Kertokaa mielipiteenne tästä ruoasta. Söisitkö ja mitä muuttaisit
Kommentit (28)
Saattaisin maistaa ilman paprikaa, valkosipulia ja kookosmaitoa tehtynä.
Pidän enemmän kinkkupastasta. Broileri on tuossa vähän mautonta. Syön sitä mielummin grillattuna vaan makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Ananas vois sopia joukkoon
Niin, siinä reseptissä kyllä on jo ananasta.
Penne kan ersättas med vad som helst annat. Jag skulle grilla broilern och grönsakerna, öka mängden grönsaker och ånga indiskt ris till.
Kookoksen tilalle kermaa ja reilusti currya. Teen aika usein, tosin koipireisien lihoista ja paistoliemestä.
Kelpaisi toki noinkin.
No en käsitä, miksi puolikas paprika eikä kokonainen.
Enkä itse ikinä laittaisi pastaruokaan kookosta, eli kermalla tekisin tuollaiset.
Onko tuo mössö ruokaa jota joku syö? Tartteeko tuosta ihan resepti tehdä.
Suikaleet pois, itse marinoitu kanan filee palat. Ei ananasta eikä kookosmaitoa. Enemmän vihanneksia ja mausteita ja yrttejä. Käytännössä vaihtaisin melkein kaiken. Tue resepti ei tiedä onko Italialainen vai itämainen tai jotain muuta sekasotkua.
Vierailija kirjoitti:
En söisi.
Kyllä söisit. Nirppanokka
Vierailija kirjoitti:
En söisi.
Miksi et söisi tai mitä haluaisit muuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En söisi.
Kyllä söisit. Nirppanokka
En söisi. Minulla on parempia reseptejä itselläni enkä käytä mihinkään jotain kookosmaitoa. Kermaa pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Up
Alapeukuttajalle tiedoksi että en minä tätä upannut uudelleen.
Ap
Siis oikeasti. En todellakaan ikinä tekisi, enkä söisi. En harrasta valmiiksi silputtuja kananriekaleita marinadissa. Enkä tee tuollaisia mössöjä. Luultavasti lopputulos on ällömakea, kun on hunajamarinadia, ananasta ja kookosmaitoa. Tuossa on sotkettu yhteen täysin yhteensopimattomia juttuja. Pastaa ja kookosmaitoa? Currya ja ananasta? Voisi luulla vitsiksi.
Homoystävieni kanssa syömme tätä aina junailun jälkeen. Ei pidä muuttaa mitään.
Korvaisin broilerin leijonanlihalla.
Ihanaa, leijonat, ihanaa
Marinoitujen suikaleiden tilalle vaikka kalkkunan jauhelihaa tai sitten fileestä pilkottua lihaa..
kookosta en laittaisi, ellei halua eksoottisen makuista currya reippaasti, basilikapestoa.. yrtit puuttuvat kokonaan, laittaisin korianteria raikastamaan
kokonaisen paprikan, purjoa ja joko herneitä tai sitten papuja. Sitruunaa en laittaisi.
juustoa jos sitten tykkää, ehkä aurajuustoakin
En muuttaisi mitenkään paitsi ehkä laittaisin puolikkaan paprikan sijasta kokonaisen