Nainen vaikutti kivalta, mutta sitten huomasin että kuvaili Instassa itseään sanoilla bad bitch, girl boss ja spicy problem
Lisäksi aika provosoivia kuvia. Sori naiset, mutta turn off oli kyllä välitön.
Miksi naisten pitää olla tuollaisia? Missä kunnolliset tavalliset naapurintytöt?
Kommentit (47)
Lähinnä tuollainen kuvaus antaa musta lapsellisen vaikutelman ko.naisesta. Ymmärrän pettymyksesi täysin, jos keskustelussa nainen antoi itsestään täysin erilaisen kuvan. Ristiriita herättää epäilyksen ko.tyypin karaktääristä, oikeutetusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä sillä "girl boss"illa haetaan. Sitäkö että on hyvin dominoiva luonne? Vai sitä ettei alistu kynnymattotyyiin, joten sellaista hakevat voivat ohittaa hänet?
En oikein ymmärrä tätä mänttimäiseltä kuulostavaa muoti-ilmaisua. En käyttäisi sitä itse ja en ole kynnysmattotyylinen, mutta en myöskään mikään ylidominoiva päsmäri joka haluaa olla kaikessa se pomo.
Girl boss = määrää kaapin paikan, on suhteen pomo. Mies on tossu.
Niin mutta tarkoittaako se näiden käyttäjien mielestä sitä? Jos on osalle heistä vaan kiva muoti-ilmaus? Tätä kannattaa muuten suoraan kysyä heiltä, siis just tuolla yhtälöllä/virkkeellä jonka laitoit.
Kiitti vastaamisesta joka tapauksessa. Jos se tuota tarkoittaa yleisessä mielessä, niin joo, en itse käyttäisi, en halua että suhteeni olisi tuollainen jossa mies on tossu, ei huh huh. En minäkään ole tossu, mutta ei tarvi miehenkään olla tossu. Jos jompaan kumpaan suuntaan valittava, niin mieluummin vahvempi kuin minä, mistä ei ole haittaa jos on hyväsydäminen ja ottaen huomioon että perimmäisille luonnoille ei välttis voi mitään (siis vaikea sanoa vahvuuksista oikeasti mitään, koska se tulee sieltä sisältä kuitenkin se, mikä on luontoa ja aina sitä ei tiedä itsekään). Niin, että molemmat sopivat yhteen, täydentävät toisiaan, ei niin että on riitaa ja valtataistoa, mitään sellaista ei tarvita eikä egoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä sillä "girl boss"illa haetaan. Sitäkö että on hyvin dominoiva luonne? Vai sitä ettei alistu kynnymattotyyiin, joten sellaista hakevat voivat ohittaa hänet?
En oikein ymmärrä tätä mänttimäiseltä kuulostavaa muoti-ilmaisua. En käyttäisi sitä itse ja en ole kynnysmattotyylinen, mutta en myöskään mikään ylidominoiva päsmäri joka haluaa olla kaikessa se pomo.
Ja miksi ylipäätään se "girl" siinä? Ihan ääliömäistä, ei miehet kuvaile itseään "boy bossiksi". Ap nyt on melko varmasti idiootti, mutta kyllä tuollaisten sanojen käyttö julkisesti ja epäironisesti saa minutkin naisena ajattelemaan, että käyttäjä on vähän yksinkertainen.
Juu, mietin samaa, jos mies laittaisi että hän on "boy boss" tai "man boss", niin tämä olisi red flag. No lähinnä siinä tulisi mieleen, etenkin "man boss"in kohdalla ylidominoivuus, sm-touhu ja se että mies hakee alistuvaa naista ja että hänellä on ego-ongelma.
Naisten kohdalla tämä on lievästi hieman eri juttu, koska naiset ovat yrittäneet kohti tasa-arvoa niin nämä nimittelyt voivat olla osa voimaantumista ja muodikasta hyvän viban hakemista tyyliin olen vahva nainen ja uskallan sanoa niin, pusi puu.
Mutta koska ei voi tietää tarkkaan, niin ehdotin justiinsa, että miesten kannattaa kysyä ihan suoraan noilta, että tarkoittaako se "nainen on pomo suuhtessa ja mies on tossu" vai mitä he tarkoittavat sen käyttämisellä.
Piti saada muuttaa esihenkilö, ja nyt sitten kuitenkin on boss girlit ja lady bossit.
Lady boss on myös yyh ilmaus, ellei sitten oikeasti ole töissä esinaisen asemassa. Jos deitti-ilmoon haluaa korostaa tätä työasemaansa, niin siitä voi päätellä että asema on hänelle tärkeä ja ehkä egonkin kanssa on tekemistä, koska haluaa vapaa-ajalla myös määritellä itsensä asemansa kautta. Eli onko mies silloin alainen.
Voi jälleen olla, että sellaista ilmausta käyttävä ajattelee sen kuulostavan "coolilta" muoti-ilmaukselta. Lady Boss on sen kuuloinen, että se voisi olla jostain toiminta/gangsterielokuvan otsikosta, eli cool ilmaus toiseen korvaan, mutta kun asiaa miettii kauemmin, niin onkin aika yyh ilmaus ja menee sellaisena toisesta korvasta ulos.
Jälleen: ei järin hyvä idea laittaa sellaista, ELLEI sitten nimenomaan halua tuoda esille että on dominoiva ihmistyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä riitoja tommosten ego tytyjen kanssa, ainakin jos itse olet alfa. Jos olet tossupoika ja et omista egoa, niin varmaan ihan ok.
