Lisänä Kuomat roskiskäyntikengät. Näin vanhana en lupia kysele.

Vierailija
57/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämpimät, mutta superliukkaat, ei Suomen talveen. Eivät kestä kosteutta myöskään yhtään. 

Liukkaalle Icebugit kitka tai naskali. Tilanteen mukaan. Kengistä en niin välitä mutta vanhana ei kannata kaatua.

Vierailija
58/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yök. Varmaan kurjat jalassa.

Niin suomalaista. Toki kengät ei sa hiertää, mutta muutoin suomalainen menee pukeutumisessa mukavuus edellä.

Vierailija
59/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut pitkään, on lämpimät.

N57

Vierailija
60/60 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin rumat köpöttimet että itse en jalkaan sellaisia vetäisi.

Tiedättekö muuten mikä keski-iässä on mahtavaa? Se ettei kiinnosta pätkääkään mikä on suunniteltu tai ei ole noloa jonkun pikkujonnen tai pikkujonitan mielestä. Voitte olla juuri niin ahdasmielisiä kuin olette, don't give a toss.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän