Saako jostain ostettua sokeritonta pullaa?
Koetan välttää sokeria, mutta joskus tahtoisin pullaa. En tykkää leipomisesta, joten haluaisin ostaa valmiina. Omissa lähikaupoissani ei ole. Tänään löysin sokerittomia keksejä, mutta pullaa tekisi mieli.
Kommentit (27)
Olen itsekin minimoinut sokerin, mutta nyt en ihan ymmärrä, että miksi välttelet valkoista sokeria, mutta ilmeisesti makeutusaineet käy? Nehän varsinaista myrkkyä onkin. Itse käytän lisättyä sokeria todella vähän ja käytän kookossokeria, jos johonkin haluan sokeria lisätä.
Mitä jos paistat vaikka pannaria tai lettuja? Luultavasti vähemmän säilöntäaineita ja muuta ylimääräistä.
Jos ei ole sokeria,niin eikös se sitten ole sämpylää tai leipää. Niissä ei ole sokeria,ainakaan niin paljon että maistuu. Pullassa on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin minimoinut sokerin, mutta nyt en ihan ymmärrä, että miksi välttelet valkoista sokeria, mutta ilmeisesti makeutusaineet käy? Nehän varsinaista myrkkyä onkin. Itse käytän lisättyä sokeria todella vähän ja käytän kookossokeria, jos johonkin haluan sokeria lisätä.
Pelkään kakkostyypin diabetesta. Makeutusaineet ei kai lisää sitä riskiä? Mutta kun tosiaan en välitä itse leipoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota hakenut, mutta aina tulee vastaukseksi, että ei löydy tästä kaupasta.
Toive myymälään niin tulee valikoimaan. Mutta jos ei jatkossa mene niin poistuu.
Ei mee kaupaksi. Poistui myynnistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota hakenut, mutta aina tulee vastaukseksi, että ei löydy tästä kaupasta.
Toive myymälään niin tulee valikoimaan. Mutta jos ei jatkossa mene niin poistuu.
Ei mee kaupaksi. Poistui myynnistä
Eikö edes pakasteena saisi jotain vastaavaa?
Jees. Taskulaskimen kanssa pulla hyllyllä että minkä voi ostaa että ei nyt vaan ylimääräistä kalorinpuolikasta tule.