No ei tasan ole.
Vain kunnon alistus voi tuollaiseen toimia mut se menee jo kinkymäiseksi joka tuskin mitään aitoa pitää sisällään.
Tyhmää elää niin että some merktsee enemmän kuin oikea elämä.
Tuollaiset ego-naiset oikeen hakemalla hakee riitaa ja yhteenottoja.
Nuo spicyt jännänaiset saa aina miehiä. Mikä on ettei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa? Oon käynyt amk:n, käyn salilla ja mulla on auto.
Haha, siinä just sulle sopiva muija. Usko pois vaan.
Näinhän se on, et sunkin kaltainen kiltti naapurinpoika hakee sitä jännänaista. Ei kiltit naapurintytöt kelpaa, niitä et ees huomaa. Sit kun jännis paljastuu jännikseksi, niin ollaankin te voi voi kun olis niin kiva muija.
Vierailija kirjoitti:
Nuo spicyt jännänaiset saa aina miehiä. Mikä on ettei kiltti ja kunnollinen nainen kelpaa? Oon käynyt amk:n, käyn salilla ja mulla on auto.
Ja hiukset päässä. Omasta mielestäni oon 8+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kyllä riitoja tommosten ego tytyjen kanssa, ainakin jos itse olet alfa. Jos olet tossupoika ja et omista egoa, niin varmaan ihan ok.
No ei tasan ole.
Vain kunnon alistus voi tuollaiseen toimia mut se menee jo kinkymäiseksi joka tuskin mitään aitoa pitää sisällään.
Sivusta. Miksi lähteä alistamaan, pysyt vaan erossa. Tuossa on niin monta red flaggiä, 3 eri öyh ilmausta joista 2 epävakaata ilmausta.
Se voi jopa olla niin (ja voi olla että tarkoititkin), että hän ei kaikesta näennäisestä boss-tyylistä huolimatta innostukaan tossumiehistä, vaan nimenomaan perversseistä jännämiehistä joiden kanssa sitten "spicy problem" ei ole ongelma, koska kaikki kinkyt puuhat ovat in kunhan on jännää. Ei kannata lähteä kuitenkaan hippasille, koska yhtä hyvin tuloksena voi olla syytteitä tai muuta.
Niin, nyt taisi tulla "spicy problem" mietityksi. Siis olisiko näin, että liittyy seksiin. Kokee olevansa liikaa, eli "spicy problem" ja hakee siis miestä, jolle erilaiset ja kaikenlaiset mausteet ja perversiot on jees. Tätä kannattaa kysyä suoraan, onko näin. Tai ei sittenkään, pysyttele erossa, red fläggejä on nyt silleen, että jos et ole jännämies ja tottunut kaikenlaiseen, niin ei kannata lähteä pettymään. (Pettymys ennakoitavissa ihan jo pelkän "bad bitch"-määrityksen kautta, usko ihmisiä kun he kertovat mitä ovat, niin yleensä. )
Nyt ollaan päästy hyvin johtopäätökseen:
Jännänainen siis etsii jännämiestä.
Siitä on kyse. Nainen ei vaan itse tiedostanut asiaa, muotoili sen eri lailla.
Anna piiskaa ja paina kakkoseen, lopuksi roiskit naamalle.
Olen kuullut että jotkut käyttävät sanaa "spicy" viittaamaan neuroepätyypillisyyteen, eli "neuro spicy". Todella hölmön kuuloista, mutta tämä on kuulemma ihan oikea juttu? Toisilla jopa pelkkä chilin kuva ilmaisemassa tuota.
Itselle kyllä kaikki tuollaiset typerät bitch/boss -jutut ja kiertoilmaisut olisivat välitön kiinnostuksentappaja.
IG Lakimuija ... eikös toi käynyt BB talossa jakamassa?
Mies, jos haluat pilata elämäsi, niin sekaannut näihin ala-arvoisiin naisiin. Ensimmäinen joka lähtee on mielenrauhasi. Sitten rahat ja itsetunto. Huonolla onnella saa taudin kaupanpäälle.
Vaihtoehto ei ole "kiltti tyttö", vaan NORMAALI naisihminen joka ottaa vastuun teoistaan. Nämä on monesti myös parempia vällyjen välissä kuin nämä "pahat tytöt" joille akti on mahdollisuus teeskennellä luontofilmeistä oppimiaan typeriä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että jotkut käyttävät sanaa "spicy" viittaamaan neuroepätyypillisyyteen, eli "neuro spicy". Todella hölmön kuuloista, mutta tämä on kuulemma ihan oikea juttu? Toisilla jopa pelkkä chilin kuva ilmaisemassa tuota.
Itselle kyllä kaikki tuollaiset typerät bitch/boss -jutut ja kiertoilmaisut olisivat välitön kiinnostuksentappaja.
Mielenkiintoista, en ole kans kuullutkaan. Olisin luullut chilin kuvan viittaavaan halukkuuteen seksissä (eli että käy kuumana) ja siinä mielessä helppouteen seksissä (siis on panetus päällä ja ilmaisee sen, hakee seksiä). Turvallista on käyttää mieluummin sanoja, nämä kuvaleikit voivat mennä ihan miten vaan. :D
Ja miksi ylipäätään se "girl" siinä? Ihan ääliömäistä, ei miehet kuvaile itseään "boy bossiksi". Ap nyt on melko varmasti idiootti, mutta kyllä tuollaisten sanojen käyttö julkisesti ja epäironisesti saa minutkin naisena ajattelemaan, että käyttäjä on vähän yksinkertainen.