Kaukaisin maa minne olet matkustanut?
Minne matkustit ja aiotko palata kohteeseen uudestaan?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Nibiru,aion palata
Nibiru, josta on käytetty myös nimitystä Planeetta X, on oletettu planeettamainen taivaankappale.
Uusi Seelanti minullakin. Voisin hyvin mennä uudestaan, mutta ei ole kuitenkaan prioriteettilistan kärjessä.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisäissaaret. Se on niin pitkällä ettei se pippurikaan kasva siellä. Se on niin korvessa, että mietin silloin, miten joku on joskus ylipäätään edes päätynyt sinne.
Kotonakin voi laittaa pippureita ruukkuun kasvamaan. Ainakin vihreää versoa tulee, vaikkei satoa korjattavaksi
Yhdysvallat, tarkemmin sanottuna Texas. Ei kiinnosta sikäläinen kulttuuri, rahan palvonta, tekopirteys, köyhien kurjat olot ja hirveän ahdasmielinen ajatusmaailma. Mieluummin olen Suomessa, täällä saa olla vapaasti sellainen kuin on. Puhumattakaan toimivista yhteiskunnan palveluista. Texasin-kuukausien jälkeen olen ollut iloinen veronmaksaja.
Hawaiji, Cookin saaret, Tonga tai Samoa. En muista aikavyöhykkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Japani. Ja siellä kaukaisin paikka on ollut Okinawa. Matkustelen Japanissa vuosittain ja nuorena asuin siellä kaksi vuotta. M28
Katso, meillä on ollut sama kohde.
Vierailija kirjoitti:
Patagonia. Mukava paikka, siellä ei ainuttakaan psykopersua :) Ja fasisteille tiedoksi: Joo, ehkä muutankin. Sitä kuitenkin ehdotatte ;D
Muista sitten esittää ilmastoaktivistia lentäessäsi. Ja katkaise kelatuet.
Vancouverin saari ja suomalaiskylä Sointula siellä. Tuskin palaan enää! Matka maksaa ja pitkä lento ei ole kovin mukava!
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvallat, tarkemmin sanottuna Texas. Ei kiinnosta sikäläinen kulttuuri, rahan palvonta, tekopirteys, köyhien kurjat olot ja hirveän ahdasmielinen ajatusmaailma. Mieluummin olen Suomessa, täällä saa olla vapaasti sellainen kuin on. Puhumattakaan toimivista yhteiskunnan palveluista. Texasin-kuukausien jälkeen olen ollut iloinen veronmaksaja.
Kaveri asui Texasissa ja laittoi uimahousut jalassa autoaan omalla pihallaan, kun oli hirveä hellepäivä. Naapurit soitti poliisit paikalle, että ukko esiintyy kalsait jalassa pihallaan. Poliisit tuli ja käski kaverin pistää shortsit jalkaan, koska uikkarit oli kuulemma epäsiveelliset. Sellaista elämää vapaassa Amerikassa.
Jonne
minne on kysymyssana, esim. Minne mennään?
Suomi. Saavuin Liberiasta tänne ja jäin.
Vierailija kirjoitti:
Singapore
Onko Singapore Aasian New York?
Vierailija kirjoitti:
Uusi Seelanti minullakin. Voisin hyvin mennä uudestaan, mutta ei ole kuitenkaan prioriteettilistan kärjessä.
Myönnätkö matkustaneesi sinne hobittien takia?
Vierailija kirjoitti:
Jonne
minne on kysymyssana, esim. Minne mennään?
Minne mennään? Jonnelaan tietty!
Japani, siellä kaukaisin paikka Okinawa. Kyllä lähtisin uudestaan, olen käynytkin monta kertaa. Mielellään sinne palaa aina takaisin.