Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua...

03.03.2007 |

tarjolla!

Suosittelen kaikille, niin aikuisille kuin lapsillekkin aloe vera tuotteita. Meillä henkilökohtasesti auttanut tosi hyvin pojan atooppiseen ihoon, sekä omaan vointiin. Lähipiirissä myös tosi hyviä käyttökokemuksia mm. maitoallerginen lapsi nukkunut tosi huonosti (vatsaa vääntänyt, ilmavaivoja, ripulia yms), oireita aiheuttanut myös apteekin maidot =( Äiti alkoi antamaan pojalle aloe vera gel-juomaa ja jo muutamassa päivässä selviä muutoksia, pystyi syömään vähän kermavaahtoa ilman oireita ja parin käyttöpäivän jälkeen nukkunut kaksi yötä kokonaan =)

Auttavat myös reumaan,tulehduksiin,kolesteroliin yms yms.

Suosittelen todella =)

-Anselmiina2-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sitä saa? Tahtoo kokeilla!!!

Anselmiina2:

Äiti alkoi antamaan pojalle aloe vera gel-juomaa ja jo muutamassa päivässä selviä muutoksia, pystyi syömään vähän kermavaahtoa ilman oireita ja parin käyttöpäivän jälkeen nukkunut kaksi yötä kokonaan =)

Vierailija
2/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun iholleni on aloe vera on sopinut hyvin ja esim. talvella kun käsien iho kuivuu niin on ollut paljon hyötyä aloe vera tuotteista joka [color=red]todella tehokkaasti[/color] korjaa kuivuneen ja halkeilevan ihon.

Mutta sanoisin kyllä varoituksen sanan että aloe vera tuotteet eivät välttämättä kaikille sovi. Kerran kun laitoin omiin käsiini aloe vera voidetta niin esikoinen sattui paikalle ja ajattelin että laitan hänen poskelle kosteusvoidetta ja seurauksena oli posken tulipunainen kutiseva iho. Tyttö oli tuolloin n. 1v ja hänen ihonsa oli ehjä eikä hänellä ole ollut mitään allergioita. Iho reagoi kuitenkin miltei välittömästi aloe vera voiteeseen.

Joten kannattaa muistaa maltti ja se että aloe vera ei välttämättä kaikille sovi.

Vierailija
4/7 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi hyvin testattuja ja ainakin meidän perheen herkkäihoiset on oireettomina voineet käyttää =)

itsellä tosi herkkä iho ja oon aivan huoletta pystynyt kaikkia tuotteita käyttämään....

allergiareaktio on voinut tulla aloe verasta, sitä en mene kieltämään =) mutta uskoisin kuitenkin että syynä on jokin muu aine, jota voide on sisältänyt..?

-Anselmiina2-

Vierailija
5/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini esim. allergisoitui aloe veralle tosi pahasti, kun oli käyttänyt tuotteita jonkin aikaa. Tiedän myös joitakin lapsia, joille rasvat ja geelit aiheuttavat oireita. Ja olen kuullut myös paljon hyviäkin kokemuksia:)

Vierailija
6/7 |
05.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan! Olen kiinnostunut tuosta sen verran,että mitä toi aloe vera gel sisältää?Olen ainakin meidän tytölle käyttänyt kylpy öljynä tuota aloe vera öljyä natusanin,ja se on auttanut meidän neitin iholle,ei tarvitse rasvailla niin paljoa.T:Kahden allergisen tytön äiti

Vierailija
7/7 |
06.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoma sisältää:

10 eri vitamiinia, 9 eri kivennäiainetta, aminohappoja (20 aminohappoa, mahdollisesta 22:sta), entsyymejä, salisyylihappoa, sokeria, ligniiniä, saponiinia, sekä 12:sta antrakionia... aloe veraa on hunajan makuisessa juomassa 90,1% sekä hunajaa 9% ja persikkaisessa 92% aloe veraa ja luontaista persikka-aromia. Voin laittaa jos haluat niin erikseen vielä noi vitamiinit yms?

-Anselmiina2-