Jos saisit valita olisitko mielummin menestynyt muusikko vai liikemies niin kumpi olisit?
AP olisi ehdottomasti menestynyt liikemies, koska menestyneillä muusikoilla on aivan helkkaristi faneja eivätkä toimittajatkaan jätä heitä rauhaan. Kuinka moni teistä on esim. kuullut maailman toiseksi rikkaimmasta henkilöstä nimeltä Bernard Arnault? Niimpä, liikemies on kuuluisa vain halutessaan.
Kommentit (23)
"Liikemies on kuuluisa vain halutessaan."
Tää on kyllä totta. Esim. Elon Musk ei olisi tullut tunnetuksi ellei hän olisi tunkenut pärstäänsä joka paikkaan.
Aika vanhanaikaista puhua liikeMIEHISTÄ 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Muusikko ehdottomasti
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusikko ehdottomasti
Miksi?
Koska saisi rajattomasti pimppiä kiimaisilta faneilta 🤤
Menestynyt muusikko.
Koska en halua olla mies.
N41
Muusikko, mutta en voi sietää esiintymistä eli sanoittaja, säveltäjä, sovittaja.
Vierailija kirjoitti:
Menestynyt muusikko.
N41
-mies päätteellä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa ja tietäisit tämän jos olisit yhtään sivistyneempi. Feministien psykoosit ovat kyllä huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies.
Eikä sinun tarvitsekaan :) Haluaisitko vielä vastata aloituspostauksen kysymykseen?
Muusikko. Liike elämä ei kiinnosta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies.
Eikä sinun tarvitsekaan :) Haluaisitko vielä vastata aloituspostauksen kysymykseen?
Joten luonnollisesti en voi olla liikemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muusikko ehdottomasti
Miksi?
Musiikki, erityisesti klassinen musiikki, on sydäntäni lähellä. Ei päivääkään ilman musiikkia.
Kiero kysymys naiselle.
Liike-elämä houkuttaa, mutta jos pitäisi olla mies, niin liian kova hinta.
Liikemies, koska olen nuori, ylipainoinen ja nainen, joten av mammat haukkuisi minua päivästä toiseen täällä
Muusikko, liike- elämä on todella tylsää. Ei kiinnosta yhtään. Sen sijaan muusikon elämä olisi varmasti mahtavaa! Näkisi eri paikkoja, saisi matkustella ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestynyt muusikko.
N41
-mies päätteellä ei ole mitään tekemistä sukupuolen kanssa ja tietäisit tämän jos olisit yhtään sivistyneempi. Feministien psykoosit ovat kyllä huvittavia.
Nainen: en voi olla woman koska en haluu olla mies.
Vierailija kirjoitti:
Liikemies, koska olen nuori, ylipainoinen ja nainen, joten av mammat haukkuisi minua päivästä toiseen täällä
Oletko 130 kiloinen nainen? Voisit mennä myös sirkukseen kummajaistanssijaksi.🤗
Ollakseen menesttyvä muusikko tulee olla bisnesmies.
Nykyaika on näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestynyt muusikko.
N41
Nainen: en voi olla woman koska en haluu olla mies.
Nainen: en voi olla feministi koska en haluu olla nisti.
Muusikko ehdottomasti