Satonen ei ehkä ole paras valinta Kelan pääjohtajaksi
Mitä ilmeisimmin hän olettaa tulevansa valituksi automaattisesti, mutta onko hänellä sittenkään tarvittavaa substanssiosaamista ja ideointikykyä näin vastuulliseen tehtävään?
"Jo alemmankin tason tehtävissä kirjallisella ilmaisulla pitäisi pystyä osoittamaan hahmottamiskykyä, visiota ja ymmärrystä. Tällaisen tason kirjeessä se pitäisi pystyä avaamaan, Märkjärvi sanoi."
https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/8238644
Kommentit (74)
Moi arto, tervetuloa vaan kelaan, sitten tämä sinun ja minun sanailu muuttuu henkilökohtaiseksi, toistaiseksi tämä on ollu semmoista hassua poikien sanailua. <3
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, tervetuloa vaan kelaan, sitten tämä sinun ja minun sanailu muuttuu henkilökohtaiseksi, toistaiseksi tämä on ollu semmoista hassua poikien sanailua. <3
Btw, minä pääsen siinä kohtaa arvioimaan sun jokaikistä liikettä ja tekemistä, se on se yhteiskunta hassu, sielä pitäis pystyä elään muidenkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa.
Tää sun yhden miehen itsevaltiaat on nyt jo mun lemppari show.
-eri
Joa persut hyväksyttää näin räikeää korruptiota niin se on kyllä viimeinen naula koko maanpetturi puolueen arkussa.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkaan ennen ei ole näin paljon haukuttu ennakkoon korkean viran hakijaa kuin Satosta nyt. Alkaa mennä överiksi.
Milloinkaan ennen ei ole vaarannettu kansalaisten hyvinvointia näin räikeästi.
Milloinkaan ennen epäonnistumista ei ole palkittu näin räikeästi korruptiolla.
Tämä ei todellakaan ole överiä, tämä ei ole edes tarpeeksi.
Satonen on korruption multihuipentuma ja maanpetturi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Satonen on koulutettu Cambridgen yliopistossa.
Ihan terävintä kärkeä siis substanssiltaan Suomen poliitikoista. Ja ei, tämä ei ollut sarkasmia.
Ja tästäkin huolimatta päätyi nakkikioskin pitäjäksi....
Vierailija kirjoitti:
Minä oletan että ihan rehdisti ja reilusti kohtelet artoa? Vähintään yhtä reilusti kuin hän on kohdellut köyhää ja työtöntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oletan että ihan rehdisti ja reilusti kohtelet artoa? Vähintään yhtä reilusti kuin hän on kohdellut köyhää ja työtöntä?
Moi sinä, todellakin, minä en suinkaan tulkitse kaikkea mitä hän tekee tai sanoo epäreilun ideologisen linssin läpi, eikun hetkinen, niinhän hän juuri muita kohtelee.
Vaikeita eettisiä dilemmoja, kohtelenko minä artoa niin kuin hyvä ihminen, vai kohtelenko minä artoa niin kuin arto kohtelee muita?
Arto saa sitten itse kertoa milloin vassarin ulina ei enää ole musiikkia korville.
Vierailija kirjoitti:
Lasse Lehtonen ja Elina Pylkkänen parhaat
Lasse Lehtosta minäkin kannatan, vaikka en äänestämään pääsekään. Hän on kokenut ammattilainen ja ei pelkää avata suutaan.
Mutta poliittista peliähän tämä on, taisi Lehtonen hakea THL:n pääjohtajaksi ja STM:n kansliapääliköksi.
Kansliapäälikön homman "voitti" moniosaaja Varhiala :D, kun oli oikea jäsenkirja plakkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Milloinkaan ennen ei ole näin paljon haukuttu ennakkoon korkean viran hakijaa kuin Satosta nyt. Alkaa mennä överiksi.
Niin. Voisikohan tämä mitenkään liittyä herra Satoseen itseensä, ja hänen suorituksiinsa työministerinä?
Ehkä-sana otsikossa on aivan turha.
Saarikko ehtisi ikänsä puolesta olla pääjohtajana jopa 21 vuotta. On saman ikäinen Grahn-Laasosen kanssa, joka ilmeisesti ei halunnut vielä hakeutua pois päivänpolitiikasta.