Mikä pirun tauti tää on?
Korkeaa kuumetta, kovaa päänsärkyä, lihas kipuja, yskää, kurkku järjettömän kipeä. Just ku luulin että rupeaa helpottaa alkas oksennus ja ripulointi. Mikä tää on? Tämähän on pahempi ku korona oli...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Influenssa, korkea kuume ja kurkkukipu +lihakset kipeänä kuin olisi junan alle jäänyt
Kyllä, mutta en itse ole sairastanut sen yhteydessä vatsatautia.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Selvä influenssa.
Ei okseta ei ripuloi. Onko bonuksena ruokamyrkytys ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adenovirukseen liittyy myös vatsaoireet.
Ihan mihin tahansa flunssaan tai influenssaan voi kuulua myös vatsa oireet, minun veljeni on aina oksentanut kun vähänkään kuume nousee
Oksentanut ja myös ripuloinut? Itse sairastin vuosia sitten adenoviruksen, alkupätkä oli reipas kuumeinen flunssa ja kun siitä oli tokenemassa tuli yhtäkkiä ripuli-oksennustauti ikän kuin jatko-osana.
Astmaatikko lapsi taas on oksennelut limaa hyvin usein ollessaan flunssassa, mutta ei kuitenkaan ripuloinut.
Koronalta kuulostaa,sen voi saada erilaisena uudestaan..tällä oli outo tauti.Vähän samaa tällä oli .pieni lievä yskä,ei ripulia.Ruoka ökki meni 6kg painoa,onneksi join nesteitä.Muuten olisinko tässä.Sairaalaan olisin kuulunut Yöllä heräsin lätäkössä. hikinen.Kuumeesta en tiiä oliko.
Loinen. Varma tieto.