Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako jostain ostettua sokeritonta pullaa?

Vierailija
25.01.2025 |

Koetan välttää sokeria, mutta joskus tahtoisin pullaa. En tykkää leipomisesta, joten haluaisin ostaa valmiina. Omissa lähikaupoissani ei ole. Tänään löysin sokerittomia keksejä, mutta pullaa tekisi mieli.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile itse tehdä joku karppi pulla. Eiköhän niitäkin ole joskus tehty? Vhh tai karppi Google hakuun. 

Ilmeisesti hiilihydraatit kelpaavan aapeelle vehnäjauhon muodossa. Kunhan ei ole sokeria vaan mielummin makeutusainetta.. katsoisin silti vähän ravintoarvoja ja miettisin kannattaako se herkku sokerilla syödä vaan harvoin herkkuna ja muutoin syödä terveellisesti..

Jees. Taskulaskimen kanssa pulla hyllyllä että minkä voi ostaa että ei nyt vaan ylimääräistä kalorinpuolikasta tule.

Vierailija
22/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin minimoinut sokerin, mutta nyt en ihan ymmärrä, että miksi välttelet valkoista sokeria, mutta ilmeisesti makeutusaineet käy? Nehän varsinaista myrkkyä onkin. Itse käytän lisättyä sokeria todella vähän ja käytän kookossokeria, jos johonkin haluan sokeria lisätä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos paistat vaikka pannaria tai lettuja? Luultavasti vähemmän säilöntäaineita ja muuta ylimääräistä.

Vierailija
24/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sokeria,niin eikös se sitten ole sämpylää tai leipää. Niissä ei ole sokeria,ainakaan niin paljon että maistuu. Pullassa on sokeria.

Vierailija
25/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin minimoinut sokerin, mutta nyt en ihan ymmärrä, että miksi välttelet valkoista sokeria, mutta ilmeisesti makeutusaineet käy? Nehän varsinaista myrkkyä onkin. Itse käytän lisättyä sokeria todella vähän ja käytän kookossokeria, jos johonkin haluan sokeria lisätä. 

Pelkään kakkostyypin diabetesta. Makeutusaineet ei kai lisää sitä riskiä? Mutta kun tosiaan en välitä itse leipoa. 

Vierailija
26/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-kaupat.fi/tuote/sokeriton-pitko/6416568003072

Olen tuota hakenut, mutta aina tulee vastaukseksi, että ei löydy tästä kaupasta. 

Toive myymälään niin tulee valikoimaan. Mutta jos ei jatkossa mene niin poistuu.

Ei mee kaupaksi. Poistui myynnistä 

Vierailija
27/27 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.s-kaupat.fi/tuote/sokeriton-pitko/6416568003072

Olen tuota hakenut, mutta aina tulee vastaukseksi, että ei löydy tästä kaupasta. 

Toive myymälään niin tulee valikoimaan. Mutta jos ei jatkossa mene niin poistuu.

Ei mee kaupaksi. Poistui myynnistä 

Eikö edes pakasteena saisi jotain vastaavaa?