Missä kaupoissa on oikeasti asiantuntevia myyjiä?
Onko hyviä kokemuksia? Missä saa kunnollisia neuvoja ja palvelua, eikä myyjät ole tasoa "mä oon vaan töissä täällä, en tiedä muuta kuin miltä hyllyltä tuote x löytyy". En nyt ihan perus tavarataloja tai marketteja meinaa, vaan esim. puutarha-, remontti-, sisustus-, kosmetiikka-, vaateliikkeet tai muut johonkin tiettyyn asiaan keskittyvät.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Alko
No siellä edellytetäänkin, että myyjät ovat maistelleet koko valikoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ja apteekissa
Alkossa oli ennen mutta nykyään eivät enää osaa vastata kysymyksiin.
Divareissa,antiikkiliikkeissä, kameraliikkeissä ja hifikaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ja apteekissa
Niinkö? Kyllä Alko edelleen kouluttaa henkilökuntaansa. Joulun aikaan on saattanut olla kiireapulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ja apteekissa
Jos olet niin juovuksissa että sanoistasi ei saa selvää.
Pienet kalastustarvike liikkeet, tietää ainakin seutukunnan parhaat otti vehkeet.
K-Rauta Naumasella. (Kuopiossa ja Siilinjärvellä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alko
No siellä edellytetäänkin, että myyjät ovat maistelleet koko valikoimaa.
Se oli ennen se. Nyt koulutuksessa on säästetty ja ovat ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ja apteekissa
Se on huonoa palvelua hyökätä heti kimppuun ja kysyä "kuinka voin auttaa". Ismo Leikolakin sketsissään totesi, että se tarkoittaa ainakin jenkkilässä, että "painu vi^^^n täältä".
Missä ei saa hyvää ja asiantuntevaa palvelua ? En ole vielä sellaisessa käynyt. Viimeksi kun tarvitsin palvelua oli todella ihana myyjä. Ja kyllä monet nuoretkin ovat aivan ihania myyjiä
Joku erikoisliike. Erikoisosaaminen. Taval. kaupassa on yleensä joku harjoittelijan tietämyksellä oleva, ellei ole perehtynyt kauemmin asioihin ja väki vaihtuu.
Funky Ladyssa, olen asioinut useamman paikkakunnan liikkeissä eikä ole koskaan tarvinnut pettyä.
Nää eletroniikkaliikeiden myyjät jotka aloittaa aina, minulla on itse tämmöinen kotona, sitten kysyy mistä pääsee valikkoon tulee ööö tuota ja rupeaa selaileen manuaalia.