Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko maistaneet kotimaista pizzakalasäilykettä?

Vierailija
26.01.2025 |

Onko ok? Olisi ainakin kotimaista ja kaiketi vähän kestävämmin tuotettua kuin tonnikala. Ärsyttää vaan että nuo kaikki vastaavat on öljyssä, eikä vedessä. En osta tonnikalaakaan koskaan öljyssä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se järvikala-säilyke on aivan luonnottoman pahaa, pikkusintit jauhettu nahkoineen.

Minusta se oli ihan hyvää. Makua enemmän kuin tonnikalassa.

Vierailija
22/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset kalasäilykkeet on hyvänmakuisia ja hyvä arvovalinta myös. Itse olen vähentänyt tonnikalasäilykkeiden käyttöä ja käytän nyt enemmän kotimaista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kotimaista kalaa koska siitä saa matoja

Aika hauska😄

Pitää olla tuotantoketjussa aika hämminki jos purkkikalasta matoja saa😄

Mutta tuohon Ap'een hommaan, tee itse. Sopivat lasipurkit hommaa ja tee purkitettua kalaa. On hyvää ja mitään itselle epämieluisaa ei tule kun ei laita purkkiin niitä.

Monesti tullut tehtyä, esim käydä muikkuja kaupasta ja tomaattipohjainen pöperöä kera mausteiden ja uuniin. 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin leivän päälle, kun en pitsaan viitsi öljykalaa laittaa, oli ihan hyvää. Mutta aika kallista leivänpäällistä 3€ hintaan.

Vierailija
25/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ostin leivän päälle, kun en pitsaan viitsi öljykalaa laittaa, oli ihan hyvää. Mutta aika kallista leivänpäällistä 3€ hintaan.

Abban tonnikala näyttää olevan 3,50 eli huokeampaahan tuo on kuin Abba ja kaiken lisäksi kotimaista.

Vierailija
26/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pizzakala? Jokin lättänä kampela vai? 

No hitto sehän menee just näin, eli kalapuikko tulee kalapuikkokalasta, tonnikalapizza tulee pizzakalasta ja kebab tulee kebab-eläimestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän